//

Kopen via iPhoneclub en EvolutionIT

Kopen via iPhoneclub en EvolutionIT discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook ik zit erg te twijfelen om met de actie mee te doen en een iPhone te kopen. Maar ik heb nog een aantal vragen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-09-07, 23:49
Johan Johan is offline
• iOS 1.1.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 22
Standaard Kopen via iPhoneclub en EvolutionIT

Ook ik zit erg te twijfelen om met de actie mee te doen en een iPhone te kopen. Maar ik heb nog een aantal vragen.
Als ik het goed begrijp koop je de iPhone voor 475 of 495 euro en kan je hem daarna ophalen in Utrecht. Vervolgens ga ik snel naar huis en ga ik wil ik hem unlocken met m`n PC, maar ik wil mijn simkaart met Orange abbonement gebruiken, kan dit? En zijn alle functies dan verder toegankelijk? Ik hoorde dat YouTube misschien nog problemen kan opleveren?

Ook las ik over een nieuwe firmware (1.1.1) dat problemen kan opleveren. Is dat makkelijk op te lossen?

Ten slotte heb ik nog een vrij algemene vraag: hoelang ben je ongeveer bezig om de iPhone te unlocken en helemaal te kunnen gebruiken?


Het is een aardig waslijstje, maar ik hoop nog wat meer info te krijgen voordat ik hem bestel en het niet goed gaat...

Alvast bedankt!
Johan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-07, 00:01
Yorick's schermafbeelding
Yorick Yorick is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 93
Standaard

Dag Johan,

Een aantal antwoorden op je vragen:
1. Je kan de iPhone unlocken en zodoende iedere simkaart voor ieder netwerk gebruiken welke jij wilt.
2. Bijna alle functies zijn dan beschikbaar, wat is er dan niet beschikbaar? Neem bv. Visual voicemail, dit is iets wat je provider moet ondersteunen, dit zal dus niet werken.
3. Youtube werkt volgens mij gewoon.
4. Het uitkomen van firmware versie 1.1.1 is geen probleem voor het unlocken van jou iPhone, zoek even wat op het forum, ik heb nu al handleidingen voorbij zien komen die beschrijven dat het gewoon mogelijk is.
5. Over de tijd die je kwijt bent met het unlocken kan ik je op dit moment nog niet echt een zinnig antwoord geven (morgen waag ik het er zelf op), ik gok dat je hier ongeveer een half uur tot een uur mee bezig bent.

Succes met je keuze!
  #3  
Oud 28-09-07, 07:23
macmaccie macmaccie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 71
Standaard

Ik ga dit volgen...
Wil dan een abbo van Rabobank aanschaffen,hopelijk dat dat ook gaat werken.

Begin aardig de kriebels te krijgen om er ook 1ntje aan te schaffen...
  #4  
Oud 30-09-07, 02:25
Esteban Esteban is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yorick Bekijk bericht
4. Het uitkomen van firmware versie 1.1.1 is geen probleem voor het unlocken van jou iPhone, zoek even wat op het forum, ik heb nu al handleidingen voorbij zien komen die beschrijven dat het gewoon mogelijk is.
?, Firmware v1.1.1 is wel degelijk een probleem, het uitkomen niet, maar het hebben op je gsm wel. Als je een telefoon met firmware 1.1.1 koopt dan kun je de gsm, op dit moment, helemaal niet unlocken zoals op een 1.02 versie wel kan. En als je een iPhone hebt met firmware 1.02 of lager moet je die zeker NIET UPDATEN NAAR 1.1.1!

Dus, op dit moment om je iPhone te unlocken heb je er eentje met firmware 1.02 of lager nodig.

Suc6

Laatst gewijzigd door Esteban; 30-09-07 om 02:31.
  #5  
Oud 31-07-08, 13:32
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Niet meer relevant, daarom slotje.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone van evolutionIT.nl Harm Koopinformatie Nederland 14 20-01-08 10:49
iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT - tweede actie iCulture Koopinformatie Nederland 162 19-01-08 23:53
Status iPhone inkoopactie iPhoneclub.nl en EvolutionIT iCulture Archief 374 04-11-07 16:44
iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT iCulture Archief 312 02-10-07 05:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:21.