//

Hoe unlock je je iPhone?

Hoe unlock je je iPhone? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand anders hier misschien ervaringen mee? En nog een vraag: degene die een iPhone hebben of gaan kopen, maak je hem zelf simlock vrij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 18-09-07, 23:36
Johan Johan is offline
• iOS 1.1.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 22
Standaard

Heeft iemand anders hier misschien ervaringen mee?

En nog een vraag: degene die een iPhone hebben of gaan kopen, maak je hem zelf simlock vrij of laten sommigen dit toch door anderen doen? En hoe zijn de ervaringen met degenen die het door anderen laten doen?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 19-09-07, 00:23
Turgon's schermafbeelding
Turgon Turgon is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Turnhout (België)
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freek Bekijk bericht
@ Turgon:

Jaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaa... werkt met ALLE simkaartjes van het bekende formaat.
Ja dat weet ik wel, alleen gaat internetten volgens mij niet met een pre-paidkaart.
  #23  
Oud 19-09-07, 00:28
Consilleri Consilleri is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: den helder
Berichten: 4
Standaard

Ik ben nu al 4 uur bezig met het unlocken van de iphone. Hij was unlocked toen ik hem kocht maar door het openen van het voor mij toen onbekende proggie anysim was mijn kpn ineens weer weg

Nu heb ik hem gejailbreaked en geactiveerd maar ik heb geen idee wat ik nu verder moet doen. Ik heb begrepen dat ik opensources, bbupdater en openssh erop moet zetten en dan anysim. Waar haal ik die bestanden vandaan en hoe zet ik deze erop.

Enorm bedankt voor je medewerking!


Een gefrustreerde iphone bezitter

john
  #24  
Oud 19-09-07, 09:44
Nikos1984's schermafbeelding
Nikos1984 Nikos1984 is offline
• iOS 8.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 135
Standaard

Hallo allemaal!
Allereerst wil ik even melden hoe geweldig ik dit vind! Ik zou zelf echt niet weten waar ik zou moeten beginnen zonder deze site/dit forum!

Ik heb gisteren met een vriendin afgesproken dat ze voor mij een Iphone meeneemt uit Amerika aangezien zij daar over 3 dagen heen gaat! Kan dus echt niet wachten!!!

Ik hoop dat alles een beetje vlekkeloos gaat verlopen met de unlock! Maar met dit forum erbij moet dat zeker goed gaan komen!

@ Consilleri, http://www.deadbeef.cn/files/anySIM.zip hier kan je het progje anysim krijgen! En mocht de link om een of andere reden niet werken kan je hier kijken http://www.iphoneclub.nl/1808/anysim...hone-unlocken/ voor nog 2 alternatieve download mogelijkheden!

Groeten Nick
  #25  
Oud 03-10-07, 23:18
Herrie Herrie is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 5
Standaard unlock

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jurian Bekijk bericht
Volgens mij is het mogelijk om met de anysim methode te unlocken en zodoende de iphone voor alle netwerken simlock vrij te maken. ik weet alleen niet of dat you-tube enzo het doen. ik heb t-mobile dus voor mij zit het wel goed. over orange heb ik nog niks gehoord.
Unlocken met Independence werkt perfect kan ik inmiddels uit ervaring zeggen en KPN doet het ook prima. Bijkomend voordeel van Independence is dat YouTube ook meteen werkt.
  #26  
Oud 08-10-07, 13:00
Herrie Herrie is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 5
Standaard

Dat weet ik eigenlijk niet, ik ben een Mac gebruiker en heb weinig windows ervaring. Ik denk het wel want een vriend van mij heeft de iphone ook en gebruikt hem onder windows met Ibrickr en zijn youtube werkt gewoon.
  #27  
Oud 08-10-07, 13:05
Nikos1984's schermafbeelding
Nikos1984 Nikos1984 is offline
• iOS 8.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jur Bekijk bericht
kan je met ibrickr ook al youtube werkend krijgen?
Dat is mij helaas nog niet gelukt..
Heb al vanalles geprobeerd om het werkend te krijgen, maar niets lijkt te helpen. Mocht het jou lukken hoor ik dat graag..!
  #28  
Oud 08-10-07, 13:06
shorty's schermafbeelding
shorty shorty is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jur Bekijk bericht
kan je met ibrickr ook al youtube werkend krijgen?
Gebruik deze tutorial: profit42.com - the ultimate hackers lounge » Blog Archive » Unlock your iPhone using the latest anySIM! En alles werkt meteen goed. Ook YouTube
  #29  
Oud 20-10-07, 23:55
timmeh timmeh is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 64
Standaard

@shorty
ik loop bij de 4e stap al vast. hoe krijg ik die gele driehoek in beeld>?
ik hoop op een snel antwoord want ik wil echt heel graag mijn iphone in gebruik nemen!
  #30  
Oud 21-10-07, 00:51
maxschoenmakers maxschoenmakers is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timmeh Bekijk bericht
@shorty
ik loop bij de 4e stap al vast. hoe krijg ik die gele driehoek in beeld>?
ik hoop op een snel antwoord want ik wil echt heel graag mijn iphone in gebruik nemen!
powerknop en home button 10 sec vasthouden na 10 sec de home button vastblijven houden en de power knop uit tot het lijkt dat je iphone uit is , itunes openen en home button vasthouden vervolgens verder gaan als itune de iphone ziet
  #31  
Oud 21-10-07, 01:08
stefimke stefimke is offline
• iOS 3.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar stefimke
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shorty Bekijk bericht
Dit lijkt een aardige tut!

