iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Supreme Preferences 3.0 Beta - Firmware 3.0 - By iMario (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/32863-supreme-preferences-3-0-beta-firmware-3-0-by-imario.html)

iMario 13-04-09 21:15

Supreme Preferences 3.0 Beta - Firmware 3.0 - By iMario
 
3 Bijlage(n)
Hier is een Supreme Preferences 3.0 beta versie voor firmware 3.0 beta. Lang niet alle opties zitten er in, maar wel heel wat. Ik heb een Nederlandse versie gemaakt dit keer. ;)

Installatie:
De .zip uitpakken en alle bestanden uit Preferences.app zetten in: /Applications/Preferences.app.
Daarna even een respring (of reboot).

Ik kan het zelf niet checken, want zit op firmware 2.2.1 en kan niet naar 3.0 op het moment...

Ervaringen met SP 3.0 beta mag je hier uiteraard ook posten.

~Download

ArB 13-04-09 21:17

:) Die ging je toch pas maken als de officiele beta 3 er was ? :p

iMario 13-04-09 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 277355)
:) Die ging je toch pas maken als de officiele beta 3 er was ? :p

Eigenlijk als 3.0 officieel uit is. Maar had vanavond niet veel te doen. :D

En het is ook nog maar klein vergeleken de volledige SP 3.0 versie die gaat komen. :)

ArB 13-04-09 21:30

Erop gezet maar het start niet op. :(
Grijs scherm en daarna weer terug naar springboard.


Rechten staan goed ;)

iMario 13-04-09 21:31

Hmm, that's not good! :D

EDIT
Ik heb verder ook geen idee, draai niet op 3.0, maar als er meer mensen zijn met hetzelfde probleem, please...


BruceSV 13-04-09 23:58

Waarom maak je het niet in het Engels? Ik heb het idee namelijk dat er best veel buitenlanders ook SP gebruiken, als ik op macthemes kijk bijvoorbeeld bij SB foto's zie ik regelmatig SP ertussen staan...

iMario 14-04-09 00:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BruceSV (Bericht 277422)
Waarom maak je het niet in het Engels? Ik heb het idee namelijk dat er best veel buitenlanders ook SP gebruiken, als ik op macthemes kijk bijvoorbeeld bij SB foto's zie ik regelmatig SP ertussen staan...

Het is altijd in het engels. Heb het nu alleen even een nederlandse versie gedaan, aangezien ik het nu eerst alleen hier post. Draai zelf ook engels namelijk, veel mooier! :)

Lucien1966 14-04-09 09:07

Had het graag voor je willen testen, maar heb helaas geen FW 3.0 erop staan, maar je bent goed bezig, want dit is inderdaad een heel gewild app

him 14-04-09 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 277433)
Het is altijd in het engels. Heb het nu alleen even een nederlandse versie gedaan, aangezien ik het nu eerst alleen hier post. Draai zelf ook engels namelijk, veel mooier! :)

Gebruik ook alleen engelse versies, op een of andere manier ziet nederlands er gewoon raar uit :o

Timmeh_ 14-04-09 10:21

Ik ga voor Nederlands! :D
Kan je alleen niet helpen met testen.. :rolleyes:

iScorpio 14-04-09 10:23

Zullen we de discussie over Engels/Nederlands even laten rusten en iMario werden helpen met testen ;)

iMario 15-04-09 11:30

Iemand die dit bestandje (Settings-iPhone.plist) even wil testen? Zetten in: /Applications/Preferences.app.

Als het goed is moet je een extra instelling ''Notifications'' (Notificaties) krijgen.

En even een screenshot als het werkt. ;)

iScorpio 18-04-09 11:00

Helaas, krijg de extra instelling "Notifications' er niet bij.

Maar ik weet dat je onderstaande bedoelt ;)

http://www.theiphoneblog.com/images/...e-090417-3.png

iMario 18-04-09 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 278935)
Helaas, krijg de extra instelling "Notifications' er niet bij.

Jammer... Ik wacht maar met het uitbreiden van deze 3.0 prefs tot ik 3.0 er zelf op heb.

iMario 24-04-09 18:27

Heb de download link tijdelijk verwijderd. Word allemaal verbeterd wanneer 3.0 officieel uit is, dan kan ik zelf 3.0 er op zetten, en er dus meer aandacht aan besteden.

KadirK 24-04-09 19:44

hey iMario, k heb een programma van jouw op mn cydia of installer gezien.. misschien is het oud nieuws maar k heb het gister pas gezien.. best cool =)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:24.