iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Leeftijd i.v.m iPhone | (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/30403-leeftijd-i-v-m-iphone.html)

Gilliam 18-02-09 18:49

Zorg dat je goede cijfers haalt op school :rolleyes:

En het is trouwens beter om te wachten want in Juni/Juli komt 'waarschijnlijk' de nieuwe iPhone, even een goed eindrapport halen... :)

King1987 18-02-09 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boss (Bericht 258320)
als je weet dat ik per dag ongveer 300 smsjes verstuur en ontvang xD

Off-topic
300/24=12.5 60/12.5 = 4.8
zonder dat jij slaapt is dat iedere 4.8 minuten een smsje. Overdrijven is ook een vak he ;)



Mensen, we gaan weer ontopic, wie wat doet en waarom maakt niet uit. Het gaat hier over leeftijd!

Boss 18-02-09 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 258325)

Off-topic
300/24=12.5 60/12.5 = 4.8
zonder dat jij slaapt is dat iedere 4.8 minuten een smsje. Overdrijven is ook een vak he ;)



Mensen, we gaan weer ontopic, wie wat doet en waarom maakt niet uit. Het gaat hier over leeftijd!

ok.. 300 is misschiens een beetje overdereven maar ik heb een vriendin medie stalkt ( op een goede manier dan ), en ik kom dagelijks zeker aan 100-150 berichtjes

mvg

Scoes 18-02-09 19:03

Ik geloof je.
Heb je al een baan? Zeg anders dat je een baantje gaat zoeken als je een iphone krijgt!
En anders, tja lekker sparen en dan een los toestel kopen.

Boss 18-02-09 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scoes (Bericht 258333)
Ik geloof je.
Heb je al een baan? Zeg anders dat je een baantje gaat zoeken als je een iphone krijgt!
En anders, tja lekker sparen en dan een los toestel kopen.

lol :) ik ben 14 :) kheb nog geen baan .en ik heb trouwens genoeg geld voor een iPhone en hier in belgie kan je makelijk een los toestel kopen voor 525 euro's

Update: en het is me gelukt :) volgende week heb ik iPhone

Redchilly 18-02-09 22:20

Gefeliciteerd, een aanwinst waar je geen spijt van zult krijgen!

Klein beetje off topic, misschien handig als je vrienden ook een iPhone of een andere PDA met data abo nemen.
Dan kun je mailen i.p.v. SMS-en.
100 tot 150 SMS per dag (moeilijk te geloven) is toch een ruime 300,= Euro per maand (nog moeilijker te geloven).
Mail zit in je data abo (werkt volgens mij in BE ook toch zo?) dan heb je de iPhone in 2 maanden ruimschoots terug verdiend :D

Boss 18-02-09 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Redchilly (Bericht 258429)
Gefeliciteerd, een aanwinst waar je geen spijt van zult krijgen!

Klein beetje off topic, misschien handig als je vrienden ook een iPhone of een andere PDA met data abo nemen.
Dan kun je mailen i.p.v. SMS-en.
100 tot 150 SMS per dag (moeilijk te geloven) is toch een ruime 300,= Euro per maand (nog moeilijker te geloven).
Mail zit in je data abo (werkt volgens mij in BE ook toch zo?) dan heb je de iPhone in 2 maanden ruimschoots terug verdiend :D

kheb per maand 3000 gratis berichtjes :) en dat andere snap ik echt niet ? iets me abonoment ofzo?

Redchilly 18-02-09 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boss (Bericht 258438)
kheb per maand 3000 gratis berichtjes :)

Ok, dan kom je het grootste deel van de maand wel door :D

Wat ik bedoelde is dat je bij de iPhone (natuurlijk) een data ABOnement zal nemen.
Het toestel komt hiermee natuurlijk het beste tot zijn recht, je kunt dan internetten, youtube filmpjes bekijken, mailen etc..
Het versturen van een SMS kost je de kosten voor een SMS.
Het versturen van een email kost je data verbruik.
Data verbruik is (in NL) (in principe) onbeprekt en kost mailen je dus niets.
Ook internetten en filmpjes bekijken kost alleen data en kost dus niets extra.
Mooie is dat je ook volwaardige email kunt ontvangen en versturen, inclusief foto's en documenten.
Je zult het misschien niet veel gebruiken, maar word documenten, excel, PDF kun je gewoon uitlezen.
Voor mij is dit een must-have en ik kan niet meer zonder :cool:

King1987 18-02-09 22:52

Mensen, ik vraag het nog 1 keer, laten we on-topic blijven.

houseguru 18-02-09 23:16

waarschijnlijk zullen het aantal smsjes ook wel afnemen als je een iphone hebt.. typen gaat in mijn geval niet zo snel als met een oud T9 toestel :D

iScorpio 19-02-09 07:16

Omdat er al een paar keer gevraagd is on-topic te blijven (en we dit niet doen) en omdat het 'probleem' zich heeft opgelost, gaat er nu een slotje op!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:11.