Vastlopen Iphone na update 2.2.1 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Na updaten van de Iphone (2g) naar firmware 2.2.1 lukt het me niet om hem te unlocken. Ik krijg foutmelding 21 in Itunes. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Na updaten van de Iphone (2g) naar firmware 2.2.1 lukt het me niet om hem te unlocken. Ik krijg foutmelding 21 in Itunes. Ik heb het diverse malen geprobeerd met zowel quickpwn als pwnagetool. Quickpwn werkt niet helemaal optimaal (loopt vast na een tijdje). Ik heb daarna software gedownload van een betaalde site (vroeger betere ervaring mee) maar die stuurde me dezelfde software (alleen nu 20 euri's armer). Maargoed, 10 uur later is het me niet gelukt om mijn iphone aan de praat te krijgen. Herstellen van de originele firmware gaat wel, maar dan is de phone gelocked. Kan iemand mij helpen?!?!?!
Roy |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
Ik denk dat je probleem dan is opgelost.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
![]() Nope, helaas.....
|
|
|||
|
|||
![]() Wat voor baseband heb je?
|
|
|||
|
|||
![]() Om een onduidelijke reden en na 10 uur pielen werkt mijn iPhone gelukkig weer. Krijg nu wel het ananasje bij het opstarten. Daar wil ik eigenlijk vanaf, maar ik durf niet nogmaals quickpwn ofzo te draaien. Iemand tips?
|
|
||||
|
||||
![]() Zoek eens op Logome
|
|||
|
|||
![]() Iphone is weer de oude. Slotje erop!!
|
|
||||
|
||||
![]() Omdat het probleem geen duidelijke oplossing heeft en de TS vraagt erom:
>slotje<
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3g / itunes probleem (vastlopen) | oddball | iTunes | 7 | 14-05-11 02:21 |
Cydia doet iPhone vastlopen. | Luque | Jailbreak apps en thema's | 4 | 29-07-08 18:37 |
Vastlopen iphone | Guido vdk | Archief | 0 | 13-05-08 22:38 |
Probleem: vastlopen iphone | Guido vdk | Archief | 1 | 09-05-08 15:47 |
Iphone Blijft vastlopen | linkeloei | iPhone algemeen | 9 | 05-05-08 21:15 |
|
|