//

Problemen Belstatus applicatie

Problemen Belstatus applicatie discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vandaag mijn internet bundel van T-mobile. Heb eerst altijd bij Orange gezeten, vanaf vanmiddag is mijn abonnement ingegaan van T-mobile. Natuurlijk meteen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-04-09, 17:44
Kram Kram is offline
• iOS 2.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 16
Standaard Problemen Belstatus applicatie

Ik heb sinds vandaag mijn internet bundel van T-mobile. Heb eerst altijd bij Orange gezeten, vanaf vanmiddag is mijn abonnement ingegaan van T-mobile. Natuurlijk meteen de Belstatus applicatie geïnstalleerd. Heb alles netjes geïnstalleerd en de gegevens ingevuld, maar wanneer ik dan mijn belstatus probeer op te vragen sluit de applicatie ineens af. Heb hem al opnieuw geïnstalleerd maar zonder goed resultaat. Iemand idee wat ik nog kan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-04-09, 17:54
Animazing Animazing is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 5
Standaard

Een paar voor de handliggende antwoorden maar je weet maar nooit.

- Via de webinterface van t-mobile werkt alles wel gewoon?
- Heb je geprobeerd de applicatie te verwijderen, te rebooten en hem vervolgens op nieuwe te installeren?
- Je geeft aan geen jailbreak te hebben, mocht je deze inmiddels wel hebbben kan je controleren of je misschien tegen je geheugen limiet aanzit.
  #3  
Oud 21-04-09, 17:56
BruceSV's schermafbeelding
BruceSV BruceSV is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amstelveen
Berichten: 321
Standaard

Ter aanvulling van de post boven mij, al gereboot met de app geinstalleerd?
  #4  
Oud 21-04-09, 21:15
joenepeer joenepeer is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 10
Standaard

Heb hier ook last van gehad, ik ben van flex 15 overgegaan naar iphone 150. Alleen de eerste (halve) dag werkte de belstatus app bij mij ook niet, ik dacht het kwam doordat het contract nog niet volledig op de website was verwerkt (wel iphone abo, maar nog flex bel overzicht).
Zonder herinstallatie werkte het bij mij na een aantal uren opeens wel.
  #5  
Oud 21-04-09, 23:45
Kram Kram is offline
• iOS 2.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 16
Standaard

Bij mij werkt het ineens ook. Heeft toch te maken met mijn nieuwe abonnement dus waarschijnlijk. Bedankt voor de reacties!
  #6  
Oud 21-04-09, 23:47
King1987's schermafbeelding
King1987 King1987 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 6.0.1
• 6.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 7.246
Standaard

Dit was dus eigenlijk geen probleem.

Goed dat hij het weer doet.

Hier gaat een slotje op.

>slotje<
__________________
 Momenteel in gebruik: iPhone4s 16GB Simlock vrij 
De iPhone Hardware specialist

Ben dan wel een Guru, ben geen vraagbaak
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De Belstatus applicatie is tijdelijk uit de verkoop genomen Macfreak038 Archief 6 07-09-09 13:10
Belstatus-applicatie bijna in App Store UnimatriX Odido (T-Mobile) 2 02-10-08 13:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:20.