Herstel probleem? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Volgens mij heb ik een serieus probleem nu. Mijn iPhone 2G was erg langzaam en reageerde niet meer goed. Ik wilde hem updaten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Herstel probleem?
Hallo allemaal,
Volgens mij heb ik een serieus probleem nu. Mijn iPhone 2G was erg langzaam en reageerde niet meer goed. Ik wilde hem updaten en heb volgens mij iets fout gedaan. Ik heb hem per ongeluk herstelt en nu zit er een simlock op mijn iPhone 2G. Is er een mogelijkheid om hem te unlocken nu? Ik heb geen amerikaanse simkaart. Hoop dat jullie mij kunnen helpen Alvast bedankt! Gr. Mark |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Aangezien hier genoeg informatie over te vinden is, gaat deze op slot.
~Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3G iOS 4.2.1 herstel probleem | Prydz | Jailbreak | 25 | 06-04-11 01:06 |
iPhone: Gigantisch groot herstel probleem | Itsmitch | Jailbreak | 14 | 05-04-11 22:48 |
Iphone 3G herstel problemen en FW probleem | speke102 | iPhone algemeen | 2 | 17-03-11 21:33 |
iPhone: Probleem herstel in Itunes voorafgaand jailbreak | Dyna20 | Jailbreak | 0 | 26-02-10 14:12 |
Herstel probleem? | SNB | iPhone algemeen | 4 | 03-01-10 18:44 |
|
|