Geseald of niet / gelocked of niet discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat is het beste een gesealde of een geopende geunlockte Ik krijg morgen een stel nieuwe iPhones binnen en vroeg me dit dus af Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Geseald of niet / gelocked of niet
Wat is het beste een gesealde of een geopende geunlockte
Ik krijg morgen een stel nieuwe iPhones binnen en vroeg me dit dus af Als ik nu de verpakking niet open hoe weet ik dan de versie heeft iemand het antwoord |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je het mij vraagt een geopende geunlockte. Zorg er alleen wel voor dat je hem netjes uit de doos haalt, unlocked en daarna met een doekje schoonmaakt en weer netjes in de doos doet.
Ik denk dat iedere koper er dan meer dan happy mee is! Michael |
|
|||
|
|||
Je kunt toch eerst vragen aan de kopers of ze de iphone unlockt of geseald willen hebben!
Je kunt zien wanneer de iphone geproduceerd is zonder hem te openen. Namelijk aan het serial number. het 4de en 5de cijfer is de productieweek. Laatst gewijzigd door Dien; 24-12-07 om 17:46. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone gelocked en niet geactiveerd | Mando | Archief | 2 | 19-11-09 22:52 |
iPhone gekocht in .US, gelocked en weet niet welke versie FW.. | koekwous | Archief | 16 | 04-11-09 22:51 |
|
|