iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   iPhone OS 3.0 - deel 2 (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/31994-iphone-os-3-0-deel-2-a.html)

iScorpio 25-03-09 08:14

iPhone OS 3.0 - deel 2
 
Graag hier verder discusseren over de firmware 3.0. Dan wel wat er als ontwikkelaar allemaal (on)mogelijk is. Andere vragen omtrent 3.0, zoals 'hoe kom ik aan de firmware' of 'hoe installeer ik 3.0' worden direct verwijderd.

Goudvis12 25-03-09 08:17

Ik heb dus een vraag.
Vanmiddag ga ik upgraden naar OS 3.0 beta. (zit op een UDID lijst)

Kan ik ALTIJD terug naar Firmware 2.2.1?
En hoe doe ik dit dan?

Alvast bedankt:D

iScorpio 25-03-09 08:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rowin (Bericht 270710)
Ik heb dus een vraag.
Vanmiddag ga ik upgraden naar OS 3.0 beta. (zit op een UDID lijst)

Kan ik ALTIJD terug naar Firmware 2.2.1?
En hoe doe ik dit dan?

Alvast bedankt:D

Ook zulke vragen zullen in de toekomst verwijderd worden uit deze topic. Over deze vraag is al genoeg terug te vinden op dit forum en via onze grote vriend Google. Als developer heb je natuurlijk al lang de zoekopdracht hier gevonden en deze gebruikt, toch? Hier alvast een linkje.

Laat dit ook een hint zijn ;)

jaaplankamp 25-03-09 09:10

Iemand idee hoe ik KPN MMS werkend krijg?
met T-mobile werkt het wel?
Iemand ervaring met instellen tethering met laptop die draait op windows 7?

Brimme 25-03-09 10:47

had gister het probleem dat mijn sms ineens heel erg traag was, kan niet eens normaal een berichtje intikken, hebben jullie dat ook al gehad?

jaaplankamp 25-03-09 10:50

Os 3.0 mms/sms
 
SMS werkt OK, MMS niet, ik krijg geen cameraatje om foto toe te voegen(KPN).
In een andere telefoon kan ik wel mmsen.

lnn.art 25-03-09 11:35

"In-game voice chat". Hoezo is dit een vernieuwing? Er kon toch allang gebruik gemaakt worden van de mic? Als ik denk aan de voIP apps, Smule's fluit, voicerecorders, RDJD maakt ook gebruik van de mic..

Daarbij viel het me op dat je, net zoals je bij de telefoon app, tijdens het gebruik van de voicerecorder (van apple zelf) óók terugkan naar de homescreen. (Dan verschijnt er zo'n groen/rood balkje op de plek van de statusbalk. Is dit iets wat voor meer apps mogelijk wordt? Nee heh? 8-}

iScorpio 25-03-09 13:12

Modbreak:

Mensen, lees mijn eerste bericht hier nog eens! Alleen developer gerelateerde vragen hier a.u.b. Voor andere vragen graag verder gaan in deze topic.

Mocht het hier alsnog niet goed gaan gaat ook deze topic op slot!


nkooiker 25-03-09 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lnn.art (Bericht 270746)
"In-game voice chat". Hoezo is dit een vernieuwing? Er kon toch allang gebruik gemaakt worden van de mic? Als ik denk aan de voIP apps, Smule's fluit, voicerecorders, RDJD maakt ook gebruik van de mic..

Ik heb de nieuwe SDK nog niet geinstalleerd, maar ik dacht dat-ie het in de presentatie had over een API daarvoor, maw: ingame chatten met een paar regels code :P
Citaat:

Daarbij viel het me op dat je, net zoals je bij de telefoon app, tijdens het gebruik van de voicerecorder (van apple zelf) óók terugkan naar de homescreen. (Dan verschijnt er zo'n groen/rood balkje op de plek van de statusbalk. Is dit iets wat voor meer apps mogelijk wordt? Nee heh? 8-}
Ik vermoed dat dat Apple only is. Ik meen zo'n balkje ooit eens ergens anders gezien te hebben, kan dat?

