//

iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT

iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) We hebben een uur geleden een e-mail gestuurd naar Mark @ EvolutionIT met nogmaals de vraag om meer inzicht te geven of zij al weten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 29-09-07, 14:56
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

We hebben een uur geleden een e-mail gestuurd naar Mark @ EvolutionIT met nogmaals de vraag om meer inzicht te geven of zij al weten welke firmware de bestelde iPhones hebben, wanneer ze besteld zijn, enzovoorts. Hier hebben we nog geen antwoord op, maar daarbij moet wel de opmerking worden gemaakt dat EvolutionIT gesloten is op zaterdag en dat we niet weten of Mark ook in het weekend zijn e-mail leest.

De mensen die zich nu hebben afgemeld zijn van de lijst verwijderd. We gaan GEEN individuele bevestiging hiervan sturen, dus het heeft geen zin om daarnaar te vragen.

Verder wil ik jullie vragen om ons even de gelegenheid te geven een iets langere "verklaring" te geven, want deze actie bezorgt ons (iPhoneclub) inmiddels zoveel "hoofdpijn" en extra tijdbelasting dat we al bijna spijt hebben dat we jullie in de gelegenheid wilden stellen om op een voordelige manier aan de iPhone te komen, terwijl we daar zelf 0,0 voordeel aan hebben (behalve blije forumgebruikers).

De teller staat momenteel op 56, dus de actie is verder nog niet in gevaar. Meer uitleg volgt later.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 29-09-07, 15:01
ssteins ssteins is offline
• iOS 1.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 25
Standaard

1000 Tnx !!!
  #203  
Oud 29-09-07, 15:01
Ltriples Ltriples is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 13
Standaard

Als het een 1.0.2 firmware versie blijkt te zijn, zal ik zelf een inzamelingstopic starten voor iphoneclub.nl. Jullie hulp wordt echt wel gewaardeerd!
  #204  
Oud 29-09-07, 15:09
Nico Nico is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 8
Standaard

Ik heb mij afgemeld voor de actie en heb daar mijn redenen voor gegeven. Daarna zijn er meerdere afmeldingen gevolgd. Ik geloof oprecht in de bedoelingen van Iphone en het feit dat EvolutionIT niet weet welke firmware erop zit. Theoretisch kan je een situatie krijgen dat een aantal mensen de Iphone maandag koopt en erachter komen dat hij niet werkt, dat kan. Wanneer dat op een forum van Iphoneclub bevestigd wordt dan trekken mensen zich terug, of zijn dat van plan. Die mensen die toch nog mee willen doen aan de actie zouden dan niet meer in aanmerking komen voor de actie. Of omdat er gewoon zes mensen niet komen ophalen, ondanks de 'oude firmware' Het is heel interessant, kan mij voorstellen dat Iphoneclub dit heel vervelend vind. Zij hebben dit niet zien aankomen. Het valt te prijzen dat ze de info over nieuwe firmware gelijk hebben vermeld. Ben benieuwd hoe het afloopt. Neemt niet weg dat de voorwaarden helder zijn en je een aankoopverlichting bent aangegaan als je niet voor maandag afmeldt.
  #205  
Oud 29-09-07, 16:07
roger.peerbooms roger.peerbooms is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 17
Standaard Ik zie ervan af.....

Ik stond op de lijst, maar vraag jullie bij deze om mij ervan af te halen.

Sorry, het is mij toch teveel sores....
  #206  
Oud 29-09-07, 16:38
bitje bitje is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 24
Standaard vraag

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger.peerbooms Bekijk bericht
Ik stond op de lijst, maar vraag jullie bij deze om mij ervan af te halen.

Sorry, het is mij toch teveel sores....
zou je dat ook doen als je 400 ipv 475 moet betalen?
  #207  
Oud 29-09-07, 16:45
vanilla vanilla is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 158
Stuur een bericht via MSN naar vanilla
Standaard

Ik blijf gewoon op de lijst hoor...
Gewoon een redelijke kans dat er 1.02 op zit... zeker nu het lastiger wordt om er aan 1 te komen is dit toch een uitgelezen kans vind ik.
  #208  
Oud 29-09-07, 16:50
bitje bitje is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 24
Standaard suggestie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanilla Bekijk bericht
Ik blijf gewoon op de lijst hoor...
Gewoon een redelijke kans dat er 1.02 op zit... zeker nu het lastiger wordt om er aan 1 te komen is dit toch een uitgelezen kans vind ik.
Ja.. maar ik vind het netjes als er 25 euro vanaf gaat.. ik zou het als bedrijf doen omdat mijn klanten nu een grotere risico lopen dan wat voorheen de bedoeling was... dus 450 inclusief btw..
  #209  
Oud 29-09-07, 16:52
ilya ilya is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Maastricht
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl Bekijk bericht
We hebben een uur geleden een e-mail gestuurd naar Mark @ EvolutionIT met nogmaals de vraag om meer inzicht te geven of zij al weten welke firmware de bestelde iPhones hebben, wanneer ze besteld zijn, enzovoorts. Hier hebben we nog geen antwoord op, maar daarbij moet wel de opmerking worden gemaakt dat EvolutionIT gesloten is op zaterdag en dat we niet weten of Mark ook in het weekend zijn e-mail leest.

