iPhone denkt dat koptelefoon er in zit discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iPhone denkt dus dat de koptelefoon er in zit. Al doe ik het geluid harder (links met die knopjes) staat er iets van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
iPhone denkt dat koptelefoon er in zit
Hallo,
Mijn iPhone denkt dus dat de koptelefoon er in zit. Al doe ik het geluid harder (links met die knopjes) staat er iets van beltoon (koptelefoon). Ik kan dus ook niet bellen want dan moet ik de koptelefoon er in doen. De boxjes werken nog wel gewoon want als ik naar instellingen --> geluid --> marimba dan begint die beltoon af te spelen. Welk trucje is er om dit op te lossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Paar keer je koptelefoon erin steken en eruit halen kan helpen.
|
|
|||
|
|||
Ja klopt
Net nadat ik dit topic had gepost (en ook er voor al 100x) heb ik hem een paar keer er in en er uit gehaalt. Toen dat niet werkte een liedje opgezet en het toen gedaan. Dat werkte! Mag opslot! |
|
||||
|
||||
Mooi zo.
Dit kon je ook makkelijk met de zoekfunctie vinden. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3G denkt dat koptelefoon erin zit | drakenoog | iPhone algemeen | 6 | 28-08-10 00:27 |
iphone 3G denkt dat koptelefoon aangesloten is | Roborob | iPhone algemeen | 4 | 08-06-10 16:38 |
iPhone denkt dat headset er nog in zit | baass | Archief | 3 | 04-09-09 15:19 |
iPhone denkt dat headset erin zit | desmodus | iPhone algemeen | 8 | 13-07-09 15:51 |
Windows: iTunes zegt dat iphone vol zit, maar dat is niet zo... | Guest-20151113171500 | iTunes | 6 | 22-12-08 11:09 |
|
|