//

Accu heel snel leeg bij 3G

Accu heel snel leeg bij 3G discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi. Ten eerste even mijn excuses dat ik alweer een topic over de batterij open maar ik kom er echt niet meer uit Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-04-09, 01:39
mrgabi mrgabi is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Barendrecht
Berichten: 20
Stuur een bericht via MSN naar mrgabi
Exclamation Accu heel snel leeg bij 3G

Hoi.

Ten eerste even mijn excuses dat ik alweer een topic over de batterij open maar ik kom er echt niet meer uit

Ik heb een iPhone 3G 8GB, en wanneer ik mij 3G aan zet is binnen de kortste keren mijn accu leeg. Dit is zoo ontzettend vervelend omdat ik mijn iPhone zo niet optimaal kan gebruiken.

Ik zal even op een rijtje zetten wat er draait op mijn iPhone:
EDGE staat aan
3G staat uit omdat anders mijn accu snel leeg is.
Bluetooth staat uit
Wi-Fi staat gemiddeld 2 tot 3 uur per dag aan
SSH staat uit
Push staat aan voor mijn schoolmail

Ik gebruik de iPod functie zo'n 3 uur per dag en surf en mail gemiddeld 2 uur per dag. Ik bel net een half uurtje per dag als ik het red.

Verder draait er nog een klok op mijn springboard en ook het klok icoontje werkt als klokje. En verder een live weather icon.

Mijn iPhone draait op firmware 2.2 (5G77)
Het is modelnummer MB490DN
En modemfirmware 02.28.00

Ik hoop echt dat iemand een oplossing weet want dit is namelijk al de 2e iPhone waar dit op gebeurt. Heb sinds een maand een nieuwe van de verzekering. Op de oude had ik excact het zelfde.

Zou het misschien aan de firmware kunnen liggen want naar mijn mening had ik het op 2.1 niet.

Gr Gabi
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-04-09, 14:49
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

ik weet wel dat Wi-Fi echt heel veel batterij gebruikt... Ik zie bij mij de batterij echt leeglopen als ik Wi-Fi aan het gebruiken ben.

Verder heb ik wel altijd 3G en EDGE aanstaan (3G zonder EDGE gaat volgens mij ook niet), luister ongeveer 2 tot 3 uur per dag muziek ermee en bel en sms ik....
Mijn Iphone gaat echter wel 2 of 3 dagen mee, zeker als ik hem niet heel veel gebruik en niet de Wi-Fi gebruik...
Wat wel een heel verschil biedt is dat je wel je Iphone op moet laden via gewoon het stopcontact en niet via je pc/mac.
Als je via de pc dmv een dicking oplaadt, is je batterij idd binnen 1 dag leeg.
  #3  
Oud 22-04-09, 15:06
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Je zegt het zelf al: ''al weer'' een topic over de batterij. Aangezien die er al zijn en er niet meerdere nodig zijn, gaat deze op slot.

~Slotje
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
 

Labels
33g, accu, batterij, leeg, snel



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Accu zeer snel leeg, nieuwe accu een optie? Jarno05 iPhone algemeen 3 29-03-11 19:53
Accu snel leeg en ook weer snel vol?! Sebastiaan iPhone algemeen 52 01-01-11 00:22
accu best snel leeg iDavid iPhone algemeen 5 20-08-10 15:12
Accu snel leeg? iFooon Archief 2 27-07-09 21:52
Accu snel leeg bij meerdere applicaties geinstalleerd b.vaneijk iPhone algemeen 12 06-03-09 09:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:23.