Matisse 01-04-09 11:16

Ondertussen staat beta 2 op mijn device en alle problemen die ik met de vorige beta had zijn opgelost! Hij draait heel erg vlot.

"R" 01-04-09 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door paplip (Bericht 273417)
Beta 2? Leg uit waar is die dan te vinden en zijn er nog veranderingen toegepast werk de mms daar wel op?

Lees svp de modbreak in dit draadje even door!
Thanks voor de medewerking.

Brimme 01-04-09 13:34

zijn er al mensen die een 1ste gen iphone veilig hebben geupdate van beta 1 naar 2 ?
ben een developer heb een alleen een Amerikaanse iphone

ideveloper 01-04-09 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brimme (Bericht 273422)
zijn er al mensen die een 1ste gen iphone veilig hebben geupdate van beta 1 naar 2 ?
ben een developer heb een alleen een Amerikaanse iphone

Ik heb het nog niet gedurft en zit er aan te denken een extra iPhone hiervoor aan te schaffen.

ArB 01-04-09 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brimme (Bericht 273422)
zijn er al mensen die een 1ste gen iphone veilig hebben geupdate van beta 1 naar 2 ?
ben een developer heb een alleen een Amerikaanse iphone

Vanavond ga ik het uitproberen ;)

thomas 01-04-09 16:02

Tjonguh, volgens mij moet Apple wat functie namen gaan hernoemen. Beetje, werkingswijze veranderen wat in strijd is met functie naam (viewDidAppear bijv.). Lekker handig en logisch *not* :/

ideveloper 01-04-09 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thomas (Bericht 273457)
Tjonguh, volgens mij moet Apple wat functie namen gaan hernoemen. Beetje, werkingswijze veranderen wat in strijd is met functie naam (viewDidAppear bijv.). Lekker handig en logisch *not* :/

Wat bedoel je precies?

dikketienes 01-04-09 20:56

Iemand de nieuwe GKPeerPicker al geprobeert of het werkt.

Heb al wel dat hij op zoek ik naar een andere iPhone maar ja heb geen 2 de iPhone waarmee ik kan connecten.

Een paar van mn screenshotjes
http://img22.imageshack.us/img22/8272/img0108.png

http://img14.imageshack.us/img14/8452/img0109e.png

Groeten Dick

bobvork 02-04-09 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thomas (Bericht 273457)
Tjonguh, volgens mij moet Apple wat functie namen gaan hernoemen. Beetje, werkingswijze veranderen wat in strijd is met functie naam (viewDidAppear bijv.). Lekker handig en logisch *not* :/

Ik stel voor dat je je nog wat verdiept in Cocoa, want over het algemeen is alles vrij logisch en goed doordacht. viewDidAppear wordt bijvoorbeeld aangeroepen als een view net in beeld gekomen is. Wat is daar niet logisch aan?
Als je de boel een beetje door hebt is het zo fijn om met Cocoa en objective-c te werken. Ik moet er niet meer aan denken om weer java te gaan zitten programmeren :)

paplip 02-04-09 21:18

mensen ik weet niet waar ik deze vraag moet stellen maar ik heb de 3.0 en wil upgraden naar 3.0 beta 2 nou zit ik bij vitu op zijn def acount ik heb geen contact met hem want hij reageert nergens op
kan hij me van zijn dev acount gooien? zoja kan ik dan nog upgraden of heb ik dan een gebrickte iphone weet effe niet wat ik moet doen stel dat ik het doe dan kan ik zeker niet meer terug naar 3.0 beta 1 graag advies b.v.d

"R" 03-04-09 07:55

Ik kreeg net op een beta 2 toestel een melding "baseband core dump in progress, this will take a few minutes". Ik heb zelf die melding nog nooit eerder gezien. De melding verscheen slechts een seconde of 3.
Iemand enig idee?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:41.