XGPS downloaden discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik weet dat er een Navigatie voor een gejailbraekte iphone is (XGPS) Maar nu is mijn vraag waar het te downloaden is? Ik kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hoi
Ik weet dat er een Navigatie voor een gejailbraekte iphone is (XGPS) Maar nu is mijn vraag waar het te downloaden is? Ik kan het namelijk niet vinden op cydia of installer? Wie kan me helpen. Grt, patrick |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw vraag had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken. Daar geeft Bomans namelijk het antwoord.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
xGPS: Mappen van Xgps | Annerox | iPhone Navigatie | 2 | 20-09-09 22:33 |
xGPS: xGPS (v1.2 02-3-2009) | avdwerf | iPhone Navigatie | 150 | 15-06-09 11:24 |
xGPS: xGPS gebruik | macfreaker | iPhone Navigatie | 7 | 01-12-08 13:43 |
xGPS: Navigatiesoftware xGPS en xGPS Util 1.0.0-1 voor het eerst beschikbaar via Cydia | iCulture | iPhone Navigatie | 7 | 07-09-08 14:17 |
[Inkoopactie] XGPS geef je op ! | ArB | Archief | 21 | 13-07-08 10:35 |
|
|