//

iPhone OS 3.0

iPhone OS 3.0 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Tevens werkt mijn proximity sensor niet als ik bel. Het scherm wordt niet zwart. Die doet het bij mij wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 23-03-09, 16:23
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Tevens werkt mijn proximity sensor niet als ik bel. Het scherm wordt niet zwart.
Die doet het bij mij wel goed.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 23-03-09, 16:27
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ik hoop niet dat die kapot is. Lijkt me sterk maar toch.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #83  
Oud 23-03-09, 18:36
paplip paplip is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 29
Standaard

kan iemand mij helpen als mijn iphone 3g wil herstellen krijg ik een fout melding 1604 (kan de iphone niet herstellen ) ik weet niet wat ik daarna moet doen ik kan niet herstellen heeft iemand advies dank je
  #84  
Oud 23-03-09, 18:47
wickidwim's schermafbeelding
wickidwim wickidwim is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paplip Bekijk bericht
kan iemand mij helpen als mijn iphone 3g wil herstellen krijg ik een fout melding 1604 (kan de iphone niet herstellen ) ik weet niet wat ik daarna moet doen ik kan niet herstellen heeft iemand advies dank je
Als je de moeite had genomen de vorige pagina even te lezen:

Citaat:
Wat je moet doen is het volgende:

- Via DFU mode herstel je je iPhone weer naar 2.2 Firmware en NIET naar 2.2.1 Firmware

- De kans is zowat 99% dat je een error zal zien verschijnen (1604 etc)

- Als je de error ziet kan je deze gewoon negeren, indien deze niet verschijnt kan je dit vergeten

- Open nu QuickPwn 2.2.5 en jailbreak je iPhone opnieuw, nu zal je iPhone weer werken en geactiveerd zijn en kan je updaten naar 2.2.1 Firmware

- Uiteraard zal je de Baseband van 3.00 Firmware behouden maar als je iphone officieel simlockvrij is maakt dit niets uit. Als deze NIET officieel somlockvrij is dan heb je voorlopig (tot juni) een erg dure iPod Touch.
  #85  
Oud 23-03-09, 18:55
paplip paplip is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 29
Standaard

dat heb ik gelezen daarom snap ik niet waarom het me niet lukt ik heb het net weer geprobeerd maar ik kom niet verder als die error wat moet ik doen als die error verschijnt moet ik hem weg klikken moet ik wachten want hij doet gewoon niets meer na die error
  #86  
Oud 23-03-09, 19:16
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paplip Bekijk bericht
dat heb ik gelezen daarom snap ik niet waarom het me niet lukt ik heb het net weer geprobeerd maar ik kom niet verder als die error wat moet ik doen als die error verschijnt moet ik hem weg klikken moet ik wachten want hij doet gewoon niets meer na die error
Wegklikken en meteen daarna Quickpwn loslaten op je iPhone.
  #87  
Oud 23-03-09, 19:31
paplip paplip is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 29
Standaard

ja dat heb ik gedaan maar hij geeft dan alleen het apple logo aan als ik dan quickpwn aan zet geeft tie aan dat ik eerst mijn iphone 15 sec ingedrukt moet houden daarna 2 sec de power button (dus eerst uit en dan aan) dan geeft quickpwn aan dat ik niet de juiste firmware heb gekozen hij geeft dan nog steeds 3.0 aan sorry dat ik zoveel vragen stel
  #88  
Oud 23-03-09, 19:45
iGraphic iGraphic is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 1
Standaard

Ik krijg namelijk ook een error op mij Mac. Hij zegt dat hij de iPhone niet heeft gevonden (error 2001). Terwijl ik de stappen van Undertaxxx goed heb gevolgd.
  #89  
Oud 23-03-09, 19:54
paplip paplip is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 29
Standaard

ik snap er niks van ik heb ook al die stappen nu 7 keer gedaan maar na de error 1604 doet tie gewoon niets meer kan ook niet quickpwn gebruiken want hij vertelt me dat (the correct IPSW will have the name beginning with iphone,1.2_3.0) dus hij is dan niet herstelt anders geeft tie wel 1.2_2.2 aan denk ik ik geef het al bijna op hoop echt dat iemand het antwoord heeft
  #90  
Oud 23-03-09, 20:41
rikske rikske is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 5
Standaard Release datum ?

