//

Mijn iPhone herstellen van versie 2.2

Mijn iPhone herstellen van versie 2.2 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag de 1e generatie iPhone gekregen en deed mijn sim kaart erin en hij deed het gewoon. Maar toen ik hem aansloot op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-01-09, 23:18
Lukadegier Lukadegier is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 13
Standaard Mijn iPhone herstellen van versie 2.2

Ik heb vandaag de 1e generatie iPhone gekregen en deed mijn sim kaart erin en hij deed het gewoon.
Maar toen ik hem aansloot op mijn mac vroeg die om een update die accepteerde ik en heb nu versie 2.2 alleen nu doet mijn sim kaart het niet meer

Wat moet ik doen??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-01-09, 23:45
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukadegier Bekijk bericht
Ik heb vandaag de 1e generatie iPhone gekregen en deed mijn sim kaart erin en hij deed het gewoon.
Maar toen ik hem aansloot op mijn mac vroeg die om een update die accepteerde ik en heb nu versie 2.2 alleen nu doet mijn sim kaart het niet meer

Wat moet ik doen??
Je moet je iphone jailbreaken met quickpwn voor de mac, er is niks aan de hand geen paniek!
Het is een kwestie van alle aanwijzingen op het scherm goed opvolgen en dan komt het goed!

Mocht je naderhand nog geen netwerk zien dan moet je bootneuter uit cydia gebruiken!

succes
__________________
US 2G 8GB 3.1.3, Nl 3G 8GB Ios 4.0, Nl 4 32GB Ios 4.0.1
" Fresh heeft het laatste woord " leuk spelletje!
  #3  
Oud 26-01-09, 23:49
Lukadegier Lukadegier is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 13
Standaard

Ok dankje wel! Ik heb hem van iemand 2e hands gekocht maar helemaal geen informatie gekregen over unlock en dat soort dingen dus moet ik iets downloaden want ik zie op mn iphone alleen maar dat ik hem moet verbinden met iTunes?
  #4  
Oud 26-01-09, 23:58
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Er is namelijk meer dan genoeg te vinden over je probleem. Je zult quickpwn moeten gebruiken om hem te activeren. Daarna Bootneuter downloaden uit Cydia om te unlocken.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 herstellen met zelfde firmware versie Gokkiee iPhone algemeen 14 28-12-10 10:00
error 28 tijdens het herstellen van mijn iphone emir95 iPhone algemeen 1 27-12-10 09:23
HELP! Mijn iPhone wilt niet meer herstellen! Jhlsa iPhone algemeen 0 30-06-10 12:11
Kan ik notities van mijn mail (gewoon van de mac) op mijn iPhone zetten? Lukadegier iTunes 2 02-02-09 16:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:19.