iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Iphone 3G v2 ? (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/30757-iphone-3g-v2.html)

Kikkertje77 27-02-09 15:42

Iphone 3G v2 ?
 
Hoi, ik wil even een "gerucht" met jullie delen.

Er is mij iets ter ore gekomen.
Een groot bedrijf met het hoofdkantoor in Taiwan die o.a. mobile displays ontwikkeld heeft een grote order gekregen. Het betreft nieuwer type display.
Hoogstwaarschijnlijk zijn deze bedoeld voor een nieuwere versie van de iPhone. Grootste verschil zal dus het scherm zijn en wat andere kleinere hardware-updates. O.a. een snellere processor.

Helaas betreffen het geen Oled-schermen wat dit bedrijf ook in ontwikkeling heeft. Wat er feitelijk gaat gebeuren is mij niet bekend. Ik zou zeggen, neem het mee als bagage… :)

Destiny 27-02-09 16:23

Wat is je bron?

Kikkertje77 27-02-09 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 261159)
Wat is je bron?

Ik mag/kan/wil deze bron eigenlijk niet zomaar prijsgeven. de informatie komt iig vanuit het bedrijf zelf.

Timmeh_ 27-02-09 17:41

Hoogstwaarschijnlijk voor de iPhone? Dus kan ook gewoon voor de nieuwe samsung, nokia, HTC, etc, etc, zijn.. Ik zou dan wel graag willen weten wat de verschillen tussen het huidige scherm en deze nieuwe zijn!

daanhegman 27-02-09 18:13

Geen bron = Geen geloof ;)

Kikkertje77 27-02-09 18:41

Ik vraag je ook niet te geloven. We zullen het wel merken over een paar maandjes. Als de nieuwe uitkomt ;)

Timmeh_ 27-02-09 18:45

Ik vind roddels wel lachen, maar ik wil dan wel bloedjegeile foto's van een prachtige nieuwe innovatieve iPhone zien!!:D:D:D

Sergioni 15-05-09 18:02

Is de bron Apple = waar, alle andere bronnen online of elders = niet geloven, heeft ervaring geleerd...

junero 20-05-09 23:25

het scherm kan eigenlijk niet anders zijn hoor in elke geval moet het hetzelfde afmetingen hebben, anders wordt het een puinhoop van apps die wel werken en die niet werken

sjowol 21-05-09 04:11

afmetingen is iets anders dan resolutie

watcher 21-05-09 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kikkertje77 (Bericht 261165)
Ik mag/kan/wil deze bron eigenlijk niet zomaar prijsgeven. de informatie komt iig vanuit het bedrijf zelf.

Dan is het dus per definitie onzin.
Zodra iemand begint met "Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat..." is het onzin. Anders zegt diegene wel waar het vandaan komt.

O.G. 23-05-09 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door watcher (Bericht 288234)
Dan is het dus per definitie onzin.
Zodra iemand begint met "Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat..." is het onzin. Anders zegt diegene wel waar het vandaan komt.

Van gelekte informatie verhullen mensen (vaak) geen bronnen. ;)

cellie 27-05-09 14:22

Source Reveals Specs And Release Date of Next iPhone! | Apple iPhone Apps

Vorige week de bovenstaande link doorgekregen ben benieuwd:)

Bomans 27-05-09 14:42

Staat ook al op de voorpagina:

Nieuwe generatie iPhone: alle geruchten op een rijtje > Nieuws > iPhoneclub.nl

dromedaris 29-05-09 11:13

iPhone 3G v2 zal wél oplichtend logo hebben!
 
http://www.crunchgear.com/wp-content...one_glow21.jpg

Mea culpa. So I said the iPhone wouldn’t light up. It was too tacky. Who wants lights on an iPhone, right? Wrong. A tipster has seen the new matte iPhone and the bugger has a light-up Apple. That’s right: it lights the freak up. Who knew? What in the name of Soleil Moon-Frye is going on here?

Also, there will be a new bezel. President Obama should hold a press conference. This outrage will not stand.

Bron: The iPhone will have a glowing Apple

Timmeh_ 29-05-09 11:21

Discussies samengevoegd

Goozah 29-05-09 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dromedaris (Bericht 290256)
http://www.crunchgear.com/wp-content...one_glow21.jpg

Mea culpa. So I said the iPhone wouldn’t light up. It was too tacky. Who wants lights on an iPhone, right? Wrong. A tipster has seen the new matte iPhone and the bugger has a light-up Apple. That’s right: it lights the freak up. Who knew? What in the name of Soleil Moon-Frye is going on here?

Also, there will be a new bezel. President Obama should hold a press conference. This outrage will not stand.

Bron: The iPhone will have a glowing Apple

OMG! Die is fel ook! Lijkt trouwens alsof het een beetje erg is gephotoshopt, maar dat zal wel weer niet zo zijn ;)

dromedaris 29-05-09 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Goozah (Bericht 290330)
OMG! Die is fel ook! Lijkt trouwens alsof het een beetje erg is gephotoshopt, maar dat zal wel weer niet zo zijn ;)

gij kieke dat is natuurlijk niet echt eh :D gewoon een artist rendering

Glennvd 29-05-09 17:15

Ik zag daarnet op het jeugdjournaal van VT4 een stukje over een school in japan waar men iphones gebruikten in de les, toen men die vasthad in het filmpje had hij echter ook zo'n matte achterkant, kan het zijn dat men daar de nieuwe al heeft?

pieterwillems 30-05-09 23:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Glennvd (Bericht 290344)
Ik zag daarnet op het jeugdjournaal van VT4 een stukje over een school in japan waar men iphones gebruikten in de les, toen men die vasthad in het filmpje had hij echter ook zo'n matte achterkant, kan het zijn dat men daar de nieuwe al heeft?

Nee, waarschijnlijk was het namaak of gezichtsbedrog dan, de nieuwe iphone is nog nergens te krijgen;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:14.