updaten naar 1.1.2 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, hoe kan ik mijn iphone 1.0.2 geunlockt met anysim of simfree. upgraden naar 1.1.2. Of zou ik de iphone beter laten staan op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
updaten naar 1.1.2
Hallo iedereen, hoe kan ik mijn iphone 1.0.2 geunlockt met anysim of simfree.
upgraden naar 1.1.2. Of zou ik de iphone beter laten staan op 1.0.2. Alvast bedankt voor jullie komende reacties. Groeten moerman sebastian |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou zeggen: lees eens in de Wiki en kijk eens rond op het forum. Er is genoeg informatie te vinden om je vraag te beantwoorden.
|
|
||||
|
||||
WIKI (ik denk dat de eerste waarschuwing al mag gegeven worden,Mensen lees AUB eerst de wiki door!)
|
|
|||
|
|||
iphone unlock
ik heb de wiki volledig doorgelezen(paar uur aan bezig geweest op dit forum) Maar ik vind geen duidelijke aanwijzingen wat ik zou doen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zeer sterk,staat volledig beschreven in de guide!
|
|
||||
|
||||
Mooi geprobeerd, maar daar trappen we niet in. Je zult met iets beters moeten komen.
|
|
|||
|
|||
unlocken
ammai wat voor een onbeleefde boel is dat hier geworden. Paar maanden geleden was het het hier veel beter. jullie zijn met moeite ingeschreven van een paar weken.
|
|
||||
|
||||
Kijk eens bovenaan de thread, daar staat gewoon de naam van het topic waarmee ze je van 1.0.2 naar 1.1.2 helpen.
Een beetje lezen is toch niet te veel gevraagd. Hier is de link naar het beteffende topic: https://forum.iculture.nl/f14/i...1-1-2-win.html En er wordt zo gereageerd omdat er steeds meer mensen komen met vragen zoals deze. Ze zijn allemaal heel eenvoudig te beantwoorden door even de Wiki door te lezen. Laatst gewijzigd door Aapvader; 06-12-07 om 18:30. |
|
||||
|
||||
Helemaal mee eens,men is volgens mij zodanig lui of gehaast dat men zelfs de tijd niet neemt om een beetje te zoeken!
De zoekfunctie is ook zeer handig,Sebastian! Succes van een onbeleefderik |
|
|||
|
|||
unlocken
ja sorry hoor mannen. maar alles is bijna voor een pc. al die handleidingen.
Ik heb een macintosch en overal tot zover ik kan lezen staat er win bij. |
|
||||
|
||||
Hiervan 1.0.2. naar 1.1.1:
https://forum.iculture.nl/f1/ip...-0-2-os-x.html en hier van 1.1.1 naar 1.1.2: https://forum.iculture.nl/f1/ip...2-macos-x.html gewoon in de Wiki gevonden Laatst gewijzigd door Aapvader; 06-12-07 om 19:04. |
|
|||
|
|||
upgraden
ik heef het op denk ik. Deze link was eentje van een gelockte 1.0.1 naar ...
Zoveel meer speciaal zal er hoop ik wel nie zijn zekers naar de 1.1.2 toch bedankt mannen |
|
||||
|
||||
Opgeven?
|
|
|||
|
|||
upgraden
voor vandaag ja. Morgen nog eens verder zoeken op andere site's.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Deze gaat dus op slot |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Updaten naar 4.3.3 | Jordylwd | iPhone algemeen | 40 | 20-05-11 21:54 |
iPhone: iPhone 3G naar 4.2.1 moeten updaten i.v.m dataproblemen updaten? | Tom! | Jailbreak | 0 | 17-12-10 21:38 |
Updaten naar 4.01? | Koekepeer | iPhone algemeen | 1 | 16-11-10 18:44 |
Updaten naar 3.1.2 of 3.1.3 | Klex | Archief | 1 | 28-02-10 21:14 |
Updaten naar 1.1.4 | Larsmanson | Unlock [archief] | 2 | 02-04-08 19:36 |
|
|