//

Ervaringen met iPhone OS 3.0

Ervaringen met iPhone OS 3.0 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Michael Hahahaha destiny loopt te klagen dat die te snel leeg is. Ik heb er een screenshot van gemaakt...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 22-03-09, 15:05
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Hahahaha destiny loopt te klagen dat die te snel leeg is.
Ik heb er een screenshot van gemaakt
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg photo.jpg‎ (43,6 KB, 146x gelezen)
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 22-03-09, 15:47
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArB Bekijk bericht
Batterij gaat erg lang mee valt me op.
17 uur op standby en 2% weg
Dit valt mij ook enorm op, ben nu al meer dan één dag stand-by en 3u gebruik en is een 5% batterij verbruik. Als dit zo doorgaat dan kan deze in theorie nog 20 dagen overleven zonder het stroomnet te ontmoeten, uiteraard is dit in de praktijk wel heel anders.
  #83  
Oud 22-03-09, 18:26
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Ervaringen met YouTube:
- YouTube werkt niet! Krijg error "Verbinding met YouTube mislukt"
Juist gelezen op de forums van de apple developers site dat youtube goed werkt wanneer je een herstel doet en geen backup terugzet. Ga dit deze avond eens proberen.
  #84  
Oud 22-03-09, 18:29
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
Juist gelezen op de forums van de apple developers site dat youtube goed werkt wanneer je een herstel doet en geen backup terugzet. Ga dit deze avond eens proberen.
Dit klopt. Kan ik bevestigen.

Ik heb hem net 2.5 uur van de stroom gehad en hij was al bijna een kwart leeg. Ik heb alleen 3G aan staan. Er staan geen spelletjes op + foto's video's etc.

Dus gewoon helemaal kaal.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #85  
Oud 22-03-09, 18:49
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

batterij lijkt hier ook langer mee te gaan. Mijn Wi-Fi verbinding vond hij met 2.2.1 altijd op volle sterkte en nu maar op 2/3 sterkte, vreemd . Daarom heb ik nu niet altijd direct een Wi-Fi verbinding staan.

YouTube doet het bij mij ook niet en ik heb netjes een herstel gedaan.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #86  
Oud 22-03-09, 18:51
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Youtube werkt idd perfect als je geen backup terugplaatst. Dit was ook niet echt nodig aangezien alles na de update nog aanwezig was, alleen even kleine synchronisatie voor me muziek.

Ik heb gisteren al eens aangehaald dat ik een bug gevonden had in de weer applicatie, heb er even een screenshot van gemaakt. Alsook heb ik een bug gevonden met de applicatie Google, de schuif toetsen hebben blijkbaar een klein resolutie probleem.

Heeft er trouwens al iemand de bug opgemerkt ivm het volume ? Wanneer je een applicatie opent die geluid gebruikt dan wordt je volume automatisch op 50% gezet, je kan deze dan weer harder zetten maar geluid blijft hetzelfde. Wanneer je weer terug naar je springboard gaat kan je je volume weer harder zetten.

@ Scorpiosoft, heb het ook al gemerkt dat je Wi-Fi verbindig trager tot stand komt, dacht eerst een bug of vertraging in de firmware maar mss zit er een andere reden achter ? Vroeger in oudere firmwares was het zo dat wanneer je uit stand-by modus komt je meteen Wi-Fi verbinding hebt/maakt, mss heeft apple dit nu bewust gedaan vanaf het springboard aangezien je met Wi-Fi op je lockscreen toch niets kan doen.

Slide bug in de weer applicatie:


Google resolutie bug toetsen:


Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 22-03-09 om 18:56.
  #87  
Oud 22-03-09, 18:59
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Heeft er trouwens al iemand de bug opgemerkt ivm het volume ? Wanneer je een applicatie opent die geluid gebruikt dan wordt je volume automatisch op 50% gezet, je kan deze dan weer harder zetten maar geluid blijft hetzelfde. Wanneer je weer terug naar je springboard gaat kan je je volume weer harder zetten.
Ook gemerkt. Zal waarschijnlijk wel verholpen worden. En mijn batterij gaat ook langer mee . Hier thuis op Wi-Fi en anders op 3g en gaat langzamer leeg. Toch een goed punt.
  #88  
Oud 22-03-09, 19:06
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Bij mijn monopoly komen er geen teksten meer op de kanskaarten en de facebook toont geen foto's meer
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg foto.jpg‎ (51,2 KB, 36x gelezen)
Bestandstype: jpg foto-2.jpg‎ (27,2 KB, 25x gelezen)
Bestandstype: jpg foto-1.jpg‎ (33,9 KB, 17x gelezen)
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.

