//

Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ?

Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de titel al zegt : mijn Laptop is gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone zoals muziek, video en afspeellijsten enzo in een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-03-09, 01:30
ferry01's schermafbeelding
ferry01 ferry01 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Helmond
Berichten: 17
Standaard Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ?

Zoals de titel al zegt : mijn Laptop is gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone zoals muziek, video en afspeellijsten enzo in een nieuwe itunes ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-03-09, 08:03
BruceSV's schermafbeelding
BruceSV BruceSV is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amstelveen
Berichten: 321
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferry01 Bekijk bericht
Zoals de titel al zegt : mijn Laptop is gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone zoals muziek, video en afspeellijsten enzo in een nieuwe itunes ?

Met i-funbox (google) heb ik al mijn muziek van me iphone gekopieerd naar een map op me nieuwe laptop. Er zit een functie copy to pc in...

Succes
__________________
Spelfouten zijn voor rekening van de lezer(es)
  #3  
Oud 31-03-09, 15:33
ferry01's schermafbeelding
ferry01 ferry01 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Helmond
Berichten: 17
Standaard

Ik kan inderdaad met het progje alle bestanden bekijken en kopieeren naar mijn de pc, ga nu uitzoeken hoe ik deze naar mijn nieuwe Itunes ga zetten zoals ringtones ed.

Bedankt voor de goede tip,

gr. Ferry
  #4  
Oud 31-03-09, 16:33
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld kunnen zoeken op: muziek van iPhone naar PC.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

~Slotje
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nieuwe iPhone + nieuwe versie windows...hoe krijg ik mijn reservekopie er weer op? cynnie13 iTunes 5 13-12-10 08:11
Hoe krijg ik mijn iPhone gesynchroniseerd met een nieuwe macbook Pro? Nafets Archief 1 30-04-10 21:49
Nieuwe iphone 3gs, hoe krijg ik alles van mn oude iphone op mn 3gs? chmderksen Archief 1 15-02-10 10:09
Windows: itunes pc gecrasht hoe krijg ik mijn APPS op nieuwe pc ocmer95 iTunes 1 08-02-10 20:19
Hoe krijg ik een foto van mijn harde schijf (pc) naar de i-phone? Lotje Muziek, foto & video 7 04-09-09 16:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:31.