iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Problemen Belstatus applicatie (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/33148-problemen-belstatus-applicatie.html)

Kram 20-04-09 16:44

Problemen Belstatus applicatie
 
Ik heb sinds vandaag mijn internet bundel van T-mobile. Heb eerst altijd bij Orange gezeten, vanaf vanmiddag is mijn abonnement ingegaan van T-mobile. Natuurlijk meteen de Belstatus applicatie geïnstalleerd. Heb alles netjes geïnstalleerd en de gegevens ingevuld, maar wanneer ik dan mijn belstatus probeer op te vragen sluit de applicatie ineens af. Heb hem al opnieuw geïnstalleerd maar zonder goed resultaat. Iemand idee wat ik nog kan doen?

Animazing 21-04-09 16:54

Een paar voor de handliggende antwoorden maar je weet maar nooit.

- Via de webinterface van t-mobile werkt alles wel gewoon?
- Heb je geprobeerd de applicatie te verwijderen, te rebooten en hem vervolgens op nieuwe te installeren?
- Je geeft aan geen jailbreak te hebben, mocht je deze inmiddels wel hebbben kan je controleren of je misschien tegen je geheugen limiet aanzit.

BruceSV 21-04-09 16:56

Ter aanvulling van de post boven mij, al gereboot met de app geinstalleerd?

joenepeer 21-04-09 20:15

Heb hier ook last van gehad, ik ben van flex 15 overgegaan naar iphone 150. Alleen de eerste (halve) dag werkte de belstatus app bij mij ook niet, ik dacht het kwam doordat het contract nog niet volledig op de website was verwerkt (wel iphone abo, maar nog flex bel overzicht).
Zonder herinstallatie werkte het bij mij na een aantal uren opeens wel.

Kram 21-04-09 22:45

Bij mij werkt het ineens ook. Heeft toch te maken met mijn nieuwe abonnement dus waarschijnlijk. Bedankt voor de reacties!

King1987 21-04-09 22:47

Dit was dus eigenlijk geen probleem.

Goed dat hij het weer doet. :)

Hier gaat een slotje op.

>slotje<


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:56.