//

iPhone OS 3.0

iPhone OS 3.0 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) En om weer even extra te onderstrepen wat mijn puntje was. Het gaat hier niet om jailbreaken , maar het distribueren van de nieuwe iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 19-03-09, 22:02
sossienl's schermafbeelding
sossienl sossienl is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Blaricum
Berichten: 601
Standaard

En om weer even extra te onderstrepen wat mijn puntje was.

Het gaat hier niet om jailbreaken, maar het distribueren van de nieuwe iPhone firmware door developers.
En dat is niet toegestaan (mede omdat dit aangegeven staat in de overeenkomst die je moet accepteren als developer).

Verder even het volgende statement dat misschien wel belangrijk is voor alle mensen die straks achter hun PC / Mac springen om 3.0 op hun iPhone 3G te instaleren;

https://forum.iculture.nl/f1/al...tml#post268513
__________________
iPhone (web) developer. Kijk op http://www.appsstore.nl voor alle Nederlandse iPhone apps! Twitter? klik!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 19-03-09, 22:04
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Ik ben iig niet van plan hem er op te zetten. Maak gebruik van de yellowsn0w Unlock.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #43  
Oud 20-03-09, 13:03
marco3key's schermafbeelding
marco3key marco3key is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rijswijk zh
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Het gaat hier niet om jailbreaken, maar het distribueren van de nieuwe iPhone firmware door developers.
En dat is niet toegestaan (mede omdat dit aangegeven staat in de overeenkomst die je moet accepteren als developer).
Wat een gelul zeg, sorry dat ik dit zo zet maar dat huilende developers volk mag niet dit mag niet dat . We zetten de forums vol met handelswijze van jailbraiken van telefoons en zeuren over dat als je de 3.0 wil proberen dat het rete illegaal is.
Denk dat apple ook niet blij is met die jailbreak acties van mensen, dan kan je beter niets meer zetten in de forums.
En als er dadelijk een gehackte versie van de 3.0 uitgebracht wordt zie je op zekers weer een topic geopend worden met hoe het moet. Ow ja je kan ook 99 dollar paasen naar apple en mag je een dure beta proberen of je developer bent of niet, ongeacht of je dus aplicaties maakt EN zijn er weer mensen die geld ruiken om die 99 dollar te betalen en licenties te delen aan anderen mensen voor geld.

Hadden ze dat ding nou maar vrij gegeven had een hoop gezeur gescheeld.

Laatst gewijzigd door marco3key; 20-03-09 om 13:13.
  #44  
Oud 20-03-09, 13:11
nkooiker's schermafbeelding
nkooiker nkooiker is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 105
Standaard

Zit wel degelijk wat verschil tussen, developers hebben een contract/NDA die ze breken als ze dat doen = illegaal. Software aanpassen (jailbreak) van een apparaat dat je gekocht hebt is gewoon legaal in NL.
  #45  
Oud 20-03-09, 13:15
marco3key's schermafbeelding
marco3key marco3key is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rijswijk zh
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nkooiker Bekijk bericht
Zit wel degelijk wat verschil tussen, developers hebben een contract/NDA die ze breken als ze dat doen = illegaal. Software aanpassen (jailbreak) van een apparaat dat je gekocht hebt is gewoon legaal in NL.
Een NDA die je online kan kopen voor 99 dollar!! echt om te lachen.Apple had gewoon dat ding niet te koop moeten zetten online en het gewoon bij de developers moeten laten liggen tot die klaar was.
En met jailbreaken weten wij net zo goed als anderen dat dit een grijs gebied is, denk niet dat telco`s blij zijn als je een iphone koopt voor 1 euro met abbo hetzelfde is als ik een iphone koop voor 500 euro in belgie simlock vrij, en wij met een stukje software de boel er af halen om deze te kunnen gebruiken met andere simkaarten. Tja daarom is het zo {goedkoop}.

greets marco

Laatst gewijzigd door marco3key; 20-03-09 om 13:24.
  #46  
Oud 20-03-09, 13:24
lnn.art lnn.art is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: daar
Berichten: 341
Standaard

Ik denk dat er nog een verschil is. Er is hier degelijk de mogelijkheid te praten over piraterij. Maar daarmee ben je nog niet strafbaar bezig. Ook aanzetten tot is niet tegen de regels. Je bent pas strafbaar bezig wanneer je verwijst naar gekraakte software. Dit is pure diefstal. Dat moet niet aangemoedigd worden. Stelen is stelen, en dat moet hard aangepakt worden. Maar praten over bevindingen en hoe dingen werken, wordt volkomen gedoogd/geaccepteerd/feitelijk niet strafbaar gevonden.
  #47  
Oud 20-03-09, 13:30
marco3key's schermafbeelding
marco3key marco3key is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rijswijk zh
Berichten: 18
Standaard

Dat is toch gewoon gezegt "RAAR" ik mag er over praten maar loop wel met een iphone rond die gekraakt is met software die door anderen gemaakt is wat WEL strafbaar is, verwijzingen binnen het forum all over the place cydia,jailbreak software enz. Zelfs mensen die 3.0 draaien en geen developer zijn screenshots maken ,hoe kan apple zien of je een developer bent of niet , aan mijn credit card??

