Upgrade naar firm 2.2.1 lukt niet? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik wil upgraden van firmw. 2.2 naar de 2.2.1 krijg ik nadat het bestand gedownload is onderstaand tekst? Er heeft zich een probleem voorgedaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Upgrade naar firm 2.2.1 lukt niet?
Als ik wil upgraden van firmw. 2.2 naar de 2.2.1 krijg ik nadat het bestand gedownload is onderstaand tekst?
Er heeft zich een probleem voorgedaan tijdens het downloaden van de iphone-software voor de iphone Er heeft zich een time-out van de netwerkverbinding voorgedaan. Zorg dat uw netwerkinstellingen juist zijn en dat uw netwerkverbing actief is of probeer het later opnieuw. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Laatst gewijzigd door seyfo; 05-02-09 om 00:14. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Upgrade van iOS4-GM naar iOS4-Final lukt niet | jpwoesthuis | iPhone algemeen | 6 | 23-06-10 11:24 |
Upgrade naar 2.2 lukt niet | dvdweele | Archief | 3 | 10-12-08 22:55 |
iPhone: Upgrade lukt niet | Srcane | Jailbreak | 1 | 02-08-08 19:45 |
Voordeel van Firm 1.1.2 naar 1.1.4??? | rcastricum | Unlock [archief] | 0 | 30-03-08 14:22 |
Upgrade naar 1.1.1 lukt voor 90% | Dylan | Archief | 5 | 21-10-07 20:56 |
|
|