//

iPhone OS 3.0

iPhone OS 3.0 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door paplip ik heb geen idee hoe ik terug kan hij geeft mij niet de optie om te herstellen ennu hoe krijg ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 22-03-09, 16:42
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paplip Bekijk bericht
ik heb geen idee hoe ik terug kan hij geeft mij niet de optie om te herstellen ennu hoe krijg je een dev acount en lukt het dan wel ik kan er niets meer mee hoop dat iemand me kan helpen
Vindt je nu zelf niet dat dit geen slimme zet van je was ? De bedoeling van zulke forums is om eerst informatieve kennis op te doen, zodat je daarna met min of meer een gerust geweten aan je taak kan beginnen. uiteraard is het achteraf makkelijk om de problemen door iemand anders te laten verhelpen. Maar ik bedenk me zo, als je voorheen niet echt de moeite hebt gedaan kan je dat nu toch wel zeker even doen ? Je moet zeker niet gaan verwachten dat ze je nu met open armen gaan helpen, we zijn zeer behulpzaam hier maar als je zelf de moeite niet neemt waarom zouden andere het voor jou doen ?

Hoop dat dit goede les voor je geweest is, en je kan jezelf nu even bewijzen door je eigen probleem op te lossen. Een antwoord op je vraag is de laatste week al 10 tal keer gepasseerd, dus met de nodige spirit kom je er zeker uit. Succes
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 22-03-09, 17:40
Malork's schermafbeelding
Malork Malork is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Landgraaf
Berichten: 178
Stuur een bericht via MSN naar Malork
Standaard

ik zit nog te twijfelen of ik de 3.0 beta erop zal zetten of niet... Heb geen zin om achteraf te klooien om terug naar 2.2.1 te gaan dus eenmaal 3.0 blijf ik daar.. Ik heb natuurlijk een developer account dus kan zonder problemen updaten.

Trouwens, wat ik me afvraag: er staat dat je iPhone dan 'locked' staat in developer-modus maar vraag me af wat die 'lock' precies inhoud? Dat je met een beta werkt voor ontwikkelen en je niet terug kan naar 2.2.1?
Als er een final uitkomt dan is je iPhone toch weer een 'gewone' iPhone?
  #63  
Oud 22-03-09, 17:52
OwBeeGee's schermafbeelding
OwBeeGee OwBeeGee is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 113
Stuur een bericht via MSN naar OwBeeGee
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jonathan Bekijk bericht
Niets, behalve als jij een betalende iPhone Developer bent.
Dat ben ik :9 alleen heb nog geen iphone over voor 3.0 tests, dus daarom me vraag wat kan ik er al mee al zou ik hem gewoon als Main OS gebruiken op me phone?
__________________
[ The dreams in which I'm iPhoning are the best I'd ever had! ]
  #64  
Oud 22-03-09, 18:03
paplip paplip is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 29
Standaard

bedankt papa voor je wijze les ik zal het nooit meer doen maar aan dat gedrag en zo,n instelling heb ik niks uiteraad heb ik gelezen en gekeken wat ik moest doen ben alleen niet zo in die wereld had eigenlijk ook verwacht dat ik terug kon gaan naar 2.2.1 maar niet dus ik heb eerst gekeken of ik het zelf voor mekaar kon krijgen om het te herstellen maar helaas dus dacht ik mis weet iemand hier wat ik kan doen en dan krijg ik een bijdehandte les van jou undertaxxx als je niet kan helpen of wil helpen hou dan je mond het is al erg genoeg dat ik niet weet wat ik moet doen dus voor mensen die mij wel willen /kunnen helpen heel graag en veel dank daar voor
  #65  
Oud 22-03-09, 18:07
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Malork Bekijk bericht
ik zit nog te twijfelen of ik de 3.0 beta erop zal zetten of niet... Heb geen zin om achteraf te klooien om terug naar 2.2.1 te gaan dus eenmaal 3.0 blijf ik daar.. Ik heb natuurlijk een developer account dus kan zonder problemen updaten.

Trouwens, wat ik me afvraag: er staat dat je iPhone dan 'locked' staat in developer-modus maar vraag me af wat die 'lock' precies inhoud? Dat je met een beta werkt voor ontwikkelen en je niet terug kan naar 2.2.1?
Als er een final uitkomt dan is je iPhone toch weer een 'gewone' iPhone?
Zodra je iPhone geüpdatet is met de officieel 3.0 firmware ben je weer van die developer-modus af. Dit is alleen om te voorkomen dat (in tegenstelling met alle vorige versies) niet elke standaard gebruiker de firmware kan installeren. Bij vorige beta versies was het mogelijk om deze te uploaden op www en daarna kon iedereen er gebruik van maken, apple wou dit graag even anders zien blijkbaar .

