Rebel-Sim - HI geen gprs verbinding discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai! Ik heb met een rebel sim m'n iPhone (3g 2.2.1) werkend weten te krijgen, alleen kan ik maar geen verbinding krijgen met GPRS. Heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Rebel-Sim - HI geen gprs verbinding
Hai!
Ik heb met een rebel sim m'n iPhone (3g 2.2.1) werkend weten te krijgen, alleen kan ik maar geen verbinding krijgen met GPRS. Heb alle mogelijke APN codes al geprobeerd, alles gereset, toestel aan en uit gezet maar ik krijg het niet voor elkaar. Via de Hi site (toestelinstellingen) geven ze portalmmm.nl aan, maar dit werkt bij mij niet. Zijn er meerdere mensen die hier last van hebben of weet je dé oplossing? Ik zit met smart te wachten. Wi-fi werkt wel prima. Hoor graag van jullie! Groetjes, iPhone nitwit... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dubbeltopic
~Slotje
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iScorpio; 02-05-09 om 11:16. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 2G geen gprs verbinding via vodafone??? | MagicNiels | Vodafone | 8 | 05-01-10 09:08 |
iPhone 3G: Unlock sim voor vodafone besteld bij rebel-sim.nl | iPhone3G-er | Unlock | 7 | 16-06-09 21:58 |
Unlocken dmv rebel simkaart krijg ik geen internet verbinding | vinstylo | Archief | 1 | 19-04-09 23:08 |
Geen GPRS verbinding | Stijnv71 | iPhone algemeen | 7 | 08-10-08 21:53 |
2.0.2 geen verbinding Edge/Gprs | steem72 | iPhone algemeen | 3 | 29-09-08 14:23 |
|
|