iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Ervaringen met iPhone OS 3.0 (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/31647-ervaringen-iphone-os-3-0-a.html)

desonnaville 20-05-09 13:20

weet iemand waar de notities van de iPhone komen te staan op mijn mac? Is het daarnaast ook mogelijk om nu aangemaakte notities vanuit je mac naar je iPhone over te zetten? Heb al even snel gezocht maar kan het zo snel niet vinden.

Cgilis 20-05-09 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door desonnaville (Bericht 287918)
weet iemand waar de notities van de iPhone komen te staan op mijn mac? Is het daarnaast ook mogelijk om nu aangemaakte notities vanuit je mac naar je iPhone over te zetten? Heb al even snel gezocht maar kan het zo snel niet vinden.


In Apple Mail.

desonnaville 21-05-09 01:32

is het jullie trouwens ook opgevallen dat wanneer je via iTunes op de iPhone download, dat deze niet stopt wanneer je de app sluit. Hij blijft in de background door downloaden.

Ben dit nog helemaal niet tegengekomen in de lijstjes over de nieuwe functies van 3.0

Michael 21-05-09 08:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door desonnaville (Bericht 288114)
is het jullie trouwens ook opgevallen dat wanneer je via iTunes op de iPhone download, dat deze niet stopt wanneer je de app sluit. Hij blijft in de background door downloaden.

Ben dit nog helemaal niet tegengekomen in de lijstjes over de nieuwe functies van 3.0

Dat was al bij 2XXX

Shorty007 21-05-09 14:14

Ik vraag me af of de iphone 1ste gen en de 3G niet een stuk trager gaan worden zodra je os 3.0 erop gooit.
OS 3.0 is gemaakt voor de nieuwe iphone die straks uitkomt en is dus een zwaarder OS.De nieuwe Iphone heeft meer geheugen en een snellere cpu en waarschijnlijk daardoor ook een sterkere batterij...
Mja als je een tijd je os niet meer update, kan je de nieuwste games en apps niet meer gebruiken op je iphone dus zit je weer met dat probleem :s :s
Denk dat ik dus maar de nieuwe Iphone ga nemen straks......

iBoss 21-05-09 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pieterwillems (Bericht 285982)
Zpu tethering ook werken met mobilevinkigs of maakt de provider niet uit?

Maakt niet uit welke provider je hebt, je moet die ipcc bestand gewoon instellen om tethering werkend te krijgen.

DaveD30 21-05-09 20:54

Het viel me ineebs op dat er uit de linker speaker van mijn phone harder geluid komt dan de rechter. Is me bij 2.2.1 nooit opgevallen! Hebben meer mensen dit? Of hoort dat zo?

Undertaxxx 21-05-09 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 (Bericht 288264)
Het viel me ineebs op dat er uit de linker speaker van mijn phone harder geluid komt dan de rechter. Is me bij 2.2.1 nooit opgevallen! Hebben meer mensen dit? Of hoort dat zo?

Het stoort niet als ik deze even quote in mijn handtekening ? :D:D:D

King1987 21-05-09 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 (Bericht 288264)
Het viel me ineebs op dat er uit de linker speaker van mijn phone harder geluid komt dan de rechter. Is me bij 2.2.1 nooit opgevallen! Hebben meer mensen dit? Of hoort dat zo?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 288265)
Het stoort niet als ik deze even quote in mijn handtekening ? :D:D:D

En om dave dan maar meteen te helpen, je iPhone heeft 1 speaker :D:D:D

iBoss 21-05-09 23:01

Komende van iemand die op 3.0 zit (misschien developer) hoop ik dat het een grap was... was bij 2.2.1 niet zo:p:p

sjoeii 22-05-09 10:18

Ik heb ook zojuist 3.0 er op gezet. probleem is nu alleen dat het "geen service "aangeeft.
Lijkt er op dat ik iets gemist heb?

iScorpio 22-05-09 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjoeii (Bericht 288346)
Ik heb ook zojuist 3.0 er op gezet. probleem is nu alleen dat het "geen service "aangeeft.
Lijkt er op dat ik iets gemist heb?

Heb je wel een developer account? Zo niet zal iTunes de iPhone niet activeren en zit je nu met een dure Touch ;)

Zoek eens over terug gaan naar 2.2.1 Daar is wel wat over te vinden op het forum.

injectx 22-05-09 11:39

Vraagje: Heb sinds kort ook 3.0 beta 5 met jailbreak via quickpwn. Rare is als ik nu via cydia of icy apps installeer, verschijnt er geen of een ander icoon als deze geinstalleerd zijn. Nu heb ik geprobeerd opnieuw te jailbreaken maar helaas zonder resultaat.

Mijn vraag is dan of ik ook via itunes weer kan restoren naar 3.0 v5 zonder jailbreak(origineel)? Alvast bedankt.

pieterwillems 22-05-09 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door injectx (Bericht 288362)
Vraagje: Heb sinds kort ook 3.0 beta 5 met jailbreak via quickpwn. Rare is als ik nu via cydia of icy apps installeer, verschijnt er geen of een ander icoon als deze geinstalleerd zijn. Nu heb ik geprobeerd opnieuw te jailbreaken maar helaas zonder resultaat.

Mijn vraag is dan of ik ook via itunes weer kan restoren naar 3.0 v5 zonder jailbreak(origineel)? Alvast bedankt.

Ja, gewoon restore in itunes;)

Jaap777 22-05-09 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pieterwillems (Bericht 288374)
Ja, gewoon restore in itunes;)

Kunt ook gewoon update doen, dan hoef je tenminste niet alle bestanden te synchroniseren.

paulmadejong 22-05-09 12:51

Even een korte update ten opzicht van deze post

Heb zojuist een nieuwe iPhone mogen ontvangen met uiteraard 2.2.1 erop. Tijwfel nog of ik mijn nieuwe UID aan mijn developer doorgeeft voor de 3.0 betas. Misschien wacht ik nog de 1,5 maand tot de official versie om verdere problemen te voorkomen.

DaveD30 22-05-09 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 288273)
En om dave dan maar meteen te helpen, je iPhone heeft 1 speaker :D:D:D

Aan de onderkant zitten toch 2 speakers?? Athans als ik muziek afspeel komt er uit de eeen hard geluid en de ander zacht. :)

paulmadejong 22-05-09 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 (Bericht 288385)
Aan de onderkant zitten toch 2 speakers?? Athans als ik muziek afspeel komt er uit de eeen hard geluid en de ander zacht. :)

Niet dus, een is de speaker en de ander is je microfoon. De eerste generatie iPhone had 2 speakers, de 3G dus niet.

iMario 22-05-09 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door paulmadejong (Bericht 288388)
Niet dus, een is de speaker en de ander is je microfoon. De eerste generatie iPhone had 2 speakers, de 3G dus niet.

Off-topic
Hahaha. :D :D :D


DaveD30 22-05-09 21:34

Ach als we maar gelachen hebben he heren! :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:44.