T-Mobile verlengen en dan betalen? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben volgende week aan de beurt om m'n abo te vernieuwen bij TM. Ik ben dan 4 maanden voor het eind van m'n TM ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben volgende week aan de beurt om m'n abo te vernieuwen bij TM. Ik ben dan 4 maanden voor het eind van m'n TM Relax150 contract en ben m'n huidige telefoon zo zat dat ik heel graag over ga naar een 3G...
![]() Weet iemand wat dan de kosten zijn van de toestellen? (TM kan het mij pas vanaf 4 feb. vertellen en ben erg benieuwd...) Thanks |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw vraag had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken. Graag verzoek ik je dan ook om daar verder te gaan. >slotje<
www.bronvanplaten.nl |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verlengen kpn naar t-mobile , 4maand eerder ? | rkltnk | T-Mobile | 6 | 31-10-10 08:32 |
T-Mobile verlengen goedkoper toestel met Relax abbonement | gsscott | Koopinformatie Nederland | 334 | 21-10-10 18:52 |
t-mobile abbo niet verlengen | blablaman | T-Mobile | 2 | 23-08-10 19:02 |
Abon verlengen bij T-mobile wat kan de ik? | iPieter | T-Mobile | 7 | 06-08-10 10:55 |
T-mobile verlengen: in de winkel of via internet | w.d | Koopinformatie Nederland | 1 | 31-01-09 16:10 |
|
|