iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Probleempje met updaten, had 't o.a. met Tunin.fm en nu met Belstatus. (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/30957-probleempje-updaten-t-o-a-tunin-fm-belstatus.html)

JDFS 03-03-09 18:22

Probleempje met updaten, had 't o.a. met Tunin.fm en nu met Belstatus.
 
Beste iPhoneclub-leden,

een aantal dagen terug verscheen de 2.0 update van Belstatus. Nou, hij was gedownload dus ik installeren, maar hij staat nu al een paar dagen op Installeren en verder doet die niets :S. Kan iemand mij misschien helpen?

iMario 03-03-09 18:25

Sluit je iPhone even aan op iTunes (via de USB).
Even op synchroniseren drukken en voila... De rest volgt vanzelf.

Destiny 03-03-09 18:25

Wat bedoel je met " verder doet die niets "?

iMario 03-03-09 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 262647)
Wat bedoel je met " verder doet die niets "?

Hij bedoelt dat het balkje niet vol loopt, en dus dat hij de app niet kan gebruiken.

JDFS 03-03-09 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 262650)
Hij bedoelt dat het balkje niet vol loopt, en dus dat hij de app niet kan gebruiken.

Juist, sorry voor de 'halve' vraag, maar jij hebt 't meegemaakt of er wel eens van gehoord?

Ik ga 't nu eens via iTunes proberen, bedankt.

"Het programma Belstatus is niet op de Iphone geïnstalleerd, omdat er zich een onbekende fout heeft voorgedaan (0xE800002E)."

Wat nu?

iMario 03-03-09 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JDFS (Bericht 262667)
"Het programma Belstatus is niet op de Iphone geïnstalleerd, omdat er zich een onbekende fout heeft voorgedaan (0xE800002E)."

Wat nu?

Druk nog eens op Synchroniseren nadat je die error krijgt.

JDFS 03-03-09 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 262668)
Druk nog eens op Synchroniseren nadat je die error krijgt.

Alweer hetzelfde... Alleen dan staat er op m'n iPhone dat de download klaar was op m'n computer en update ik 'm weer opnieuw. Hij blijft echter steeds op Installeren... .

Oh, dankzij een alert iemand in een ander topic heb ik 't probleem kunnen oplossen! Voor de mensen die deze foutmelding wel eens krijgen zal ik de tekst (credits: King1987) even hierheen halen:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 249625)
Fouttmeldingcode 0xE800002E is opgelost door het volgende te doen:

1. Go to Applications in iTunes under your iPhone panel.
2. Set the applications sync manually and only choose the ones that aren’t giving you problems. This will remove the troubled apps from the phone completely.
3. Sync up the phone.
4. Go back into the Applications tab of your iPhone and reselect the ones that were just removed.
5. Resync the phone and the troubled apps should then be reset and uploaded to your iPhone and you’re back in business."

Nog bedankt iMario, slotje!

King1987 03-03-09 21:43

Hmmm, bedankt voor de credit's :)

Maar inderdaad, dit was dus te vinden met de zoekfunctie, gaat deze op slot.

>slotje<


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:18.