@ Paplip, Ik kan heel erg goed begrijpen dat je gefrustreerd bent maar om dan even tegen mij te zeggen dat ik me mond moet houden, dan ben je toch wel effe aan het foute adres. Ik wou je alleen even terechtwijzen dat je ook even de nodige moeite kan doen, er staat hier niemand te wachten op members die lukraak gaan updaten en daarna hier komen huilen. Is de laatste week meer dan 100 keer herhaald dat je niet zomaar moet updaten, maar uitzonderingen heb je altijd zeker. Volgende keer wel even op je taalgebruik letten want dat pik ik geen 2 keer.

Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 22-03-09 om 18:15.
  #66  
Oud 22-03-09, 18:16
JWVD's schermafbeelding
JWVD JWVD is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Renkum
Berichten: 312
Stuur een bericht via Instant Messenger naar JWVD Stuur een bericht via MSN naar JWVD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paplip Bekijk bericht
bedankt papa voor je wijze les ik zal het nooit meer doen maar aan dat gedrag en zo,n instelling heb ik niks uiteraad heb ik gelezen en gekeken wat ik moest doen ben alleen niet zo in die wereld had eigenlijk ook verwacht dat ik terug kon gaan naar 2.2.1 maar niet dus ik heb eerst gekeken of ik het zelf voor mekaar kon krijgen om het te herstellen maar helaas dus dacht ik mis weet iemand hier wat ik kan doen en dan krijg ik een bijdehandte les van jou undertaxxx als je niet kan helpen of wil helpen hou dan je mond het is al erg genoeg dat ik niet weet wat ik moet doen dus voor mensen die mij wel willen /kunnen helpen heel graag en veel dank daar voor
Undertaxxx spreekt je netjes aan, dan zou ik niet zo reageren als ik jou was, dat maakt het er niet beter op.

Ontopic: Ik vind 3.0 echt een grote verbetering, kan aan mij liggen maar hij voelt ook lekker aan, gewoon lekker licht en soepel Alleen Safari werkt zowat niet, kan op gene enkele link klikken
  #67  
Oud 22-03-09, 18:17
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JWVD Bekijk bericht
Undertaxxx spreekt je netjes aan, dan zou ik niet zo reageren als ik jou was, dat maakt het er niet beter op.

Ontopic: Ik vind 3.0 echt een grote verbetering, kan aan mij liggen maar hij voelt ook lekker aan, gewoon lekker licht en soepel Alleen Safari werkt zowat niet, kan op gene enkele link klikken
Misschien uw ervaringen posten in de andere topic.
  #68  
Oud 22-03-09, 18:18
JWVD's schermafbeelding
JWVD JWVD is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Renkum
Berichten: 312
Stuur een bericht via Instant Messenger naar JWVD Stuur een bericht via MSN naar JWVD
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
Misschien uw ervaringen posten in de andere topic.
Haha, ik zat even niet op te letten, dacht dat dit een algemeen topic was. Excuses
  #69  
Oud 22-03-09, 18:22
paplip paplip is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 29
Standaard

mischien had ik me anders moeten verwoorden maar weet niet meer wat ik kan doen ik als leek DACHT dat ik goed gelezen had niet dus dat is ook mijn fout en dat weet ik maar ik kom er zelf niet meer uit vandaar dat ik dit als laatste red middel zie als ik mensen hierbij lastig val en iriteer omdat ik de zoveelste ben mijn excuus dan dat is niet mijn bedoeling

maar kan je me helpen als ik met itunes verbind dan geeft tie aan dat ik dus geen developer ben ik heb me ook niet geregistreed het beeldscherm herstellen / upgraden /sync zie ik niet meer. kan ik 1 of andere manier weer terug gaan naar 2.2.1 ik heb er een hard hoofd in

Laatst gewijzigd door iScorpio; 22-03-09 om 20:01. Reden: volgende keer de edit knop gebruiken ;)
  #70  
Oud 22-03-09, 18:32
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paplip Bekijk bericht
mischien had ik me anders moeten verwoorden maar weet niet meer wat ik kan doen ik als leek DACHT dat ik goed gelezen had niet dus dat is ook mijn fout en dat weet ik maar ik kom er zelf niet meer uit vandaar dat ik dit als laatste red middel zie als ik mensen hierbij lastig val en iriteer omdat ik de zoveelste ben mijn excuus dan dat is niet mijn bedoeling
Als je nou zo meteen had gereageerd had die kleine discussie overbodig geweest. Ik zal je even helpen om je iPhone weer te hertellen, mijn mond is nog steeds dicht maar ik kan nog wel typen uiteraard .

PS: Aub niet dubbelposten, je kan altijd gebruik maken van de edit knop.

