//

iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT

iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door berry kan iemand mij meer vertellen over de actie? ben nieuw op dit forum en ik wil ook graag 2 iphones ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #221  
Oud 29-09-07, 18:34
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door berry Bekijk bericht
kan iemand mij meer vertellen over de actie? ben nieuw op dit forum en ik wil ook graag 2 iphones bestellen.. is dit nog mogelijk zo ja wat voor stappen moet ik ondernemen is dit niet mogelijk wanneer is het dan wel mogelijk?
Axhtergrondinformatie over de inkoopactie vind je via deze link: iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT [Update]
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #222  
Oud 29-09-07, 18:37
ilya ilya is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Maastricht
Berichten: 85
Standaard

sterker nog, als het allemaal goed en wel is dan koop die die geopende wel.
Dat noem ik nog eens hart voor ze zaak
  #223  
Oud 29-09-07, 19:08
MP3-junky's schermafbeelding
MP3-junky MP3-junky is offline
• iOS 3.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl Bekijk bericht
...Ik ben het met Ilya in zoverre eens dat het me een goed idee lijkt dat er een iPhone even uit de verpakking wordt gehaald om de firmware te controleren. ....
Is het wel mogelijk de firmware te controleren zonder te jailbraiken/activeren?

Edit: gevonden elders op dit forum:

You can check whether or not an unactivated iPhone is running the old firmware version by entering field test mode. Do this by invoking an emergency call, and dialing *3001#12345#* then pressing “Call”. Tap “Versions,” and you will see the firmware revision (which Apple has misspelled “firware”).

If the iPhone has firmware revision 03.12.06_G or 03.14.08_G, it is using either firmware revision 1.0, 1.0.1 or 1.0.2, and can be hacked to install third-party applications as well as unlocked. If it is running firmware version 04.02.04_G or 04.01.13_G, the device has the updated 1.1.1 firmware revision and cannot be jailbroken to allow third-party application installation nor unlocked.

Laatst gewijzigd door MP3-junky; 29-09-07 om 19:24.
  #224  
Oud 29-09-07, 19:15
Tom Goedhart Tom Goedhart is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl Bekijk bericht
Ik hou je voorlopig in de "reservebank" voor als blijkt dat we niet het aantal deelnemers gaan halen. Ik zal je dan benaderen voor je naam, adresgegevens, enzovoort, maar tot die tijd ben je officieel "te laat" voor de actie.

We wachten zelf nog op antwoord van EvolutionIT, dus tot die tijd zijn er eigenlijk niet echt mededelingen te doen. De mensen die aangegeven hebben van de lijst te willen gehaald zijn verwijderd en worden niet meer teruggeplaatst als er toch een verlossend antwoord komt dat de iPhones met firmwareversie 1.0.2 geleverd zijn. Sorry, maar dan had je maar solidair moeten blijven

Ik denk dat het het handigst is als we de lijst pas sturen als er duidelijkheid is over de firmwareversie. Als blijkt dat het 1.1.1 is, is het denk ik in ieders belang toch beter om de actie compleet af te blazen, hoe jammer ik dat ook zou vinden (voor alle betrokken partijen).

Dit houdt wel in dat je waarschijnlijk niet meteen a.s. maandag over de iPhone kan beschikken (aangezien de lijst pas door mij gestuurd wordt als er duidelijkheid is). Ik ben het met Ilya in zoverre eens dat het me een goed idee lijkt dat er een iPhone even uit de verpakking wordt gehaald om de firmware te controleren. Er is vast wel een klant te vinden die het geen bezwaar vindt om een geopende verpakking te kopen.

Het lijkt me ontzettend zuur voor EvolutionIT als toch blijkt dat alle bestelde iPhones (wat mij persoonlijk erg gek lijkt, aangezien ze al begin afgelopen week besteld zijn) al van firmwareversie 1.1.1 zijn voorzien, maar ook voor ons is dat momenteel nog koffiedik kijken.

Kortom: voorlopig nog geen nieuws. Laat verdere speculatie s.v.p achterwege, want daar is niemand bij gebaat.

