//

help!

help! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Olla Iphonegebruikers! Ik heb sinds vandaag een iphone! ik heb deze overgekocht van een vriend die een tmobile abbonement had afgesloten. Hij is dus splinternieuw ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-02-09, 00:39
P-Nut P-Nut is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 24
Standaard help!

Olla Iphonegebruikers!

Ik heb sinds vandaag een iphone! ik heb deze overgekocht van een vriend die een tmobile abbonement had afgesloten. Hij is dus splinternieuw zelf mogen uitpakken

... nu heb ik mijn kaartje van telfort erin gedaan. Nu heb ik de meest recente itunes gedownload hij herkent een iphone maar geeft aan dat deze simkaart niet supported is.

Ik heb geen duidelijk beeld hoe ik mij iphone simlockvrij moet maken. Daarnaast ben ik een beetje huiverig om hem te unlocken en jailbreaken door al het gedoen met baseband. ik heb meerdere tutorials bekeken op youtube en gelezen op dev blog maar kan er nog geen wijs uit. Ik wil zekerheid dat ik de juiste handelingen uitvoer voordat ik de iphone onbruikbaar maak!

mvg,


Paul

Laatst gewijzigd door P-Nut; 05-02-09 om 00:53.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-02-09, 01:21
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Je kunt namelijk gewoon yellowsn0w gebruiken i.c.m. met een jailbreak. Hier is meer dan genoeg over te vinden

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. Wil je de volgende keer ook een betere topic titel aanmaken.

//Slotje
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:48.