Citaat:
Wat je moet doen is het volgende:

- Via DFU mode herstel je je iPhone weer naar 2.2 Firmware en NIET naar 2.2.1 Firmware

- De kans is zowat 99% dat je een error zal zien verschijnen (1604 etc)

- Als je de error ziet kan je deze gewoon negeren, indien deze niet verschijnt kan je dit vergeten

- Open nu QuickPwn 2.2.5 en jailbreak je iPhone opnieuw, nu zal je iPhone weer werken en geactiveerd zijn en kan je updaten naar 2.2.1 Firmware

- Uiteraard zal je de Baseband van 3.00 Firmware behouden maar als je iphone officieel simlockvrij is maakt dit niets uit. Als deze NIET officieel somlockvrij is dan heb je voorlopig (tot juni) een erg dure iPod Touch.
  #71  
Oud 22-03-09, 18:34
Malork's schermafbeelding
Malork Malork is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Landgraaf
Berichten: 178
Stuur een bericht via MSN naar Malork
Standaard

EDIT: Undertaxxx was me voor

@Undertaxxx: Thanks, zoiets dacht ik dus ook al .

Laatst gewijzigd door Malork; 22-03-09 om 18:35. Reden: Uitleg door Undertaxxx reeds gegeven
  #72  
Oud 22-03-09, 18:46
paplip paplip is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 29
Standaard

dank je Undertaxxx moet alleen nog effe kijken wat dfu is ik heb geen idee en mijn iphone heb ik gekocht is hij dan simlock vrij? anders heb ik inderdaad een duure ipod he he bedankt
  #73  
Oud 22-03-09, 19:04
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

DFU staat in de wiki.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #74  
Oud 23-03-09, 12:48
Matisse Matisse is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JWVD Bekijk bericht
Ontopic: Ik vind 3.0 echt een grote verbetering, kan aan mij liggen maar hij voelt ook lekker aan, gewoon lekker licht en soepel Alleen Safari werkt zowat niet, kan op gene enkele link klikken
Op mijn iPod touch heb ik de indruk dat de muziek app heel erg traag is. Er staan 1500 nummers op in een tiental playlists. De Maps app werkt helemaal niet en de Settings app is ook veel trager. Voor de rest prima beta, geen crashes of andere neveneffecten.
  #75  
Oud 23-03-09, 13:09
nkooiker's schermafbeelding
nkooiker nkooiker is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 105
Standaard

Zou iemand die de beta draait eens willen kijken of je nu ook gemakkelijk telefoonnummers of andere contactgegevens in een smsje kunt plakken? Dat is een functie die ik echt mis
  #76  
Oud 23-03-09, 13:24
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Als je dat echt graag wil kan je biteSMS installeren via cydia.
Daarmee kan je heel simpel een contact invoegen.
  #77  
Oud 23-03-09, 13:25
paplip paplip is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 29
Standaard

undertaxxx ik heb gedaan wat je heb beschreven alleen kom ik niet verder dan de fout melding 1604 moet ik die weg klikken of gewoon laten staan als ik hem laat staan gaat de iphone naa een tijdje uit en als ik hem opnieuw opstart en probreer aante sluiten op itunes krijg ik weeg het zelfde bericht (dat ik geen diveloper bent etc) ik heb hem geprobeert weer te jailbreaken maar hij geeft aan dat je firmware die ik wil jaibreaken niet over een komt met de firmware die geinstaleerd staat op de iphone mis ik wat doe ik iets verkeerd ? gr paplip
  #78  
Oud 23-03-09, 13:28
nkooiker's schermafbeelding
nkooiker nkooiker is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Als je dat echt graag wil kan je biteSMS installeren via cydia.
Daarmee kan je heel simpel een contact invoegen.
Dat weet ik Ben gewoon nieuwsgierig wat de mogelijkheden in 3.0 zijn wat dat betreft.
  #79  
Oud 23-03-09, 15:30
Malork's schermafbeelding
Malork Malork is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Landgraaf
Berichten: 178
Stuur een bericht via MSN naar Malork
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nkooiker Bekijk bericht
Dat weet ik Ben gewoon nieuwsgierig wat de mogelijkheden in 3.0 zijn wat dat betreft.
Je kan nu, via contacten, een contactpersoon naar iemand 'emailen' of 'MMSen'. Copy-paste kan ook maar dan moet je de gegevens die je wil doorsturen (bijv. het telefoonnummer) 'bewerken'; dan is copy-paste actief.
  #80  
Oud 23-03-09, 15:48
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Accu gaat nou idd een stuk langer mee

Tevens werkt mijn proximity sensor niet als ik bel. Het scherm wordt niet zwart.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:56.