Hoi, weet iemand toevallig de releasedatum van OS 3.0 ? Of iemand een richtdatum?
En dan heb ik het over de legale die iedereen kan downloaden/updaten en niet alleen de developers.

Bedankt
  #91  
Oud 23-03-09, 21:12
niels1981's schermafbeelding
niels1981 niels1981 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dronten,Flevoland
Berichten: 297
Standaard

Onbekend! Zomer als richtdatum. Zomer - Wikipedia van 21 juni tm 21 september.
__________________
Enjoy every day, buy an Apple Iphone!
  #92  
Oud 23-03-09, 21:32
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iGraphic Bekijk bericht
Ik krijg namelijk ook een error op mij Mac. Hij zegt dat hij de iPhone niet heeft gevonden (error 2001). Terwijl ik de stappen van Undertaxxx goed heb gevolgd.
Vermoedelijk heb je de nieuwste versie van OSX op je MAC? Gebruik een USB-hub; zoek maar eens op het forum op 'OSX hub'.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paplip Bekijk bericht
ik snap er niks van ik heb ook al die stappen nu 7 keer gedaan maar na de error 1604 doet tie gewoon niets meer kan ook niet quickpwn gebruiken want hij vertelt me dat (the correct IPSW will have the name beginning with iphone,1.2_3.0) dus hij is dan niet herstelt anders geeft tie wel 1.2_2.2 aan denk ik ik geef het al bijna op hoop echt dat iemand het antwoord heeft
Ik heb het op een gelockte 3G gered door hem in iTunes domweg te herstellen naar 2.2.1. Met een rebelsim kan ik nu (meestal) bellen.

Jij hebt een 2G en dat gaat ook lukken.
Gezien het feit dat je een 2G hebt ben ik benieuwd of je baseband wordt geüpdate, op het forum hier zegt/denkt men van niet. Je zou dan weer moeten kunnen bellen enz.
Vertrouw je het niet, dan moet je inderdaad updaten naar 2.2 i.p.v. 2.2.1.
Je moet dan Shift herstel gebruiken en de juiste firmware selecteren. Weet je zeker dat je de juiste firmware 2.2 te pakken hebt? Download die desnoods nog een keer hier of vanaf het forum. Mogelijk heb je tot nu toe een 3G-firmware te pakken waardoor 3.0 er op blijft staan?

Ik heb het zo gedaan:
Zorg dat de iPhone uit is door net zolang de home- en sleepbutton in te drukken totdat ie echt uit is.
Hang hem vervolgens aan iTunes en zet hem in DFU.
Nadat de popup verschijnt herstel je hem gewoon (dus zonder Shift) naar de standaard firmware 2.2.1.
Aan het einde daarvan krijg je een foutmelding. Die klik je weg en je start Quickpwn 2.2.5 op.
Het uitzetten van de iPhone gaat soms inderdaad wat moeilijk, weer de home- en sleepbutton ingedrukt houden tot ie echt uit is. Werkt dat niet, dan uitsliden.
Daarna weer aanzetten, appeltje verschijnt enige tijd, heb geduld.
Na verloop van tijd wordt de pijl in Quickpwn blauw en kun je verder.
Quickpwn detecteert de juiste firmware en je kunt weer door totdat ie klaar is.

Het kan zijn dat het proces met uitzetten niet in één keer lukt, blijf het proberen, uiteindelijk lukt het.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #93  
Oud 24-03-09, 00:03
paplip paplip is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 29
Standaard

hij blijft aan geven dat ik de 3.0 op mijn iphone heb staan ik word stapel gek hier ik heb alles gedaan wat je zei maar na die error(1604 uw iphone kan niet worden herstelt) kan ik er niets meer mee als ik die error weg klik op het kruisje dan laad tie een lege internet pagina ? snap daar niets van maargoed hij blijft dan hangen op het apple teken dus zet ik hem uit home button en power button samen zodra ik hem weer op start krijg ik het itunes teken op mijn iphone dat ik moeten sync dan geeft itunes weer aan dat ik geen developer ben etc etc kortom het herstellen gaat gewoon niet wat ik ook doe als ik die error krijg is het gewoon afgelopen ik open gelijk Quickpwn2.2.5 maar moet ik zelf een firmware kiezen hij doet het niet vanzelf en daar geef tie aan dat nog steeds de 3.0 firmware op mijn iphone heb ZUCHT...... ik ben hopeloos ben nu al 2 dagen bezig snap er niets meer van
  #94  
Oud 24-03-09, 07:52
wickidwim's schermafbeelding
wickidwim wickidwim is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 43
Standaard