Toevoeging: Ik wil iedereen wel ontzettend bedanken voor de steun en de aardige opmerkingen. Dat wordt erg gewaardeerd!
Bedankt voor deze oplossing! We kunnen dus nu eigenlijk met zekerheid zeggen dat we niet met een ibrick komen te zitten? Dus dat je zowiezo geen geld voor niks uitgeeft? Heel erg bedankt hiervoor, en goed werk! Ik waardeer het heel erg dat ik dankzij jullie toch snel aan een iphone kan komen!

Nog wel even een vraag: Is het mogelijk dat de iphone naar mijn huis word verzonden aangezien ik niet dagelijks in utrech of omgeving kom? Alvast bedankt!
  #225  
Oud 29-09-07, 19:22
Lucas Lucas is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Bilzen - België
Berichten: 138
Stuur een bericht via MSN naar Lucas
Standaard

Ja dat is mogelijk.
Kosten zijn 15euro voor Nederland, 25euro voor België

En bedankt voor deze oplossing, op deze manier is het toch geen 'weg gegooid' geld
Gewoon weg Formidabel!!!

Laatst gewijzigd door Lucas; 29-09-07 om 19:25. Reden: Typo's
  #226  
Oud 29-09-07, 19:23
ssteins ssteins is offline
• iOS 1.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 25
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl Bekijk bericht
Ik hou je voorlopig in de "reservebank" voor als blijkt dat we niet het aantal deelnemers gaan halen. Ik zal je dan benaderen voor je naam, adresgegevens, enzovoort, maar tot die tijd ben je officieel "te laat" voor de actie.

We wachten zelf nog op antwoord van EvolutionIT, dus tot die tijd zijn er eigenlijk niet echt mededelingen te doen. De mensen die aangegeven hebben van de lijst te willen gehaald zijn verwijderd en worden niet meer teruggeplaatst als er toch een verlossend antwoord komt dat de iPhones met firmwareversie 1.0.2 geleverd zijn. Sorry, maar dan had je maar solidair moeten blijven

Ik denk dat het het handigst is als we de lijst pas sturen als er duidelijkheid is over de firmwareversie. Als blijkt dat het 1.1.1 is, is het denk ik in ieders belang toch beter om de actie compleet af te blazen, hoe jammer ik dat ook zou vinden (voor alle betrokken partijen).

Dit houdt wel in dat je waarschijnlijk niet meteen a.s. maandag over de iPhone kan beschikken (aangezien de lijst pas door mij gestuurd wordt als er duidelijkheid is). Ik ben het met Ilya in zoverre eens dat het me een goed idee lijkt dat er een iPhone even uit de verpakking wordt gehaald om de firmware te controleren. Er is vast wel een klant te vinden die het geen bezwaar vindt om een geopende verpakking te kopen.

Het lijkt me ontzettend zuur voor EvolutionIT als toch blijkt dat alle bestelde iPhones (wat mij persoonlijk erg gek lijkt, aangezien ze al begin afgelopen week besteld zijn) al van firmwareversie 1.1.1 zijn voorzien, maar ook voor ons is dat momenteel nog koffiedik kijken.

Kortom: voorlopig nog geen nieuws. Laat verdere speculatie s.v.p achterwege, want daar is niemand bij gebaat.

Toevoeging: Ik wil iedereen wel ontzettend bedanken voor de steun en de aardige opmerkingen. Dat wordt erg gewaardeerd!
Ik waardeer dit heel erg !!!!
  #227  
Oud 29-09-07, 19:24
ssteins ssteins is offline
• iOS 1.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 25
Standaard

Inderdaad, een inzamelingsactie voor de Admininstrator lijkt mij op zijn plaats !!!!
  #228  
Oud 29-09-07, 19:26
ilya ilya is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Maastricht
Berichten: 85
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MP3-junky Bekijk bericht
Is het wel mogelijk de firmware te controleren zonder te jailbraiken/activeren?
dat kan op meerdere manieren:

A. je kan aan het serienummer op de verpakking de de shipping week aflezen. (7R739 bijvoorbeeld betekent dat hij in week 39 uit de fabriek is gekomen, in dat geval is de kans heel groot dat je de nieuwe firmware hebt)

B.
You can check what firmware is preinstalled by going to the emergency call, entering *3001#12345#* then pressing "Call". Under Versions you will find what revision firmware is on the phone out of the box.

