iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   alle programma's kwijt! (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/31771-alle-programma-s-kwijt.html)

jellereinink 20-03-09 20:56

alle programma's kwijt!
 
Hallo, Ik ben niet bekend met alle tips tricks enzv enzv, maar nu moest ik heb mijn iphone updaten naar 2.2.1 om er nieuwe apps op te kunnen zetten en nu gaf hij ergens een fout aan in i-tunes tijdens de installaties e.d. nu ben ik alles kwijt.. ook alle gekochte games uit de appstore,,

weet iemand of ik dit weer fatsoenlijk terug kan krijgen zonder er opnieuw voor te betalen?

alvast bedankt .

King1987 20-03-09 20:58

De appstore app's kan je gewoon weer downloaden, betaald is betaald, als je het zelfde account maar gebruikt.

Michael 20-03-09 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jellereinink (Bericht 268879)
Hallo, Ik ben niet bekend met alle tips tricks enzv enzv, maar nu moest ik heb mijn iphone updaten naar 2.2.1 om er nieuwe apps op te kunnen zetten en nu gaf hij ergens een fout aan in i-tunes tijdens de installaties e.d. nu ben ik alles kwijt.. ook alle gekochte games uit de appstore,,

weet iemand of ik dit weer fatsoenlijk terug kan krijgen zonder er opnieuw voor te betalen?

alvast bedankt .

Je apps staan toch gewoon in itunes. Ik neem aan dat je wel eens een sync hebt uitgevoerd.

jellereinink 20-03-09 21:14

jah dat heb ik wel vaker gedaan maar er is nieuw windows op de pc gekomen dus itines moest er ook nieuw op:(

King1987 20-03-09 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jellereinink (Bericht 268893)
jah dat heb ik wel vaker gedaan maar er is nieuw windows op de pc gekomen dus itines moest er ook nieuw op:(

Zie mijn post, gewoon je account weer instellen en downloaden maar ;)

jellereinink 20-03-09 21:25

heb ik gedaan en als ik nu bijvoorbeeld super monkey ball aanklik dan moet ik gewoon op kopen klikken en dan staat er dat het automatisch van mijn rekening wordt afgehaald.. Ver%$#^*&!

Timmeh_ 20-03-09 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jellereinink (Bericht 268901)
heb ik gedaan en als ik nu bijvoorbeeld super monkey ball aanklik dan moet ik gewoon op kopen klikken en dan staat er dat het automatisch van mijn rekening wordt afgehaald.. Ver%$#^*&!

Je had niet toevallig de Lite-versie eerst en nu geklikt op de volledige versie? :rolleyes:

EDIT
By the way ook wel vreemd dat hij zegt dat het automatisch van je rekening wordt afgeschreven, dat zegt ie bij mij nooit.. :confused:


jellereinink 20-03-09 21:32

neej hier heb ik al 5 of 6 euro voorbetaald zoals voor meerdere programma's.. maar anders bel ik er morgen ff 8teraan ofzow.. Beetje belabberd van apple

EDIT: HIJ DOETUT AL.. U HEEFT DIT ITEM AL EERDR BIJ ONS GEKOCHT

bedankt voor de medewerking.. dit toppic kan verwijderd worden btw.

iMario 20-03-09 21:42

Je krijgt die melding ''U heeft dit item al eens eerder gekocht, wilt u hem nog eens aanschaffen *blablabla*'' pas als hij op je Home Screen verschijnt. Dus gewoon apps opnieuw installeren waarvan je zeker weet dat je daar al eens voor betaald hebt.

King1987 20-03-09 21:47

Mooi, hij werkt weer, je had dit ook makkelijk kunnen vinden mbv de zoekfunctie, word vaker over gepraat.

>slotje<


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:56.