hoe jailbreken discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, ik wil graag mijn iphonejail breaken. ben nu al een aantal keer op dit forum geweest. Wie kan mij vertellen hoe ik mijn iophone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe jailbreken
Goedendag,
ik wil graag mijn iphonejail breaken. ben nu al een aantal keer op dit forum geweest. Wie kan mij vertellen hoe ik mijn iophone moet breaken. in stap voor stap. misschien een linkje ofzo. en hoe ik later cydia moet installeren. sorry voor dit mannen.......help remon |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Je kunt namelijk gewoon quickpwn gebruiken om hem te jailbreaken. Gebruik even de zoekfunctie hiervoor.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Is Jailbreken illegaal? | Joris123 | Jailbreak | 7 | 16-10-10 19:37 |
GEEN verbinding na jailbreken | alio | Archief | 1 | 07-10-09 00:09 |
hoe achterhalen hoe iphone unlocked is | fromalk | Unlock [archief] | 17 | 15-04-08 18:00 |
NL 1.1.4 hoe? | LazerG | Archief | 5 | 01-03-08 22:38 |
|
|