//

Downgrade van 2.2.1 naar 2.2 geen verandering in baseband

Downgrade van 2.2.1 naar 2.2 geen verandering in baseband discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Downgrade van 2.2.1 naar 2.2 geen verandering in baseband. Beste forumleden, Een aantal dagen geleden ben ik de trotse eigenaar geworden van een iPhone 3G ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-03-09, 14:34
janwillemveldhuis janwillemveldhuis is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 1
Stuur een bericht via MSN naar janwillemveldhuis
Standaard Downgrade van 2.2.1 naar 2.2 geen verandering in baseband

Downgrade van 2.2.1 naar 2.2 geen verandering in baseband.

Beste forumleden,

Een aantal dagen geleden ben ik de trotse eigenaar geworden van een iPhone 3G 8GB. Met mijn T-mobile kaartje werkt hij prima, maar ik heb geen internet abonnement bij T-mobile. Wél bij Vodafone, maar als ik die kaart erin stopte gaf hij aan dat de SIMKAART ongeldig was.

Helaas stond op mijn iPhone al de versie 2.2.1 met baseband 2.30.03. Ik heb de FW veranderd naar 2.2 maar zie dat de baseband niet is meeveranderd. Is er een manier om dit te doen? Dan kan ik ook Yellowsn0w werkend krijgen.

Groetjes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-03-09, 14:39
X-Tince X-Tince is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 179
Standaard

Als je een beetje had gezocht had je geweten dat dit niet kan. Eigenlijk geeft je titel al je antwoord! Namelijk de baseband kan niet veranderd worden. Dus je moet het voorlopig doen met je Tmobile simkaart.

Voortaan misschien een klein beetje moeite doen om te zoeken .
  #3  
Oud 02-03-09, 15:03
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje

Laatst gewijzigd door Bomans; 02-03-09 om 15:05.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Downgrade van 4.0.x naar 3.1.3 (Geen SHSH's 3.1.3 Nodig!) DarkMessiah Jailbreak 0 23-07-10 14:28
iPhone 3G: Unlock werkt niet meer naar de verandering van baseband tom91 Unlock 5 29-12-08 18:50
Downgrade van 1.1.3 naar 1.1.1: Geen netwerk meer aernout Unlock [archief] 1 20-02-08 20:40
Downgrade 1.1.1 naar 1.0.2 met 1.1.2 baseband tha leecha Unlock [archief] 8 27-11-07 23:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:24.