Contactpersoon US gezocht discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ben op zoek naar een contactpersoon in de US die een iphone zou willen opsturen, rechtstreeks vanuit US op die manier. Zijn er toevallig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hoi,
Ben op zoek naar een contactpersoon in de US die een iphone zou willen opsturen, rechtstreeks vanuit US op die manier. Zijn er toevallig mensen met vrienden in de US die bereid zijn zoiets te doen/vragen? Mocht je bereidwillig zijn, ben ik te contacteren op mijn pm of op djkrikke@gmail.com |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]() Heb via die site besteld en kwam keurig aan, die mensen zijn zeker te vertrouwen.
|
|||
|
|||
![]() Ik geloof dat Ellen blacklisted is, dus het kan zijn dat ze er niet aan kan komen (gezien je iPhones met creditcard moet betalen tegenwoordig)
|
|
|||
|
|||
![]() Het is bij deze bevestigd, Ellen is blacklisted...
Had haar gemaild en blijkbaar kunnen ze niet meer aan iphones komen. Jammer Laatst gewijzigd door djkrikke; 06-12-07 om 22:30. Reden: Verduidelijking |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contactpersoon sync probleem | MarkStraatman | iTunes | 1 | 27-07-10 00:32 |
'callme' contactpersoon verwijderen | kris77 | Archief | 5 | 16-11-09 10:32 |
Een contactpersoon opzoeken om te bellen | sandersjj | iPhone algemeen | 1 | 23-04-09 15:00 |
Herkenning contactpersoon | DaphneS | Archief | 2 | 21-04-08 14:27 |
Foto contactpersoon | Frank88 | Unlock [archief] | 3 | 11-03-08 09:22 |
|
|