//

Moedeloos

Moedeloos discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik ben al erg lang bezig om mijn Iphone te jailbreaken (wat inmiddels is gelukt) maar ik heb gewoon geen verbinding (netwerk..Telfort). Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-02-09, 22:00
Sterretje Sterretje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 2
Standaard Moedeloos

Hallo allemaal,

ik ben al erg lang bezig om mijn Iphone te jailbreaken (wat inmiddels is gelukt) maar ik heb gewoon geen verbinding (netwerk..Telfort).

Ik heb alle stappen al gevolgd;
Jailbreak uitvoeren met QuickPwn [Windows en Mac] > Artikel > iPhoneclub.nl etc...ook forum afgestruind...maar nope..niks wat ervoor heeft gezorgd dat hij eindelijk werkt.

Ik heb het een beetje gehad en heb ontzettende spijt dat ik naar de medewerker van de T-mobile shop heb geluisterd, deze beloofde me dat de telefoon bij een tweejarig contract simlock vrij zou zijn...pff dus niet!

Na ontzettend veel gebeld te hebben met T-mobile kunnen ze de simlock pas eind april eraf halen ivm de ingangsdata...vreselijk toch?

Ik hoop dat jullie mij misschien een beetje op weg kunnen helpen?

Relevante info:

[FONT=Calibri]iPhone 2.28 firmware & 3G[/FONT]
[FONT=Calibri]T-mobile... heb hem net 3 dagen en ben er nonstop mee bezig...[/FONT]
[FONT=Calibri][/FONT]
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-02-09, 22:08
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Nou je hebt pech en zult moeten wachten tot yellowsn0w update voor deze baseband. Voorlopig dus een ipod de luxe of je koopt een tmob prepaid kaart en dan kan je wel bellen.

Wel een slotje wat is vaker voorgekomen deze vraag
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik word er moedeloos van. Geluid ringtone buzzy Ringtones en Wallpapers 10 14-07-08 12:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:03.