03.12.06_G Is firmware 1.0.0
03.14.08_G Is firmware 1.0.1 and 1.02
04.02.04_G Is firmware 1.1.1 possibly 04.01.13_G means 1.1.1

ook duidelijk.

en C.
Easier way to check for 1.1.1 firmware found: just hold power and home untill #
#in restore mode if it displays this... #
http://img292.imageshack.us/img292/8...oremodeav2.jpg
Instead of the yellow triangle then it is 1.1.1
  #229  
Oud 29-09-07, 19:38
Roadrunner Roadrunner is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 13
Standaard

Hulde aan de administrator. Jullie hebben het goed geregeld. Ik wacht rustig de reactie van EvolutionIT af. En nu maar hopen op 1.02. En aan iedereen die niet meer durft: Dit was van af het begin al het risico. Er kunnen geen garaties gegeven worden dat de iPhone in Nederland werk. Als je het risico niet wil lopen, dan zal je nog een half jaartje moeten wachten op de nederlandse versie. Ik blijf vrolijk op de lijst staan en hopelijk kan ik de iPhone dinsdag al ophalen!
  #230  
Oud 29-09-07, 20:14
Sandrino Sandrino is offline
• iOS 7.0 beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lier
Berichten: 47
Standaard Oplossing!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl Bekijk bericht
Ik hou je voorlopig in de "reservebank" voor als blijkt dat we niet het aantal deelnemers gaan halen. Ik zal je dan benaderen voor je naam, adresgegevens, enzovoort, maar tot die tijd ben je officieel "te laat" voor de actie.

We wachten zelf nog op antwoord van EvolutionIT, dus tot die tijd zijn er eigenlijk niet echt mededelingen te doen. De mensen die aangegeven hebben van de lijst te willen gehaald zijn verwijderd en worden niet meer teruggeplaatst als er toch een verlossend antwoord komt dat de iPhones met firmwareversie 1.0.2 geleverd zijn. Sorry, maar dan had je maar solidair moeten blijven

Ik denk dat het het handigst is als we de lijst pas sturen als er duidelijkheid is over de firmwareversie. Als blijkt dat het 1.1.1 is, is het denk ik in ieders belang toch beter om de actie compleet af te blazen, hoe jammer ik dat ook zou vinden (voor alle betrokken partijen).

Dit houdt wel in dat je waarschijnlijk niet meteen a.s. maandag over de iPhone kan beschikken (aangezien de lijst pas door mij gestuurd wordt als er duidelijkheid is). Ik ben het met Ilya in zoverre eens dat het me een goed idee lijkt dat er een iPhone even uit de verpakking wordt gehaald om de firmware te controleren. Er is vast wel een klant te vinden die het geen bezwaar vindt om een geopende verpakking te kopen.

Het lijkt me ontzettend zuur voor EvolutionIT als toch blijkt dat alle bestelde iPhones (wat mij persoonlijk erg gek lijkt, aangezien ze al begin afgelopen week besteld zijn) al van firmwareversie 1.1.1 zijn voorzien, maar ook voor ons is dat momenteel nog koffiedik kijken.

Kortom: voorlopig nog geen nieuws. Laat verdere speculatie s.v.p achterwege, want daar is niemand bij gebaat.

Toevoeging: Ik wil iedereen wel ontzettend bedanken voor de steun en de aardige opmerkingen. Dat wordt erg gewaardeerd!
Admin, dat is echt klasse om het op deze manier op te lossen! Mercie!


