//

Ervaringen met iPhone OS 3.0

Ervaringen met iPhone OS 3.0 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bram_lafleur Hallo, dit is mijn eerste post, hoop dat ik het goed doe... op de site van iHackintosh zag ik een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1281  
Oud 13-06-09, 12:57
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bram_lafleur Bekijk bericht
Hallo, dit is mijn eerste post, hoop dat ik het goed doe...

op de site van iHackintosh zag ik een bericht dat de fw 3.0 final in het wild te vinden was en hoe je kan updaten hiernaar.

Aangezien ik hierover niets kan vinden op iPhoneclub.nl ben ik hier een beetje sceptisch over. Heeft iemand hier ervaring mee?

Daarnaast vraag ik mij af of het in de toekomst mogelijk blijft om te jailbreaken, wanneer ik nu al update naar 3.0 en iTunes 8.2?

Bedankt alvast voor de reacties.
Ik wil je er op wijzen dat een link opnemen in je post naar deze nog niet uitgebrachte firmware uit den boze is. Daarnaast is er genoeg te vinden op dit forum over je vagen. Ik wil je daarom ook vragen de zoekoptie op dit forum te gebruiken en de nodige topics door te lezen
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1282  
Oud 13-06-09, 13:02
steves steves is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 36
Stuur een bericht via MSN naar steves
Standaard

can some one help me please.. see page 64.
  #1283  
Oud 13-06-09, 13:12
iceblue iceblue is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ergens in BE Limburg
Berichten: 48
Standaard

Voor diegene die last hebben van het warm worden van de Iphone en het snel leeglopen van de batterij. Ik heb het opgelost gekregen door Push uit te schakelen bij de mail account en ook bij mijn google agenda. Nu loopt alles érg snel en goed! Ik heb wel een 2G Iphone 16gb US.
  #1284  
Oud 13-06-09, 13:18
Lavendula Lavendula is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Keerbergen
Berichten: 10
Standaard

Oké, even update hier:

Geen problemen tijdens updaten.. Ik krijg hier wel mooi een percentage van het aantal batterij, zonder een instelling te veranderen.. Alles lijkt iets vlotter op te starten (zeker berichten), en ook de algemene opstart gaat sneller.. Ben nu even aan MMS aan het prullen, hopende dat ik dat werkende krijgen.. Applicaties van mobile installation patch werken wel niet meer, maar had ik wel verwacht.. Wachten op de nieuwe jailbreak daarvoor
  #1285  
Oud 13-06-09, 13:22
ChoCoLaTo ChoCoLaTo is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Roeselare Be
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar ChoCoLaTo
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iceblue Bekijk bericht
Voor diegene die last hebben van het warm worden van de Iphone en het snel leeglopen van de batterij. Ik heb het opgelost gekregen door Push uit te schakelen bij de mail account en ook bij mijn google agenda. Nu loopt alles érg snel en goed! Ik heb wel een 2G Iphone 16gb US.
Bedankt, ik heb ook een 2G iPhone 16gig en heb het net ook eens geprobeerd.
Nu afwachten en hopen dat de batterij langer volhoudt...
  #1286  
Oud 13-06-09, 13:27
Playboy Mansion Playboy Mansion is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 60
Standaard

Iemand een ipcc-bestand waarbij de carrier name wel helemaal zichtbaar is? Momenteel ziet de mijne er nl. zo uit


Niet een bijster groot probleem, maar toch
  #1287  
Oud 13-06-09, 13:34
Londonforever Londonforever is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 292
Standaard

Valt mij op dat er vanboven bij de e-mails nu altijd het e-mailadres staat en niet meer de aanbieder.

Nu staat er xxx@gmail.com en niet meer gewoon 'Gmail'. Is dit bij iedereen zo?
__________________
Macbook air - iPhone 3G 16GB Zwart - Mac Pro
  #1288  
Oud 13-06-09, 13:46
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Londonforever Bekijk bericht
Valt mij op dat er vanboven bij de e-mails nu altijd het e-mailadres staat en niet meer de aanbieder.

Nu staat er xxx@gmail.com en niet meer gewoon 'Gmail'. Is dit bij iedereen zo?

Ja, hier ook.
  #1289  
Oud 13-06-09, 13:54
bakman bakman is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 10
Standaard

3.0 draait hier prima - alles lijkt goed te werken - tethering included (t-mobile) tevens lijkt ie wat sneller dan voorheen.

