Applicaties van iemand anders op mijn iphone krijgen?! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een vraag of het kan, Als ik iemands anders iPhone syncroniseer met mijn itunes, of ik dan 1 van zijn betaalde apps op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Applicaties van iemand anders op mijn iphone krijgen?!
Ik had een vraag of het kan,
Als ik iemands anders iPhone syncroniseer met mijn itunes, of ik dan 1 van zijn betaalde apps op mijn iPhone kan krijgen? Bijv Belstatus.. Heeft hij met zijn eigen account gekocht, Synchroniseert met mijn computer. staat dus op mijn computer. Wil dan met mijn iPhone synchroniseren, maar zegt dat ik daar niet gemachtigd voor ben? Is hier een achterweggetje voor ofzo? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De enige manier waarmee het kan gaan werken is zijn iTunes naam en wachtwoord in te vullen.
Maar dit is toch verboden op iPhoneclub? |
|
||||
|
||||
Marshi, je vraagt eigenlijk om via een niet legale manier aan betaalde apps te komen. Dat staan we niet toe op dit forum en daarom gaat deze op slot.
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps van iemand anders op mijn iPhone | srf0611 | iPhone Apps | 8 | 22-08-09 00:12 |
iPhone kopen en abo naar iemand anders | vinzk | Koopinformatie Nederland | 4 | 07-12-08 01:30 |
abonnoment overzetten naar iemand anders? | lars 31 | Archief | 4 | 03-08-08 13:16 |
hoe je smsberichten verbergen voor iemand anders! | truckdiver | iPhone algemeen | 33 | 22-05-08 21:38 |
weet iemand ook hoe ik all mijn TelNummer van Iphone naar Sim kan overzetten? | slim.thug | Archief | 2 | 18-02-08 03:18 |
|
|