Laatst gewijzigd door marco3key; 20-03-09 om 13:49.
  #48  
Oud 20-03-09, 13:31
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Zullen we het gewoon weer over de firmware 3.0 hebben en hoe daarvoor te ontwikkelen. Begint een beetje op een chat topic te lijken
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #49  
Oud 20-03-09, 13:35
marco3key's schermafbeelding
marco3key marco3key is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Rijswijk zh
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Zullen we het gewoon weer over de firmware 3.0 hebben en hoe daarvoor te ontwikkelen. Begint een beetje op een chat topic te lijken
Prrimaaaa idee most eff me iphone {gal} eff spuuwen . sighn of into read modus..
  #50  
Oud 20-03-09, 21:09
OwBeeGee's schermafbeelding
OwBeeGee OwBeeGee is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 113
Stuur een bericht via MSN naar OwBeeGee
Standaard

dus even voor de duidelijkheid?

die 3.0 beta die hier en daar te vinden is op het net! Wat kan ik er nou mee?
__________________
[ The dreams in which I'm iPhoning are the best I'd ever had! ]
  #51  
Oud 20-03-09, 22:51
jonathan's schermafbeelding
jonathan jonathan is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OwBeeGee Bekijk bericht
dus even voor de duidelijkheid?

die 3.0 beta die hier en daar te vinden is op het net! Wat kan ik er nou mee?
Niets, behalve als jij een betalende iPhone Developer bent.
  #52  
Oud 22-03-09, 00:31
goofymgc goofymgc is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Neeroeteren
Berichten: 10
Standaard

Een developer heeft mn iphone id opgenomen in zijn lijst. (zodat ik geen 99$ moet betalen) En ik heb ook een developer account, maar hoe kan ik mijn iPhone koppelen aan mijn developer account??
Want ik krijg de OS 3.0 maar nergens gedownload.
  #53  
Oud 22-03-09, 00:55
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goofymgc Bekijk bericht
Een developer heeft mn iphone id opgenomen in zijn lijst. (zodat ik geen 99$ moet betalen) En ik heb ook een developer account, maar hoe kan ik mijn iPhone koppelen aan mijn developer account??
Want ik krijg de OS 3.0 maar nergens gedownload.
Kan je volgende keer even 2 pagina's terug gaan, zo groot is dit topic nou ook weer niet . Je vraag is daar al beantwoord maar ik zal je even op weg helpen en je kan door hier even te klikken het antwoord op je vraag vinden. Wat ik wel vreemd vindt is dat je zegt dat je een developer account hebt maar niet weet waar je 3.0 Firmware kan downloaden .
  #54  
Oud 22-03-09, 01:15
goofymgc goofymgc is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Neeroeteren
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Kan je volgende keer even 2 pagina's terug gaan, zo groot is dit topic nou ook weer niet . Je vraag is daar al beantwoord maar ik zal je even op weg helpen en je kan door hier even te klikken het antwoord op je vraag vinden. Wat ik wel vreemd vindt is dat je zegt dat je een developer account hebt maar niet weet waar je 3.0 Firmware kan downloaden .
ja dat is nu net het probleem. Ik heb een gewoon iphone developer account. Dus ik heb niets betaald. Maar een vriend heeft me toegevoegd bij zijn account dmv mijn device id. Maar nu weet ik nog niet waar ik 3.0 ergens kan downloaden..
  #55  
Oud 22-03-09, 09:29
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goofymgc Bekijk bericht
ja dat is nu net het probleem. Ik heb een gewoon iphone developer account. Dus ik heb niets betaald. Maar een vriend heeft me toegevoegd bij zijn account dmv mijn device id. Maar nu weet ik nog niet waar ik 3.0 ergens kan downloaden..
Dan kan ik je best aanraden om ook even aan je vriend de 3.0 firmware ipsw te vragen .
  #56  
Oud 22-03-09, 14:16
paplip paplip is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 29
Standaard

hallo ik heb een probleem ik heb de 3.0 beta versie op mijn iphone 3g gezet maar nu kan ik niet meer sync met itunes hij zegt dat ik een develper moet zijn ik weet het ik te overhaast die firmware er op gezet zonder echt goed te lezen ik dacht dat ik het goed deed ik heb nu niets meer aan mij iphone kan iemand mij helpen kan ik het nog goed krijgen en hoe dan alvast bedankt
  #57  
Oud 22-03-09, 15:01
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paplip Bekijk bericht
hallo ik heb een probleem ik heb de 3.0 beta versie op mijn iphone 3g gezet maar nu kan ik niet meer sync met itunes hij zegt dat ik een develper moet zijn ik weet het ik te overhaast die firmware er op gezet zonder echt goed te lezen ik dacht dat ik het goed deed ik heb nu niets meer aan mij iphone kan iemand mij helpen kan ik het nog goed krijgen en hoe dan alvast bedankt
Er was nogthans genoeg gewaarschuwd dat die niet kon zonder een betalende dev account. Kan je niet terug naar 2.x ?
  #58  
Oud 22-03-09, 15:27
JWVD's schermafbeelding
JWVD JWVD is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Renkum
Berichten: 312
Stuur een bericht via Instant Messenger naar JWVD Stuur een bericht via MSN naar JWVD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
Er was nogthans genoeg gewaarschuwd dat die niet kon zonder een betalende dev account. Kan je niet terug naar 2.x ?
Volgensmij kon dat alleen bij de 2G iPhones in DFU mode
  #59  
Oud 22-03-09, 15:35
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JWVD Bekijk bericht
Volgensmij kon dat alleen bij de 2G iPhones in DFU mode
Alles kan terug naar Firmware 2.x.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #60  
Oud 22-03-09, 15:39
paplip paplip is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 29
Standaard

ik heb geen idee hoe ik terug kan hij geeft mij niet de optie om te herstellen ennu hoe krijg je een dev acount en lukt het dan wel ik kan er niets meer mee hoop dat iemand me kan helpen
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:19.