Stil profiel discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat dat? Ik dacht dat ik ergens een plaatje had, waar bij het silence icoontje inbeeld stond. Maar ik kan nog niet ontdekken hoe ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Bestaat dat?
Ik dacht dat ik ergens een plaatje had, waar bij het silence icoontje inbeeld stond. Maar ik kan nog niet ontdekken hoe ik mijn telefoon echt stil zetten kan, behalve alle geluiden uit te zetten? Is hier een app voor of iets? |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Aan de zijkant, linksbovenaan staat zo een knopje ...
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat versta jij onder echt stil? Ook je tril alarm? Dat kan je ook onder geluiden instellen in je instellingen.
De oplossing van Bomans is wel de juiste, weet niet waarom Gilliam dat aangeeft, wel goed lezen, je zet hem namelijk met dat schuifknopje echt stil.
|
||||
|
||||
![]() Hij zegt "behalve alle geluiden uit te zetten?"
|
|
||||
|
||||
![]() Dan snap ik de vraag niet helemaal...wat bedoelt zij met helemaal stil, behalve geluiden. Vreemd
![]() Ik weet wel dat je onder instellingen en geluiden veel geluiden aan/uit kan zetten. Misschien daar eens kijken?
|
|||
|
|||
![]() Hoi HIJ is ZIJ
![]() Maar ik bedoel met 'allegeluiden uitzetten' via instellingen. Maar begrijp dus goed dat dat knopje aan de zijkant de telefoon volledig stil zet. Ik zette voorheen mijn mobieltjes s'avonds altijd op stil na een bepaalde tijd. Dit wil ik dus nu ook weer. |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben nu helemaal de weg kwijt.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Maar de vraag is dus van onze kant
![]()
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Heb hem omhoog en laag geschoven, maar blijf geluid horen. Ik wil dus net als bij de good old nokia (of welk ander merk ook) gewoon me telefoon stil kunnen zetten zodat ik savonds in stilte kan chatten zonder dat ik andere hier mee stoor (bv mijn dochtertje die op mijn kamer slaapt) |
|
||||
|
||||
![]() met dat schuifje gaat dat toch?
Welke geluiden hoor je nog ( klikken van je keys?, Message alerts?) |
|
||||
|
||||
![]() Kijk
![]() ![]() Maar als ik die schuifknop op stil zet, hoor ik niets meer ook, gaat mn trilalarm niet meer, gaat mn keyboard niet meer. Dus je zal even de schuifjes goed moeten zetten bij instellingen/geluiden. (zorg dat het schuifje op het oranje stipje staat)
|
|||
|
|||
![]() Uh sorry , zie je ik ben echt blond haha
Schuifje gaat niet omhoog of omlaag maar opzij ... Ik was echt bezig omhoog te schuiven maar heb het ondekt... Thanks!! ***pakt gebruiksaanwijzing en gaat lezen*** |
|
||||
|
||||
![]() Met alle respect, maar dan ga ik deze maar op slot doen
![]() Succes met lezen ![]() Tip: Kijk ook eens in de wiki, daar staat ook veel en handige tips ![]() >slotje<
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
profiel installeren: profiel heeft geen identificatie | Koploper | Wi-Fi | 2 | 01-10-09 17:28 |
backup profiel | Romanski | iPhone algemeen | 5 | 24-07-08 09:14 |
|
|