Gesprekken weigeren discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om een gesprek te weigeren als hij in de auto lockstand staat..als de telefoon nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gesprekken weigeren
Hallo allemaal.
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om een gesprek te weigeren als hij in de auto lockstand staat..als de telefoon nu gaat moet ik hem met de slide unlocken maar dan heb ik geen mogelijkheid meer om het gesprek te weigeren,er is reeds opgenomen dan. Ik wil hem niet unlocked laten omdat dan het scherm steeds brand en dat kost weer stroom. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor mijn probleem. Sorry zie nu pas dat ik in de verkeerde topic afdeling zit met deze vraag,kan een Modje deze in de juiste zetten a.u.b Gr Rob Laatst gewijzigd door ROBNL; 19-04-09 om 18:40. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan een gesprek weigeren door op de power knop te drukken, de knop die bovenop zit. Druk 2x op de power knop om de beller door te sturen naar je voicemail.
|
||||
|
||||
Nice die wist ij ook nog niet handig voor in de les
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de snelle reactie is dat probleem ook weer opgelost
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, de handleiding lezen of de zoekfunctie gebruiken.
Hier is genoeg over te vinden. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Inkomende gesprekken weigeren | archiebunker | iPhone algemeen | 9 | 09-10-13 17:07 |
Automatisch gesprekken weigeren | The Herminator | iPhone algemeen | 11 | 14-09-10 23:40 |
Automatische sms na weigeren gesprek | kermel | iPhone Apps | 10 | 17-02-10 11:57 |
opnemen of weigeren telefoonoproep | harns | iPhone algemeen | 2 | 08-10-09 17:51 |
inkomend gesprek weigeren/op stil | wouterkroon | iPhone algemeen | 5 | 22-02-08 22:45 |
|
|