hoe kan ik weer bellen met 2.2.1 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb net me iphone nar 2.2.1 geholpen, alleen me sim kaart pakt hem niet meer. Ik heb het door middel van quickpwn gedaan. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
hoe kan ik weer bellen met 2.2.1
Hallo, ik heb net me iphone nar 2.2.1 geholpen, alleen me sim kaart pakt hem niet meer. Ik heb het door middel van quickpwn gedaan. Iemand een idee?
Groeten, Jeffrey |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je dus met iTunes hebt geupdate, vervolgens QuickPwn hebt gebruikt, en dan dacht te unlocken met yellowsn0w, dan heb je het mis!
Unlocken gaat alleen als je met een Custom Firmware update.
|
||||
|
||||
Aangezien je vier topics hebt geopend met hetzelfde probleem Gaat deze op slot.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Hoe weet ik wanneer ik weer kan bellen? | ovyx | Jailbreak | 6 | 09-04-11 23:17 |
Gesynchroniseerd met verkeerde backup, hoe kan ik dat weer veranderen? | roaldino | iTunes | 0 | 10-07-10 13:32 |
Hoe kan de iphone weer terug naar de originele fabrieksinstellingen? | eric.soul | iPhone algemeen | 7 | 19-10-08 14:20 |
Wie kan mijn verkeerd ge-update iphone weer te laten bellen? | bheerkens | Archief | 2 | 02-02-08 11:58 |
|
|