Laatst gewijzigd door Michael; 22-03-09 om 19:19.
  #89  
Oud 22-03-09, 19:08
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Bij mijn monopoly komen er geen teksten meer op de kanskaarten en de facebook toont geen foto's meer
Facebook was al gemeld dacht ik. Heb ergens gelezen dat ze al met een update bezig zijn.
  #90  
Oud 22-03-09, 19:09
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ben hem weer aan het restoren met 3.0. En dan helemaal niks aan doen. Kijken wat de accu doet.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #91  
Oud 22-03-09, 19:55
MacorgaZ MacorgaZ is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 50
Standaard

Even voor de zekerheid: dat de jailbreak nog in 3.0 werkt, betekent toch niet automatisch dat yellowsn0w weer zal werken in 3.0? Daarvoor moet toch eerst de baseband ook gekraakt worden? Of begrijp ik het nu verkeerd?
  #92  
Oud 22-03-09, 19:59
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MacorgaZ Bekijk bericht
Even voor de zekerheid: dat de jailbreak nog in 3.0 werkt, betekent toch niet automatisch dat yellowsn0w weer zal werken in 3.0? Daarvoor moet toch eerst de baseband ook gekraakt worden? Of begrijp ik het nu verkeerd?
Dat heb je helemaal goed.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #93  
Oud 22-03-09, 20:02
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MacorgaZ Bekijk bericht
Even voor de zekerheid: dat de jailbreak nog in 3.0 werkt, betekent toch niet automatisch dat yellowsn0w weer zal werken in 3.0? Daarvoor moet toch eerst de baseband ook gekraakt worden? Of begrijp ik het nu verkeerd?
Klopt helemaal, wil niet zeggen omdat er een jailbreak is dat er ook een baseband unlock zal zijn. Je zal dit waarschijnlijk al wel weten maar ik fris even het geheugen op, de Firmware is het besturingssysteem en de baseband is de radio modem. Deze hebben eigenlijk niets gemeen met elkaar maar uiteraard moeten ze wel samenwerken.

Edit: Michael was blijkbaar iets sneller.
  #94  
Oud 22-03-09, 20:05
MacorgaZ MacorgaZ is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx Bekijk bericht
Klopt helemaal, wil niet zeggen omdat er een jailbreak is dat er ook een baseband unlock zal zijn. Je zal dit waarschijnlijk al wel weten maar ik fris even het geheugen op, de Firmware is het besturingssysteem en de baseband is de radio modem. Deze hebben eigenlijk niets gemeen met elkaar maar uiteraard moeten ze wel samenwerken.

Edit: Michael was blijkbaar iets sneller.
Ja, dat begreep ik op zich al wel, toch bedankt .
  #95  
Oud 22-03-09, 20:13
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MacorgaZ Bekijk bericht
Oke, dan zal ik daar dus ook weer op moeten wachten .

Heeft iemand trouwens nog links naar andere fora waar de 3.0 beta ook uitgebreid besproken wordt, of niet wegens een NDA?
macrumors, ilounge, tuaw, engadget, onemorething om er maar een paar te noemen. Zij hebben allemaal een forum waar de 3.0 besproken wordt.

Nog een klein bugje. Als je een gesprek beeindigd dan komt je speaker in beeld alsof je hem harder/zachter aan het zetten bent.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg foto-3.jpg‎ (36,8 KB, 34x gelezen)
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.

Laatst gewijzigd door Michael; 22-03-09 om 20:20.
  #96  
Oud 22-03-09, 20:20
MacorgaZ MacorgaZ is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 50
Standaard

Oke . Bedankt!
  #97  
Oud 22-03-09, 20:21
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
macrumors, ilounge, tuaw, engadget, onemorething om er maar een paar te noemen. Zij hebben allemaal een forum waar de 3.0 besproken wordt.

Nog een klein bugje. Als je een gesprek beeindigd dan komt je speaker in beeld alsof je hem harder/zachter aan het zetten bent.
had het enkele posts terug al even aangehaald, dit gebeurt trouwens in elke applicatie met microfoon ondersteuning.
  #98  
Oud 22-03-09, 20:37
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

U-stream doet ook niets meer. YouTube werkt gewoon bij mij.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg foto-4.jpg‎ (19,1 KB, 32x gelezen)
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #99  
Oud 22-03-09, 21:00
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

In de app 'Nu' (nu.nl) werkt de bovenste menu balk niet meer. Deze blijft gewoon leeg bij mij. Is de tweede app bij mij die al niet meer goed werkt met deze firmware.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #100  
Oud 22-03-09, 21:36
ghaagsma ghaagsma is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Leiden
Berichten: 30
Standaard

bij mij werkt bleutooth ook gewoon in de auto, zodra ik instap maakt hij verbinding, perfekt.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G met Vodafone - ervaringen? iSander Vodafone 266 06-01-10 01:10
Ervaringen met iphone os 3.1 beta pieterwillems Ontwikkelen voor iOS 70 17-08-09 16:34
Ervaringen met Iphone master? Niessie iPhone algemeen 3 18-02-09 12:05
iPhone 3G met telfort: Ervaringen Dennisf KPN 36 01-01-09 22:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:36.