Iets via E-Bay gekocht, maar geld niet afgeschreven? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, ik zit met een raar iets. Ik heb vandaag een iPhone voor $695 (incl. verzendingskosten) gekocht op E-Bay met PayPal. Het is via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Iets via E-Bay gekocht, maar geld niet afgeschreven?
Hallo mensen,
ik zit met een raar iets. Ik heb vandaag een iPhone voor $695 (incl. verzendingskosten) gekocht op E-Bay met PayPal. Het is via PayPal betaald, maar zou rechtstreeks van mijn bankrekening afgeschreven worden. Op 'my E-Bay' staat dat het betaald is, er is echter nog niets van mijn rekening afgeschreven. Hoort dit, of is er iets mis gegaan? Dit is mijn eerste keer dat ik wat van E-Bay koop (en dat ik PayPal gebruik) dus ik ben een beetje onzeker |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij duurt het een X aantal dagen voordat het daadwerkelijk van je rekening is afgeschreven.
|
|
|||
|
|||
Is normaal. Duurt max. 1 week meestal. Meestal 1 dag
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ongewenste app gekocht (€719,99), geld terugvragen? | Tomiikaaza | iPhone Apps | 96 | 15-06-11 23:57 |
Beltoon gekocht maar niet te vinden op Iphone | Lotteked4 | iPhone algemeen | 1 | 19-09-10 10:40 |
Geld terug voor Iphone 3gs (net gekocht) | CatchTheFlow | Koopinformatie Nederland | 29 | 12-06-10 22:00 |
Beltoon gekocht, maar werkt niet | lowis | iPhone algemeen | 0 | 12-06-10 17:21 |
App staat op mn iPhone, maar in appstore niet als gekocht! | libia | iPhone Apps | 6 | 20-05-09 16:37 |
|
|