//

Wat vragen ivm invoeren naar België

Wat vragen ivm invoeren naar België discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben van België maar kan geen belgische site vinden die zo goed ontwikkeld is omtrend het hele iphone gebeuren. Dus ik hoop dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-11-07, 14:46
w d w d is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 13
Question Wat vragen ivm invoeren naar België

Hoi,

Ik ben van België maar kan geen belgische site vinden die zo goed ontwikkeld is omtrend het hele iphone gebeuren. Dus ik hoop dat deze vraag hier mag blijven staan.

Nu hoor ik van mijn coach dat zijn broer voor mij met alle plezier een iphone zou willen opsturen (uit de US). Maar buiten het feit dat die de verzendkosten al schandalig hoog zijn (190$ met fedex) denkt hij dat ik hier wrs nog invoerrechten en belastingen op ga moeten betalen.
Heeft iemand een id hoe dat zit met België en hoeveel dat grapje me nog extra kan gaan kosten?

Alvast bedankt
Wouter

Laatst gewijzigd door w d; 27-11-07 om 14:54.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-11-07, 18:06
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Van die verzend kosten kloppen geen snars meer weet k niet

P.s. Verkeerte tropic he! Kijk ook voor de belgen iPhone kopen - iPhone Koopadvies op iPhoneclub.nl

Past daar meer dan in Off-Tropic/Chat lijkt me
  #3  
Oud 27-11-07, 18:23
Peter's schermafbeelding
Peter Peter is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen - België
Berichten: 432
Standaard

invoerkosten is 21% op de prijs die jij betaald hebt
  #4  
Oud 27-11-07, 19:24
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Weet iemand btw toevallig de verzend kosten..?
  #5  
Oud 28-11-07, 00:29
w d w d is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 13
Standaard

nog eens 21% dan maar wachten tot iemand naar daar gaat en me zo eentje wil brengen.
Die verzenkosten kloppen wel degelijk wanneer je met fedex ze express laat zenden. Dan betaal je 190$ voor een max gewicht van 12lbs, dit komt neer op 2 iphone's. Maar dan heb je ze wel binnen de 3 dagen.
Als ik dit allemaal hoor is het wel knetter veel om gewoon maar een iphone hier te krijgen ... (taks ginder, betaalkosten (western union ), verzendkosten en dan nogeens invoerrechten)
Zijn er dan andere manieren want heb geen zin om er tussen de 400 en 500 euro voor neer te tellen wanneer de dingen daar amper 290euro kosten...

(kan iemand dit topic dan naar de juiste plaats zetten mss?)
Grtz Wouter
  #6  
Oud 28-11-07, 01:04
Bemisty Bemisty is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 10
Standaard

Ik heb er net een aantal laten komen en geloof me de invoer en transport kost gewoon zoveel , en dan moet je ook nog de persoon aan de ander kant van die plas regelen als je een neef hebt is het makkelijk maar anders zit er niet anders op dan via de safe way te gaan , of je koopt een ticked naar NY en dan maar hopen dat je in de apple store met je belgiesche CK kunt betalen

of een geunlockte bij die germanen voor 999 of je stuurd mij een pm dan laat ik je zien wat het werkelijk kost met alles erop en eraan
  #7  
Oud 28-11-07, 01:23
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Belgen zijn hier net zo welkom als 'Ollanders hoor We hebben zelfs al een vrij grote Belgische community hier.

 Verplaatst naar: Koopadvies
  #8  
Oud 28-11-07, 08:47
w d w d is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 13
Standaard

Ik zou jullie alvast willen bedanken voor de zeer snelle reacties allemaal, echt een geweldig forum. Ik vrees als ik het zo hoor dat ik nog even iphoneloos zal zijn gewoon even wachten tot er iemand uit de vriendenkring de grote oversteek maakt he

(thx voor het verplaatsen admin...)
  #9  
Oud 28-11-07, 09:36
dendoor dendoor is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 92
Smile iPhone vanuit de US

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door w d Bekijk bericht
Ik zou jullie alvast willen bedanken voor de zeer snelle reacties allemaal, echt een geweldig forum. Ik vrees als ik het zo hoor dat ik nog even iphoneloos zal zijn gewoon even wachten tot er iemand uit de vriendenkring de grote oversteek maakt he

(thx voor het verplaatsen admin...)
Als je iemand kent in de US is het echt heel eenvoudig hoor. Je laat hem de iPhone kopen ( 399 $ + 7 % VAT ). Daarna laat je hem van ginder opsturen via Fedex met een priority shipment ( 78 $ ) en je hebt je iPhone voor een totaalprijs van 505 $ oftewel 342 euro. Zo simpel is het. Mijne is zo afgekomen en was hier op 2 dagen vanuit de US. Laat het opsturen als gift . . Btw heb ik niet betaald aangezien pakket niet is gecontroleerd door Belgische douane. Als ik me niet vergis doet Fedex dit zelf. Pakket komt via transport vanuit Frankrijk zo België binnen.

De prijzen voor het versturen vanuit de US zijn belachelijk klein als je dit vergelijkt met opsturen NAAR de US. Kijk even op de site van Fedex en vul als zendadres iets in van de US. Als ontvangstadres dat van jezelf. Je zal zien dat dit amper 70 $ is. Wissel nu de adressen en komt op +/- 160 euro !


Succes.

Ps: vergeet niet eventueel al te zoeken achter een Turbosim kaartje zodat je iPhone volledig werkt . . .

Laatst gewijzigd door dendoor; 28-11-07 om 09:40.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
VRAGEN over iPhone in België kopen (4g) Dems Koopinformatie België 3 18-05-10 14:00
Enkele vragen ivm mogelijke aanschaf Onkelpazuzu Koopinformatie Nederland 0 15-03-10 09:59
Notities met pc invoeren => Naar iphone Kluppergeest Desktop-applicaties 6 09-11-09 11:47
Vragen IVM Verlengen contract Phoef Odido (T-Mobile) 19 03-08-09 18:26
Aantal vragen over Iphone's in te voeren naar België w d Koopinformatie België 17 25-04-08 15:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:50.