//

iphone programmeur gezocht

iphone programmeur gezocht discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een programmeur voor een erg eenvoudige (free) app, qua toepassing net zoiets simpels als de app "just light". Technisch waarschijnlijk een fractie complexer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-03-09, 14:26
Zjost Zjost is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 1
Standaard iphone programmeur gezocht

Ik zoek een programmeur voor een erg eenvoudige (free) app, qua toepassing net zoiets simpels als de app "just light". Technisch waarschijnlijk een fractie complexer als de app "just light"; een beetje programmeur zal dat binnen 1 of enkele uren helemaal klaar hebben.

Mijn idee is met name erg functioneel voor het gebruik van de iPhone zelf en ik denk dat er heel veel gebruikers deze simpele app wel kunnen waarderen en (dagelijks) zullen gebruiken.

Als het je leuk lijkt om samen een simpele 'killer app' in de app store te zetten: neem even contact op.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-03-09, 15:14
ideveloper's schermafbeelding
ideveloper ideveloper is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Bodegraven
Berichten: 339
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zjost Bekijk bericht
Ik zoek een programmeur voor een erg eenvoudige (free) app, qua toepassing net zoiets simpels als de app "just light". Technisch waarschijnlijk een fractie complexer als de app "just light"; een beetje programmeur zal dat binnen 1 of enkele uren helemaal klaar hebben.

Mijn idee is met name erg functioneel voor het gebruik van de iPhone zelf en ik denk dat er heel veel gebruikers deze simpele app wel kunnen waarderen en (dagelijks) zullen gebruiken.

Als het je leuk lijkt om samen een simpele 'killer app' in de app store te zetten: neem even contact op.
Ben erg benieuwd, stuur even een mail naar pce.van.dijk at gmail.com. Uiteraard ga ik vertrouwelijk om met je idee.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:58.