De mensen die zich nu hebben afgemeld zijn van de lijst verwijderd. We gaan GEEN individuele bevestiging hiervan sturen, dus het heeft geen zin om daarnaar te vragen.

Verder wil ik jullie vragen om ons even de gelegenheid te geven een iets langere "verklaring" te geven, want deze actie bezorgt ons (iPhoneclub) inmiddels zoveel "hoofdpijn" en extra tijdbelasting dat we al bijna spijt hebben dat we jullie in de gelegenheid wilden stellen om op een voordelige manier aan de iPhone te komen, terwijl we daar zelf 0,0 voordeel aan hebben (behalve blije forumgebruikers).

De teller staat momenteel op 56, dus de actie is verder nog niet in gevaar. Meer uitleg volgt later.
Dan lijkt het mij ook fair dat wij (de potentiele kopers) ook pas een besluit hoeven te nemen als EvolutionIT met een reactie komt.
  #210  
Oud 29-09-07, 16:56
Patrickvn Patrickvn is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Gennep
Berichten: 18
Standaard

Er is toch best een goede kans dat we nog de oude software krijgen, omdat ze al minimaal een aantal dage onderweg zijn.

Daarbij komt er echt wel weer een nieuwe hack mochten we toch de nieuwe versies al hebben. En dit is nog steeds een hele mooie kans of voor een leuk bedrag een iPhone in Nederland te krijgen.

En mocht het dus zijn dat we de nieuwe software krijgen en we niet kunnen downgraden / moeten wachten dan heb je altijd nog een mooi uitziende iBrick

Daarom laat maar komen die iPhone en nu het hele weekend positieve gedachten hebben met zijn alle
  #211  
Oud 29-09-07, 16:56
MP3-junky's schermafbeelding
MP3-junky MP3-junky is offline
• iOS 3.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilya Bekijk bericht
Dan lijkt het mij ook fair dat wij (de potentiele kopers) ook pas een besluit hoeven te nemen als EvolutionIT met een reactie komt.
Ben ik het mee eens.

Daarna het definitieve aantal deelnemers melden lijkt me ook handig. Iedereen gaat nu namelijk uit van een prijs van 475,=.

Overigens respect voor de iphoneclub.nl die door dit alles er (veel) meer tijd in steken. Dit wordt zeker gewaardeerd!

Wij (potentiele kopers) hadden dit ook niet voorzien.

Laatst gewijzigd door MP3-junky; 29-09-07 om 17:04.
  #212  
Oud 29-09-07, 17:06
snadders snadders is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 15
Standaard

Sorry guys maar ik wil graag mijn bestelling cancelen. Heb geen zin in al dat gehack van de iphone & Itunes en al da gezeur met het updaten. Dit is gewoon niet voor mij weggelegd. Wacht liever nog een paar maanden op de NL versie.
Dus totaal aantal bestelde iphones -1
De rest allemaal succes ermee.
  #213  
Oud 29-09-07, 17:11
efefes efefes is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 62
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MP3-junky Bekijk bericht
Ben ik het mee eens.

Overigens respect voor de iphoneclub.nl die door dit alles er (veel) meer tijd in steken. Dit wordt zeker gewaardeerd!
Helemaal mee eens, Super dat er zoveel tijd in wordt gestopt. Heb zelf ook een aantal websites en weet hoeveel werk het normaal al is laat staan nu met deze actie.
Ik stel voor om nu eerst rustig de reactie van EvolutionIT af te wachten. Zij zijn per slot de enige partij die weet wanneer ze besteld hebben cq welke firmware de iPhones hebben. De moderator heeft ze een e-mail gestuurd...geduld is een schone zaak.
  #214  
Oud 29-09-07, 17:18
ilya ilya is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Maastricht
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilya Bekijk bericht
Dan lijkt het mij ook fair dat wij (de potentiele kopers) ook pas een besluit hoeven te nemen als EvolutionIT met een reactie komt.
EDIT een reactie waarmee wij ook iets kunnen, dus geen diplomatische indekpraatjes.

ik wil een intelligente keuze kunnen maken op basis van relevante factoren.
Bestel data van EvoIT etc, ik neem aan dat de iphones waar wij ons voor in hebben geschreven al enige tijd onderweg zijn vanuit amerika naar nederland, dus lijkt het mij redelijk makkelijk om erachter te komen of ze wel oud genoeg zijn. Als dat geen uitkomst biedt dan is er altijd nog de mogenlijkheid om 1 iphone van de zending uit te pakken en te kijken welke firmware erop zit.