Dus als ik het goed begrijp beschijft deze vrij compacte tut alles van wat tussen het unboxen van de iPhone (1.0.2) en het daadwerkelijk kunnen bellen in zit?

Wat ik nog niet begrijp is dat je moet restoren naar 1.0.2: wat als je een out-of-the-box 1.0.2 iPhone hebt, kun je dan bepaalde stappen skippen, en dus bij stap 6 beginnen?

Ik heb nu nog een T-mobile prepay, ga binnenkort een KPN sim-only abo nemen, moet ik als ik dan van simkaart wissel weer opnieuw allerlei dingen doen of werkt dat meteen goed zonder interactie?
  #32  
Oud 21-10-07, 01:10
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

Als je zeker bent dat je 1.02 hebt dan kan je inderdaad die eerste stappen overslaan.
  #33  
Oud 21-10-07, 01:22
stefimke stefimke is offline
• iOS 3.0
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 111
Stuur een bericht via MSN naar stefimke
Standaard

En wat versies betreft van de software?

Ik draai momenteel iTunes 7.4.3.2 in tegenstelling tot de genoemde 7.4.1.2
Er wordt gesproken over iBrickr 0.8 terwijl de nieuwste versie 0.91 is.

De Anysim 1.0.2 "pxl" versie? Anysim is momenteel bij versie 1.1 en daar zie ik niks genoemd worden over een pxl-versie? Wordt anysim nu niet via Windows geinstalleerd op de iPhone ipv via iBrickr? Hoe werkt dit???
EDIT: ah ik heb op http://iphone.exploit.org/pxl/ de pxl-versie van Anysim 1.1 gevonden...

Jammer dat een op zich mooie guide niet echt bijgehouden wordt... ik neem aan dat ik niet de enige ben die op zoek is naar duidelijke stappenplannen voor het bruikbaar maken van de iPhone in europa.

Laatst gewijzigd door stefimke; 21-10-07 om 01:32.
  #34  
Oud 21-10-07, 01:27
pwain pwain is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Antwerpen
Berichten: 260
Standaard

AnySim kan je eender hoe plaatsen op je iPhone. Via Mac OS X kan dit gewoon met de applicatie INdependence. Met Windows zou dit best kunnen met iBrickr. Je kan ook een andere optie kiezen en dat is om met een FTP programma in te loggen op je iPhone en op die manier een applicatie erin steken.

Kortom...er zijn guides genoeg die *precies* omschrijven wat je moet doen. Zoek een guide waar je je vertrouwd mee voelt en die ook jouw besturingssysteem omschrijft. Download eventueel alle applicaties met de links die in die guide zitten. Zodat je die guide zo goed als 100% kunt nabootsen. Na wat ervaring zal je vroeg of laat toch nog altijd een beetje je eigen methode hanteren.

Als je niet zeker bent of je niet goed voelt bij héél die procedure dan stop je het beste en zoek eventueel wat hulp. Neem gerust de tijd!!
  #35  
Oud 21-10-07, 01:47
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Als er mensen zijn die een virgin iPhone naar firmware 1.1.1 willen unlocken met Windows, mail me even. Ik wil je wel helpen.
Ik heb dit weekend de 1.1.1 unlock 2 keer succesvol gedaan. Het ging wel daarbij wel om nieuwe virgin iPhones.
Als je een nieuwe iPhone hebt die nog nooit is geunlocked, dan kun je dus unlocken met 1.1.1.
Ik kan je niet helpen als je een eerder geunlockte 1.0.2 iPhone hebt.

Ik ben op dit moment een guide voor 1.1.1 windows aan het schrijven, die ik binnenkort zal posten.

Marco...
  #36  
Oud 21-10-07, 12:36
Tommeh Tommeh is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Als er mensen zijn die een virgin iPhone naar firmware 1.1.1 willen unlocken met Windows, mail me even. Ik wil je wel helpen.
Ik heb dit weekend de 1.1.1 unlock 2 keer succesvol gedaan. Het ging wel daarbij wel om nieuwe virgin iPhones.
Als je een nieuwe iPhone hebt die nog nooit is geunlocked, dan kun je dus unlocken met 1.1.1.
Ik kan je niet helpen als je een eerder geunlockte 1.0.2 iPhone hebt.

Ik ben op dit moment een guide voor 1.1.1 windows aan het schrijven, die ik binnenkort zal posten.

Marco...
Dat zou inderdaad top zijn, zo'n guide .
  #37  
Oud 21-10-07, 14:10
sjowol's schermafbeelding
sjowol sjowol is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 6.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Los Angeles, California
Berichten: 1.133
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommeh Bekijk bericht
Dat zou inderdaad top zijn, zo'n guide .
ja he? hier eentje voor windows (zonder iNdependence dus, maar verder lijkt het me redelijk hetzelfde)
  #38  
Oud 21-10-07, 18:13
samplex samplex is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 147
Standaard Unlock 1.11

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjowol Bekijk bericht
ja he? hier eentje voor windows (zonder iNdependence dus, maar verder lijkt het me redelijk hetzelfde)
Ja maar deze is voor 1.02 naar 1.11. Ik zoek er dus één voor een Virgin 1.11 iphone.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Iphone 4 hoe en waar unlock agbulut Unlock 19 26-10-11 12:47
Hoe updatie ik mijn iPhone 2G van OS 3.1 naar 3.1.2 (inclusief jailbreak en unlock) jooordiii Archief 1 06-12-09 15:47
iPhone 3G: Unlock Iphone 3G (Swisscom) hoe en wat? Ditta Unlock 7 31-08-08 22:47
Hoe unlock ik de iPhone om met KPNsim te bellen? Teddy81 Unlock [archief] 10 19-01-08 14:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:48.