//

Geluid werkt niet meer... (als ik het oortje gebruik wel)

Geluid werkt niet meer... (als ik het oortje gebruik wel) discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie o wie kan mij helpen met het volgende: Gisteren heb ik het oortje gebruikt om mee te bellen en sinds ik het oortje er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-02-09, 21:08
Danielle Schouten Danielle Schouten is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 1
Standaard Geluid werkt niet meer... (als ik het oortje gebruik wel)

Wie o wie kan mij helpen met het volgende:
Gisteren heb ik het oortje gebruikt om mee te bellen en sinds ik het oortje er weer uit heb gehaald werkt het geluid op de telefoon niet meer. Ik hoor geen geluid als iemand mij belt (instellingen staan goed) Als ik de toesten aanraak met een sms sturen of een nummer bellen hoor ik ook niets meer. Echter als ik mijn oortje weer aansluit hoor ik deze geluiden weer wel. Rara wat is dit?

Ik heb zojuist de tip op het forum van vuil in het oortje aansluiting als getest maar dit heeft het probleem helaas niet verholpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-02-09, 21:11
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Dit is het chatgedeelte en niet het vragenstuk van het forum. Zoek even de goede topic en stel je vraag nog eens opnieuw.

Slotje op deze.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geluid doet het niet meer! EdoubleDee iPhone algemeen 23 03-07-13 18:23
Geluid doet het niet meer!!!! bilende iPhone algemeen 27 11-04-12 21:11
Iphone werkt niet meer, maar synchronisatie doet het wel. Help? Lindajuschtel iPhone algemeen 2 23-08-10 11:01
Geluid doet het wel en niet iMan iPhone algemeen 3 30-11-08 15:37
help! Me geluid doet het niet meer Niekie iPhone algemeen 17 26-01-08 16:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:34.