Die iphones zijn (als het klopt) toch al onderweg naar NL dus het heeft totaal geen nut om een uiterlijke datum te bepalen waarvoor wij onze iphone bestelling moeten afzeggen want EvoTI heeft ze toch al besteld en waarschijnlijk betaald. Maar als de daadwerkelijke bestelling van de iphones vanuit de usa naar NL door EvoIT pas op maandag geschiedt dan kunnen wij er vrijwel zeker van zijn dat we de nieuwste firmware op onze telefoontjes hebben.
  #215  
Oud 29-09-07, 18:07
bitje bitje is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 24
Standaard

Ik denk niet dat men maandag nog wil gaan bestellen.. dat zou helemaal niet slim zijn... als je daar vanuit gaat..
  #216  
Oud 29-09-07, 18:10
berry berry is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 37
Standaard

Ik doe ook mee met de inkoop actie ik wil 2 iphone's bestellen, kan dat en wanneer kan ik ze ophalen?
  #217  
Oud 29-09-07, 18:16
iRobbert iRobbert is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Pijnacker
Berichten: 56
Standaard

Ik wil inderdaad ook even extra benadrukken dat ik enorm veel waardering heb voor iphoneclub.nl. Zij hebben samen met EvolutionIT een mooie actie neergezet, en nu toch veel werk aan het te woord staan van toekomstige kopers. Ik kan alleen zeggen dan Top actie en blijf zo doorgaan!!
Website's runnen is inderdaad lastig(uit ervaring) maar jullie maken uiteindelijk zoveel mensen blij waaronder ik met een mooie iphone!

Ik wacht gewoon even af wat EvolutionIT maandag zegt en hoop natuurlijk op versie 1.0.2 en anders komt de hack er echt wel snel!
  #218  
Oud 29-09-07, 18:24
berry berry is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 37
Standaard

kan iemand mij meer vertellen over de actie? ben nieuw op dit forum en ik wil ook graag 2 iphones bestellen.. is dit nog mogelijk zo ja wat voor stappen moet ik ondernemen is dit niet mogelijk wanneer is het dan wel mogelijk?

B.v.d.
  #219  
Oud 29-09-07, 18:25
Applefan Applefan is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 13
Standaard

Mooi door de afvallers heb ik de kans gekregen toch nog mee te doen.
Ik zal rustig afwachten en zie wel welke versie er op staat.
Jammer dat mensen hier afhaken, maar ja dat is uiteindelijk ieders eigen keus.
  #220  
Oud 29-09-07, 18:32
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door berry Bekijk bericht
Ik doe ook mee met de inkoop actie ik wil 2 iphone's bestellen, kan dat en wanneer kan ik ze ophalen?
Ik hou je voorlopig in de "reservebank" voor als blijkt dat we niet het aantal deelnemers gaan halen. Ik zal je dan benaderen voor je naam, adresgegevens, enzovoort, maar tot die tijd ben je officieel "te laat" voor de actie.

We wachten zelf nog op antwoord van EvolutionIT, dus tot die tijd zijn er eigenlijk niet echt mededelingen te doen. De mensen die aangegeven hebben van de lijst te willen gehaald zijn verwijderd en worden niet meer teruggeplaatst als er toch een verlossend antwoord komt dat de iPhones met firmwareversie 1.0.2 geleverd zijn. Sorry, maar dan had je maar solidair moeten blijven

Ik denk dat het het handigst is als we de lijst pas sturen als er duidelijkheid is over de firmwareversie. Als blijkt dat het 1.1.1 is, is het denk ik in ieders belang toch beter om de actie compleet af te blazen, hoe jammer ik dat ook zou vinden (voor alle betrokken partijen).

Dit houdt wel in dat je waarschijnlijk niet meteen a.s. maandag over de iPhone kan beschikken (aangezien de lijst pas door mij gestuurd wordt als er duidelijkheid is). Ik ben het met Ilya in zoverre eens dat het me een goed idee lijkt dat er een iPhone even uit de verpakking wordt gehaald om de firmware te controleren. Er is vast wel een klant te vinden die het geen bezwaar vindt om een geopende verpakking te kopen.

Het lijkt me ontzettend zuur voor EvolutionIT als toch blijkt dat alle bestelde iPhones (wat mij persoonlijk erg gek lijkt, aangezien ze al begin afgelopen week besteld zijn) al van firmwareversie 1.1.1 zijn voorzien, maar ook voor ons is dat momenteel nog koffiedik kijken.

Kortom: voorlopig nog geen nieuws. Laat verdere speculatie s.v.p achterwege, want daar is niemand bij gebaat.

Toevoeging: Ik wil iedereen wel ontzettend bedanken voor de steun en de aardige opmerkingen. Dat wordt erg gewaardeerd!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kopen via iPhoneclub en EvolutionIT Johan Archief 4 31-07-08 13:32
Iphone van evolutionIT.nl Harm Koopinformatie Nederland 14 20-01-08 10:49
iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT - tweede actie iCulture Koopinformatie Nederland 162 19-01-08 23:53
Status iPhone inkoopactie iPhoneclub.nl en EvolutionIT iCulture Archief 374 04-11-07 16:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:14.