//

Zwart scherm geen sleep knop

Zwart scherm geen sleep knop discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit nu dus met een probleem, ik probeerde iets uit Cydia te installeren. En tegelijk SSH via SBsetting uit te zetten (ja ik weet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-03-09, 22:28
Rasz's schermafbeelding
Rasz Rasz is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 208
Standaard

Ik zit nu dus met een probleem, ik probeerde iets uit Cydia te installeren. En tegelijk SSH via SBsetting uit te zetten (ja ik weet het ik ben te ongeduldig..) Maar toen starte hij op nieuw op, nou allemaal geen probleem.
Ik weer naar Cydia en daar kwam hij meteen in het repaire scherm. Nog nooit eerder gezien, maarja het zal wel ergens voor zijn.
Toen viel m scherm uit, werd helemaal zwart. Maar mijn pc herkent m nog wel. Dus ik zocht op het forum. Sleep/awake knop en home knop tegelijk indrukken, zou ik zelf al hebben gedaan als ik het kon. Het probleem is alleen dat mijn sleep/awake knop al een week of twee niet reageerd en ik m binnen een week ga maken, als ik mn tooltjes eindelijk weer binnen heb.

Maar weet iemand een andere manier om een harde reboot te doen? Misschien via de computer?

Groeten Rasz

Iemand?!?!

Laatst gewijzigd door iMario; 31-03-09 om 23:39. Reden: Edit-knop gebruiken a.u.b.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2  
Oud 31-03-09, 23:35
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rasz Bekijk bericht
ja ik weet het ik ben te ongeduldig..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rasz Bekijk bericht
Iemand?!?!


Anyway, herkent iTunes hem niet? Dan kun je wellicht even restoren als hij toevallig nu in DFU/recovery model terecht is gekomen.
  #3  
Oud 31-03-09, 23:36
Rasz's schermafbeelding
Rasz Rasz is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 208
Standaard

iTunes herkent hem wel, maar als ik m restore dan ben ik mn jailbrake en dus ook mn unlock kwijt, dan kan ik dr nog niks mee, want om te jailbraken heb je de sleep/awake knop nodig..

ik ben nu een reservekopie aan het terugzetten met de weet dat hij dan uit gaan en ook weer aan.. hopen dat dit helpt..


Gemaaakkttt, kan slotje op!
Reservekopie er terug op gezet, en toen van de kabel af gehaald. Hij is nu aan het booten!

Laatst gewijzigd door iMario; 31-03-09 om 23:50. Reden: 2e keer: Edit-knop gebruiken.
  #4  
Oud 31-03-09, 23:52
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

En een slotje, aangezien het opgelost is en er wel topics zijn voor ''gebroken power knoppen''.

~Slotje
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wit Scherm na sleep modus stally iPhone algemeen 0 30-11-10 11:50
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? superzemie iPhone algemeen 1 25-10-10 13:04
Home en Sleep/Wake knop vervangen? AeronNL iPhone algemeen 3 08-06-10 21:23
Jailbreaken zonder sleep/awake-knop Rat-72 Archief 21 26-06-09 14:27
aan/knop sleep buttton probleem!! gedemonteerd speeds iPhone algemeen 9 20-05-09 11:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:02.