Als je de verbinding met het internet verbreekt (daarna pas je iPhone aan de computer hangen) krijg je ook geen melding dat je geen developer bent! dan kan je dus gewoon synchroniseren.
  #95  
Oud 24-03-09, 12:43
vitu vitu is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard

Gezien het feit dat ik anders toch geen moer aan mn dev account heb. Wil best een paar mensen op mijn lijst zetten, op voorwaarde dat wanneer ik een app release (later deze zomer), deze mensen als beta tester willen optreden.
  #96  
Oud 24-03-09, 13:48
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vitu Bekijk bericht
Gezien het feit dat ik anders toch geen moer aan mn dev account heb. Wil best een paar mensen op mijn lijst zetten, op voorwaarde dat wanneer ik een app release (later deze zomer), deze mensen als beta tester willen optreden.
Los van de stormloop van aanbiedingen die je ongetwijfeld krijgt op dit moment... Kun je me laten weten wat voor apps je gaat maken? Ik ben al betatester geweest bij andere projecten (voor pda's toen), het hele testen gebeuren vind ik niet zo erg... Zolang de apps mij interesseren...
  #97  
Oud 24-03-09, 13:51
vitu vitu is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puck84 Bekijk bericht
Los van de stormloop van aanbiedingen die je ongetwijfeld krijgt op dit moment... Kun je me laten weten wat voor apps je gaat maken? Ik ben al betatester geweest bij andere projecten (voor pda's toen), het hele testen gebeuren vind ik niet zo erg... Zolang de apps mij interesseren...
Informatieve apps, kan en wil er niet teveel over uitweiden, maar het komt neer op een app die op basis van je locatie informatie weergeeft. Denk dan aan het weer, alleen iets gedetailleerder en op een ander gebied.
  #98  
Oud 24-03-09, 16:14
paplip paplip is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 29
Standaard

wat een hopeloos geval ik krijg hem nu niet meer uit dfu mode herstellen gaat niet heb het nu bij mijn broer geprobeerd maar elke keer die fout melding 1604 daarna klik ik die fout melding weg en zie ik alleen het apple logo zonder laad balkje zoals je ziet als hij aan het herstellen is ik heb het ook zonder internet geprobeerd maar niks doet tie ik heb niets meer aan mijn iphone kan er niks meer mee weet ook niet meer wat ik kan doen
  #99  
Oud 24-03-09, 16:17
vitu vitu is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paplip Bekijk bericht
wat een hopeloos geval ik krijg hem nu niet meer uit dfu mode herstellen gaat niet heb het nu bij mijn broer geprobeerd maar elke keer die fout melding 1604 daarna klik ik die fout melding weg en zie ik alleen het apple logo zonder laad balkje zoals je ziet als hij aan het herstellen is ik heb het ook zonder internet geprobeerd maar niks doet tie ik heb niets meer aan mijn iphone kan er niks meer mee weet ook niet meer wat ik kan doen
Krijg je 3.0 nog wel aan de praat? (Tot de dev activatie?)
  #100  
Oud 24-03-09, 16:26
paplip paplip is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 29
Standaard

als ik Quickpwn aan zet geeft tie aan dat ik de 3.0 versie op mijn iphone heb staan aan gezien ik geen developer ben kan ik ook niet mijn iphone activeren via itunes ik weet dat dat mijn fout is geweest herstellen gaat gewoon niet ik heb hem wel weer uit dfu mode gelukkig ik denk dat de enige op lossing is dat iemand mij toevoegd aan zijn dev (developer acount) maar dan heb je je uuid nummer voor nodig en die kan ik niet zien want zie alleen het beeld van dat ik geen developer ben zucht wat een gedoe allemaal ik weet het niet meer hoop dat jullie advies hebben gr
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:52.