at&t activation discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hello allemaal, Net mijn nieuwe iphone 1g binnen, oude deed het niet meer dus onder garantie geruild in de applestore in Houston. Alle unlock topics ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
at&t activation
hello allemaal,
Net mijn nieuwe iphone 1g binnen, oude deed het niet meer dus onder garantie geruild in de applestore in Houston. Alle unlock topics van tegenwoordig zeggen van gewoon via itunes de laatste nieuwe fw erop te gooien en dan te pwnen met quickpwn maar in mijn geval gaat dat ff niet vermits itunes bij het inpluggen van de phone natuurlijk vraagt om hem te activeren bij at&t. Bij men vorige iphone, ondertss bijna een jaar geleden, werkte je dan via liberty of zipphone en niet via itunes om hem aan de praat te krijgen. Hoe pak ik het op dit moment best aan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Of je iphone in recovery modus zetten dan herkent itunes een iphone in herstel mode en dan kan je herstellen met de laatste firmware! succes
|
|||
|
|||
werkt prima, dank!
|
|
||||
|
||||
En dit had je ook makkelijk via de zoekfunctie kunnen vinden.
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone sluit af na activation scherm | Corn | iPhone algemeen | 0 | 04-01-09 22:46 |
Activation Alert | Molker | iPhone algemeen | 0 | 02-09-08 22:10 |
Feedback on your iPhone activation | ihans | iPhone algemeen | 1 | 17-01-08 15:06 |
Beste activation-methode voor iPhone versie 1.1.1 | PapaF188 | Unlock [archief] | 8 | 31-10-07 20:39 |
Na gebruik Wi-Fi en uitzetten 'activation & Jailbreak' weg! | Michel | Archief | 2 | 08-10-07 14:22 |
|
|