Veranderen van de Taal discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb en vraag over de taal instellingen van de iPhone 3G. Momenteel heb ik een iPhone 3G 16GB uit United Kingdom. Is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hallo allemaal,
Ik heb en vraag over de taal instellingen van de iPhone 3G. Momenteel heb ik een iPhone 3G 16GB uit United Kingdom. Is heb ook mogelijk om de software van de iPhone om te zetten naar het Nederlands? Zoals T9 Nederlands woordenboek. Bijvoorbeeld ik wil mijn iPhone jailbreaken met QuickPwn for Windows. Wordt mij iPhone dan automatisch is het Nederlands verandert? Of moet je andere instellingen vernaderen voor Nederlandse Opties. Misschien een beetje een ingewikkeld verhaal, maar het komt er op neer dat ik mijn buitenlandse iPhone 3G, omgezet wil hebben naar het Nederlands. Woordenboek en Nederlands menu e.d. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Bvd, Sander |
|
|
![]() |
|
|
![]() Citaat:
|
|||
|
|||
![]() Oké, bedankt voor het snelle antwoord.
|
|
||||
|
||||
![]() Dan ga ik hier tevens een slotje op zetten. Van een iPhone gebruiker verwachten we toch wel dat hij/zij soms in het menu zit. Wil je daarbij je profiel aanpassen dat je een iPhone hebt.
Slotje.
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ringtonevolume appart van veranderen van iphonevolume | Colburners | Ringtones en Wallpapers | 7 | 02-01-13 20:51 |
VEranderen van internet | Daanhoek | Koopinformatie Nederland | 0 | 22-10-10 11:19 |
taal veranderen van safari op iphone | serapim | iPhone algemeen | 0 | 17-03-10 17:14 |
Taal van engels naar nederlands | aeger | Archief | 3 | 27-07-09 21:10 |
Muziek: Veranderen van computer | StaticGull | Muziek, foto & video | 8 | 25-02-09 16:30 |
|
|