Viel me wel op als je muziek afspeelt en het volgende nummer begint, dat dan het scherm aan gaat.... (hangt aan power in dit geval)
  #1290  
Oud 13-06-09, 14:27
tlwn tlwn is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 8
Standaard

na flink het forum doorgespit te hebben geloof ik een van de weinigen te zijn bij wie het updaten keihard mislukt is.. ik heb de nodige ervaring met jailbreaken dus ik dacht te weten waar ik aan begon, op het moment zit ik met een shiney brick

jailbroken (pwnagetool) iphone 3g met de laatste FW, itunes 8.2 geupdate & de 3.0 update via de toen nog bestaande torrentlink op iPhoneclub gedownload, in itunes custom update gedaan en de 3.0 ispw gekozen, kreeg halverwege een foutmelding..ik dacht dat dit misschien door de jailbreak kwam, heb vervolgens besloten om de iPhone eerst maar volledig te herstellen en dus te un-jailbreaken, om vervolgens alsnog naar 3.0 te updaten, zo ver ben ik helaas niet gekomen, halverwege de recovery kapte iTunes ermee, terwijl mijn iphone doorging, toen het laadbalkje op de iphone klaar was verscheen de russische steve jobs cartoon in beeld op mijn iphone (vervangen plaatje voor het 'connect to itunes' logo door pwnagetool), en verder kom ik niet, de telefoon krijg ik niet meer in DFU mode (mac os 10.5.7, op eigen usb poort & usb hub geprobeerd), daarnaast reageert iTunes niet op de iPhone als ik deze aanzet dus op het moment kan ik NIKS doen..

help!

UPDATE:

jeetje! wat suf, weet niet of dit al bekend was, maar de iphone was met een aftermarket iphone kabeltje aangesloten op m'n mac, deze doet kennelijk niks met een iphone in recovery mode, vanaf het moment dat ik het originele iphone kabeltje gebruikte pikte itunes de iphone weer op..ben nu recover & update aan het doen....

Laatst gewijzigd door tlwn; 13-06-09 om 14:35.
  #1291  
Oud 13-06-09, 14:43
steves steves is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 36
Stuur een bericht via MSN naar steves
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tlwn Bekijk bericht
na flink het forum doorgespit te hebben geloof ik een van de weinigen te zijn bij wie het updaten keihard mislukt is.. ik heb de nodige ervaring met jailbreaken dus ik dacht te weten waar ik aan begon, op het moment zit ik met een shiney brick

jailbroken (pwnagetool) iphone 3g met de laatste FW, itunes 8.2 geupdate & de 3.0 update via de toen nog bestaande torrentlink op iPhoneclub gedownload, in itunes custom update gedaan en de 3.0 ispw gekozen, kreeg halverwege een foutmelding..ik dacht dat dit misschien door de jailbreak kwam, heb vervolgens besloten om de iPhone eerst maar volledig te herstellen en dus te un-jailbreaken, om vervolgens alsnog naar 3.0 te updaten, zo ver ben ik helaas niet gekomen, halverwege de recovery kapte iTunes ermee, terwijl mijn iphone doorging, toen het laadbalkje op de iphone klaar was verscheen de russische steve jobs cartoon in beeld op mijn iphone (vervangen plaatje voor het 'connect to itunes' logo door pwnagetool), en verder kom ik niet, de telefoon krijg ik niet meer in DFU mode (mac os 10.5.7, op eigen usb poort & usb hub geprobeerd), daarnaast reageert iTunes niet op de iPhone als ik deze aanzet dus op het moment kan ik NIKS doen..

help!

UPDATE:

jeetje! wat suf, weet niet of dit al bekend was, maar de iphone was met een aftermarket iphone kabeltje aangesloten op m'n mac, deze doet kennelijk niks met een iphone in recovery mode, vanaf het moment dat ik het originele iphone kabeltje gebruikte pikte itunes de iphone weer op..ben nu recover & update aan het doen....

zou jij mij svp zo kunnen helpen ?? aangezien niemand reageert.
ik zit met het zelfde euvel,..

keurig itunes 8.2 gedownload + geinstalleerd. toen de torrent van de link gedownload ( die er toen nog stond ). SHIFT + Update / upgrade,.. weet niet meer wat er staat . vervolgens de 3.0 geselecteerd. en het leek allemaal te werken tot de laatste 10% kreeg ik op eens allemaal meldingen..

ik zit nu dus met het wel bekende logo dat ik moet connecten met itunes..
en die zegt dat ik moet herstellen maar óók dat wil niet

pls help.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg brick1.jpg‎ (27,1 KB, 16x gelezen)
Bestandstype: jpg brick2.jpg‎ (20,6 KB, 12x gelezen)
Bestandstype: jpg brick3.jpg‎ (19,7 KB, 8x gelezen)
Bestandstype: jpg brick4.jpg‎ (24,0 KB, 10x gelezen)
Bestandstype: jpg brick5.jpg‎ (24,0 KB, 9x gelezen)
  #1292  
Oud 13-06-09, 14:50
paljasken's schermafbeelding
paljasken paljasken is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 16
Standaard

