//

help!!!!!!

help!!!!!! discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb mijn ipfone weten te jailbreaken hoe dat in een keer goed is gegaan is een wereldwonder afijn nou hd mijn vrien ook een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-04-09, 12:22
periko periko is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: den haag
Berichten: 69
Standaard help!!!!!!

ik heb mijn ipfone weten te jailbreaken hoe dat in een keer goed is gegaan is een wereldwonder afijn nou hd mijn vrien ook een iphone simlockvrij die wou ik jailbreaken voor hem met het gevolg dat die niks meer doet ik wou het doen met liberty+ toen moest ik eers connecte met itunes die zei herstellen dus heb ik ja gedrukt nu doet die niks meer voel me zo ziek kan iemand me helpen hij had een amerikaanse geloof ik
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-04-09, 12:30
pdreissen pdreissen is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Limboland
Berichten: 99
Stuur een bericht via Instant Messenger naar pdreissen Stuur een bericht via MSN naar pdreissen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door periko Bekijk bericht
ik heb mijn ipfone weten te jailbreaken hoe dat in een keer goed is gegaan is een wereldwonder afijn nou hd mijn vrien ook een iphone simlockvrij die wou ik jailbreaken voor hem met het gevolg dat die niks meer doet ik wou het doen met liberty+ toen moest ik eers connecte met itunes die zei herstellen dus heb ik ja gedrukt nu doet die niks meer voel me zo ziek kan iemand me helpen hij had een amerikaanse geloof ik
Hebben we het over een 3G toestel of een 1st Gen ?
__________________
"Microsoft Products are Generally Bug Free"
-- Bill Gates
  #3  
Oud 02-04-09, 03:18
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door periko Bekijk bericht
ik heb mijn ipfone weten te jailbreaken hoe dat in een keer goed is gegaan is een wereldwonder afijn nou hd mijn vrien ook een iphone simlockvrij die wou ik jailbreaken voor hem met het gevolg dat die niks meer doet ik wou het doen met liberty+ toen moest ik eers connecte met itunes die zei herstellen dus heb ik ja gedrukt nu doet die niks meer voel me zo ziek kan iemand me helpen hij had een amerikaanse geloof ik
Heel raar.Ik heb een tijdje geleden ook zomaar m'n eerste keer zelf jailbreak gedaan en alles gewoon opgevolgd maar had ook dus eerst via itunes herstellen genomen en ik was toen in paniek want ik kon uiteraard er niet meer op behalve het alarmnummer bellen en dan heb ik deze gewoon kunnen jailbreaken en tis ook amerikaans model die ik heb gehad,perfect gelukt.Ik dacht ook eerst de boel naar de zak was maar het duurde een tijdje eer m'n iphone opstartte.
Heb je de iphone al eens lang genoeg ingedrukt gehouden ofzo en effe gewacht dan of dat tekentje van apple of qwuickn of hoe dat ook juist noemt erop komt dan?

Voor de rest heb ik er geen ervaring mee.
Ik heb allesins zonder probleem de iphone 2g amerikaans model kunnen jailbreaken enz....
Ook de 3 g was geen enkel probleem maar heb ik wel in land van oorsprong gekocht(belgie).
  #4  
Oud 05-04-09, 13:43
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Je kunt hem activeren met quickpwn. Als je hem bellend wil krijgen zul je een X-SIM moeten kopen. Softwarematig kun je hem iig niet unlocken. Dit was tevens te vinden via de zoekfunctie.

Wil je de volgende keer ook een betere topic titel aanmaken. Help zegt natuurijk niks over je probleem.

Slotje.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:14.