//

Iphone hangst vast op startlogo

Iphone hangst vast op startlogo discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste ik ben al bij verschillende toppics gaan zoeken maar vind niets dat werkt! Eerst ik heb een Iphone eerste generatie - met QUICKPWN gejailbreackt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-01-09, 18:37
eddje123456 eddje123456 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 1
Standaard Iphone hangst vast op startlogo

Beste ik ben al bij verschillende toppics gaan zoeken maar vind niets dat werkt!

Eerst ik heb een Iphone eerste generatie - met QUICKPWN gejailbreackt alles werkte als een zonnetje. Dan verscheen de Iphone niet meer in Itunes. Alles werkte nog altijd maar ik kon er geen nieuwe apps op zetten. Dus besloot ik een reset te doen (twee knoppen inhouden) en ja daar verscheen het appeltje en na een uurtje wachten was de balk volledig daarna sprong de Iphone echter op het quickpawn logo en daar hangt hij nog altijd - als ik nu reset dan gebeurt er niets - Ik kan het toestel nog altijd niet zien onder Itunes. Weet iemand hier raad op? Bedankt....
Eddy
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-01-09, 18:38
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Welkom op het forum Eddy Via de zoekfunctie kom je wel degelijk te weten dat je hem kunt restoren in DFU mode. DFU staat in de wiki uitgelegd. Daarna weer activeren met quickpwn. Voor meer informatie hierover verwijs ik je toch echt naar de zoekfunctie. Er is hier meer dan genoeg over geschreven

Slotje.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: Geen greenpoison startlogo Tony Jailbreak 1 14-02-11 10:29
iphone 4.0.1 vast frankboy iPhone algemeen 3 21-09-10 23:41
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast broom45 iPhone algemeen 8 15-08-10 12:02
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast JosephTekort iPhone algemeen 5 21-05-10 15:33
Iphone vast ifeunnoob Archief 2 20-10-08 16:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:45.