Geen enkel probleem gehad bij het updaten van de iPhone. Werkt prima. Het lijkt wel alsof de iPhone nu zelfs sneller werkt als vroeger.
Nieuwe functies werken prima, alleen bluetooth audio streaming werkt verre van perfect.
  #1293  
Oud 13-06-09, 14:52
jayjay jayjay is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 135
Standaard

hi ik heb die gm seed gedownload; hoe weet je nou of je de originele hebt?
  #1294  
Oud 13-06-09, 14:52
tlwn tlwn is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 8
Standaard

@ steves

kun je meer info geven: provider / unlock / etc
  #1295  
Oud 13-06-09, 14:55
bram_lafleur bram_lafleur is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Ik wil je er op wijzen dat een link opnemen in je post naar deze nog niet uitgebrachte firmware uit den boze is. Daarnaast is er genoeg te vinden op dit forum over je vagen. Ik wil je daarom ook vragen de zoekoptie op dit forum te gebruiken en de nodige topics door te lezen
Excuus Scorpiosoft, stond even niet stil bij de link... Maar ik lees op de verschillende fora enkel over 3.0 GM, terwijl de site iHackintosh expliciet schrijft over de 3.0 Final.
  #1296  
Oud 13-06-09, 14:57
steves steves is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 36
Stuur een bericht via MSN naar steves
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tlwn Bekijk bericht
@ steves

kun je meer info geven: provider / unlock / etc
Appel iPhone 3G 16GB
KPN / HI..

hij is/was jailbroken + unlock...

toemalige FW 2.1.1.

hoop zo iets duidelijker te maken...
alvast bedankt.
  #1297  
Oud 13-06-09, 15:01
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bram_lafleur Bekijk bericht
Excuus Scorpiosoft, stond even niet stil bij de link... Maar ik lees op de verschillende fora enkel over 3.0 GM, terwijl de site iHackintosh expliciet schrijft over de 3.0 Final.
Omdat men er van uit gaat dat de 3 GM versie voor 99,99% de final versie gaat worden
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #1298  
Oud 13-06-09, 15:10
tlwn tlwn is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door steves Bekijk bericht
Appel iPhone 3G 16GB
KPN / HI..

hij is/was jailbroken + unlock...

toemalige FW 2.1.1.

hoop zo iets duidelijker te maken...
alvast bedankt.
ik neem aan dat je een nederlandse t-mobile iphone hebt die manual geunlocked is?

zo ja, bij updaten worden alle jailbreak veranderingen + apps overschreven met de officiele apple firmware, hiermee is dus je jailbreak + sim unlock verdwenen, in andere woorden: je toestel is weer t-mobile gesimlocked en heb je dus niks aan je huidige sim, tevens meen ik dat itunes om die reden je toestel niet kan authoriseren nu

zit er niet diep genoeg in op het moment, maar volgens mij zit je met de gebakken peren, zul je even moeten wachten tot de 3.0 unlocks komen, wat je wel kunt doen de boel weer terugdraaien dus proberen je itunes een versie terug te schroeven (ff googelen hoe dat gaat) je iphone in dfu mode zetten en met pwnagetool herstellen naar 2.1.1

mijn eigen 3.0 is na flink wat klooien inmiddels werkende, en dat allemaal dankzij een mediamarkt nep iphone kabeltje pff

Laatst gewijzigd door tlwn; 13-06-09 om 15:16.
  #1299  
Oud 13-06-09, 15:11
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Omdat men er van uit gaat dat de 3 GM versie voor 99,99% de final versie gaat worden
Lekkere final versie! Zet mijn phone aan en uit en weg mms functie! Nergens meer in te vullen!
  #1300  
Oud 13-06-09, 15:15
steves steves is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 36
Stuur een bericht via MSN naar steves
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tlwn Bekijk bericht
ik neem aan dat je een nederlandse t-mobile iphone hebt die manual geunlocked is?

zo ja, bij updaten worden alle jailbreak veranderingen + apps overschreven met de officiele apple firmware, hiermee is dus je jailbreak + sim unlock verdwenen, in andere woorden: je toestel is weer t-mobile gesimlocked en heb je dus niks aan je huidige sim, ook omdat je toestel volgens mij nu niet te authoriseren is

neen hij komt oorspronkelijk uit U.S.A. - NY
betekend dit dat ik e.o.a. AT & T kaartje oid. erin moet doen ?
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G met Vodafone - ervaringen? iSander Vodafone 266 06-01-10 01:10
Ervaringen met iphone os 3.1 beta pieterwillems Ontwikkelen voor iOS 70 17-08-09 16:34
Ervaringen met Iphone master? Niessie iPhone algemeen 3 18-02-09 12:05
iPhone 3G met telfort: Ervaringen Dennisf KPN 36 01-01-09 22:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:47.