Van die Belgische Iphonefreak...
  #231  
Oud 29-09-07, 20:37
ilya ilya is offline
 
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Maastricht
Berichten: 85
Standaard

MEE EENS! het is echt klasse van iphoneclub dat zij dit voor ons willen doen.
wat mij betreft kunnen we een inzameling houden, als we wat euro's uitgeven van onze 20 die wij bespaard hebben dan houdt iphoneclub nog een leuk bedragje over?
  #232  
Oud 29-09-07, 20:41
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Een inzameling is - alhoewel gewaardeerd en zeer goedbedoeld - absoluut niet nodig. We komen niet om van de honger Of de actie wel of niet doorgaat: wij worden er toch niet veel wijzer van (met andere woorden: we lopen geen inkomsten mis). Het is een hartverwarmende gedachte, maar geef het geld liever uit aan mooie accessoires of verwen je partner een keer met een mooie bos rozen (dat geldt zowel voor de mannen als de vrouwen)
  #233  
Oud 29-09-07, 21:21
Lucas Lucas is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Bilzen - België
Berichten: 138
Stuur een bericht via MSN naar Lucas
Standaard

@Ilya, een andere manier is kijken of het icoontje met Itunes Wireless music store er op staat?
(Of zie je dit niet de 1e keer?)
  #234  
Oud 29-09-07, 22:12
Keng Keng is offline
• iOS 8.3
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 7
Standaard

Balen, dak niet meer mee kan doen. is er nog niet een plaatsje vrij voor het kopen van een iphone? aangezien er wat mensen af gevallen waren??

Laatst gewijzigd door Keng; 29-09-07 om 22:14.
  #235  
Oud 29-09-07, 22:18
Keng Keng is offline
• iOS 8.3
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 7
Standaard Garantie

Ik had al eens geinformeerd bij EiT via Marktplaats, maar is de garantie die op deze actie zit garantie van uit EiT of van Apple, want ik kreeg een reply met deze vraag van Eit:

"Dank voor je interesse. De prijs van €450 is ex btw. €535,50 incl.

Het is absoluut nieuw in doos en er geldt de standaard Apple garantie. Na het doorsturen van je naw gegevens maken wij een order klaar en zodra ik vrije voorraad heb, begin volgende week ontvang je bericht en kun je de iphone tegen contante betaling af komen halen. Spreekt voor zich dat wij alle poducten met een btw factuur leveren.

Voor het bellen moet je weleerst je iphone activeren, daarvoor leveren wij de beschrijving en links. Dit is geheel gratis.

Ik zie graag je gegevens tegemoet.

Mark vd Griendt"
  #236  
Oud 29-09-07, 22:32
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Keng Bekijk bericht
Ik had al eens geinformeerd bij EiT via Marktplaats, maar is de garantie die op deze actie zit garantie van uit EiT of van Apple, want ik kreeg een reply met deze vraag van Eit:
https://forum.iculture.nl/iphon....html#post2776
  #237  
Oud 29-09-07, 22:38
Keng Keng is offline
• iOS 8.3
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 7
Standaard

Sorry, niet goed gelezen Wis maar uit mijn topic
  #238  
Oud 29-09-07, 23:42
iRobbert iRobbert is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Pijnacker
Berichten: 56
Standaard

Inderdaad weer hulde voor iphoneclub goede oplossing gevonden en we wachten af!
  #239  
Oud 30-09-07, 01:23
Patrickvn Patrickvn is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Gennep
Berichten: 18
Standaard

Ook nog even van mij uit een bedankje naar de mensen van iPhoneclub.

In heb in het begin even getwijfeld toen ik de post las met daarin dat je hem kocht "As is" maar heb me toen niet terug getrokken. Daar heb ik dan ook geen spijt van.

Uiteraard hoop ik dat het toch om de "oude" iPhones gaat en dat we straks met zijn alle een groep iPhone gebruikers zijn.

Nogmaals bedankt voor deze goede actie.
  #240  
Oud 30-09-07, 05:10
leon's schermafbeelding
leon leon is offline
• iOS 13.0 beta
• iPadOS 13.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Roermond
Berichten: 44
Standaard

Ja! ik doe mee aan de inkoopactie
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kopen via iPhoneclub en EvolutionIT Johan Archief 4 31-07-08 13:32
Iphone van evolutionIT.nl Harm Koopinformatie Nederland 14 20-01-08 10:49
iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT - tweede actie iCulture Koopinformatie Nederland 162 19-01-08 23:53
Status iPhone inkoopactie iPhoneclub.nl en EvolutionIT iCulture Archief 374 04-11-07 16:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:19.