iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iphone 16 gb -8gb (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/2866-iphone-16-gb-8gb.html)

sabatie 27-11-07 22:05

iphone 16 gb -8gb
 
ik ga met kerst naar new york en wil daar een iphone kopen het liefst een 16 gb
geeft het die met die oude bootloader?
is het slim er nu nog een te kopen ivm bl4.6?
kan ik ergens aan zien dat het een oudere versie is?
heb namelijk met een jongen in de mediamarkt in utrecht gesproken die had het erover dat ik hier moest kijken en dat bepaalde dingen niet te hacken zijn bootloader 4.6..

stephenvis 27-11-07 22:06

Mmmmmmmmm waar ben je van plan deze 16 gb te kopen, hij bestaat zover ik weet niet ;)

sabatie 27-11-07 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stephenvis (Bericht 20557)
Mmmmmmmmm waar ben je van plan deze 16 gb te kopen, hij bestaat zover ik weet niet ;)

ik weet het ook niet maar die gast in de mediamarkt daar werkt hij en heeft zo'n piercing door de kin had er een hij zei ook iets las ik unlocked iphone intype een van de bovenste sites van hem waren

Prime 27-11-07 22:35

Ja...gasten met een piercing door zijn kin weten meestal wel te zeggen waar de 16G iphones te koop zijn.

Die bestaat nog niet eens...ik denk dat je een ipod touch hebt gezien...die lijken op een iphone.

sabatie 27-11-07 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Prime (Bericht 20574)
Ja...gasten met een piercing door zijn kin weten meestal wel te zeggen waar de 16G iphones te koop zijn.

Die bestaat nog niet eens...ik denk dat je een ipod touch hebt gezien...die lijken op een iphone.

oke die 16 gb kan ik me miss verhoord hebben maar toch is het verstandig dan een 8gb ter kopen

Prime 27-11-07 22:39

Het is nu alleen slim een iphone te kopen in combinatie met een TurboSim.....andere manier van sim unlocken bestaat op dit moment nog niet.

sabatie 27-11-07 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Prime (Bericht 20581)
Het is nu alleen slim een iphone te kopen in combinatie met een TurboSim.....andere manier van sim unlocken bestaat op dit moment nog niet.

dus een ipod met bootloader 4.6.... werkt wel met turbosim op het kpn netwerk?
dus als unlocken niks word kan ik voor 50 euries dat ding kopen?

Prime 27-11-07 22:44

Kosten van een TurboSim incl. verzendkosten zijn 74 Euri.....te bestellen via BLADOX - Home

En nee...ik heb geen aandelen in deze kumpanie....maar dat zou ik nu misschien wel nu moeten gaan doen gezien de grote run op TurboSims....;)

sabatie 27-11-07 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Prime (Bericht 20586)
Kosten van een TurboSim incl. verzendkosten zijn 74 Euri.....te bestellen via BLADOX - Home

En nee...ik heb geen aandelen in deze kumpanie....maar dat zou ik nu misschien wel nu moeten gaan doen gezien de grote run op TurboSims....;)

dus als ze niks vinden is dat altijd nog een oplossing.. hmm
die ipod in nl word stukken duurder dan heb in us kopen in newyork en dan evt turbosim


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:53.