//

[iTunes] Herstellen naar 1.1.1 wil niet, krijg een error

[iTunes] Herstellen naar 1.1.1 wil niet, krijg een error discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hi, ik ben een Guide aan het volgen om mn iphone van 1.0.2 naar 1.1.1 te helpen. heb alles gedaan tot en met de 'houd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-12-07, 13:46
keanu keanu is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 17
Standaard [iTunes] Herstellen naar 1.1.1 wil niet, krijg een error

hi, ik ben een Guide aan het volgen om mn iphone van 1.0.2 naar 1.1.1 te helpen. heb alles gedaan tot en met de 'houd shift ingedrukt en klik op restore'
Ik doe dat, selecteer het bestand dat ik moet hebben, vervolgens krijg ik de erorr:

"An unknown error occurred (1403)."

Moet ik op OK klikken en vervolgens gaat hij niet restoren, en is m'n bestand weg om mee te restoren :S?

Kan iemand me helpen?


Okay ik heb itunes 7.5 ge-uninstalled, 7.4 erop gezet, opnieuw geprobeerd krijg nu de error niet maar hij doet er nu helemaal niets mee, ik doe shift restore, selecteer het bestand, klik op openen, browse schermpje gaat weg maar verder gebeurd er niets..

Laatst gewijzigd door keanu; 01-12-07 om 14:06.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-12-07, 15:11
edward007 edward007 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: nabij Den Haag
Berichten: 190
Standaard

Doe na die fout eens itunes sluiten, en open independence dan eens, en wacht even..
  #3  
Oud 03-12-07, 15:18
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Het kan enige tijd duren voordat de iPhone reboot en dat iTunes ook verspringt van scherm. Dit kan best een minuut duren.
  #4  
Oud 05-12-07, 09:13
keanu keanu is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door destiny Bekijk bericht
Het kan enige tijd duren voordat de iPhone reboot en dat iTunes ook verspringt van scherm. Dit kan best een minuut duren.
Dat kan het niet zijn want ik krijg bij 7.5 direct een foutmelding zoals vermeld in TS
  #5  
Oud 18-12-07, 19:32
lientje lientje is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 24
Standaard

dees is miss ee ndomme vraag maar blijft het gelijk welke itunes ik heb of mag ik niet de nieuwste hebben voor mijn iphone (Us),?
want had daar dacht ik iets van gelezen ..
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Iphone 3G 3.1.3 --> Geen Simkaart. Wil niet herstellen in DFU mode. 1600 error flopkabouter Jailbreak 1 23-06-10 15:50
Simlockvrije 3GS wil niet meer herstellen in iTunes (+logfile) Moehaha iTunes 6 17-01-10 17:45
krijg filmpje niet naar itunes Sultan Archief 3 10-10-08 11:06
Wil herstellen maar itunes zegt dat sim niet de juiste is dendirk Unlock [archief] 1 07-10-08 20:33
iPhone: Na herstellen Itunes, krijg ik alles nog maar stekker + Itunes logo rob499 Jailbreak 9 02-09-08 01:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:59.